Για σένα, για μένα, γιάχου!

Για σένα, για μένα, γιάχου! Facebook Twitter
0

Φαίνεται πως η διαδικτυακή διαφήμιση, μετά απόσκαμπανεβάσματα χρόνων, περνάει πλέον στη τετ-α-τετ, προσωποποιημένη επαφή μετον καταναλωτή/χρήστη του internet.Τουλάχιστον, αυτό διαφαίνεται από τη νέα και κάπως τρομακτική υπηρεσία, με τηνονομασία SmartAds, που προσφέρει η Yahoo Inc προς τις εταιρείες marketing, η οποίαλανσαρίστηκε την εβδομάδα που διανύουμε.

Σύμφωνα με το Reuters, η νέα υπηρεσία της Yahoo!, που αποπειράταιένα mash-up μεταξύ τεχνικών πώλησης και δημιουργικού, επιτρέπει στουςδιαδικτυακούς διαφημιστές να συντάσσουν στοχευμένα διαφημιστικάμηνύματα προςκάθε χρήστη του webξεχωριστά. Τα μηνύματα αυτά θα βασίζονται σε στοιχεία που προκύπτουναπό την«ηλεκτρονική συμπεριφορά» του κάθε χρήστη, όπως λέξεις ή φράσειςσχετικά μεπροϊόντα που αναζήτησε, τοποθεσία και σε μερικές περιπτώσεις ηλικία καιεισόδημα.

Για παράδειγμα, ένας χρήστης με βάση το κέντρο της Αθήνας,που έψαξε πρόσφατα πληροφορίες για ένα συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου καιανήκει σε μια μέση κατηγορία εισοδήματος, θα εκτίθεται σε διαφημιστικό μήνυμαμε την πλησιέστερη αντιπροσωπεία της μάρκας, καθώς και τις πιο συμφέρουσεςδόσεις για την απόκτησή του.

Οι πρώτοι διαφημιζόμενοι που θα «επωφεληθούν» είναι όλες οιεταιρείες του ομίλου Yahoo Inc,δύο αεροπορικές εταιρείες των οποίων το όνομα δεν είναι ακόμα ανακοινώσιμο, το eBay, καθώς και ο τηλεπικοινωνιακόςκολοσσός Comcast.

Έτσι, η online διαφήμιση, η κινητήριος δύναμη του internet πουσυνεχώς κερδίζει έδαφος έναντι των «παραδοσιακών» μέσων, κάνει πράξη το παλαιόκαι κάπως απειλητικό σλόγκαν «πριν απόεσάς, για εσάς»!

ΑΚΟΥΓΕ ΚΑΙ ΜΗ ΕΡΕΥΝΑ!

Αναγνώστης της στήλης ρωτάει:
«Χρειάζομαι έναν τρόπονα μοιράζομαι αρχεία ήχου, σε καλή ποιότητα (όχι streaming),αλλά με τέτοιο τρόπο ώστε να μην μπορεί ο ακροατής να τα κατεβάσει».

Νομίζω ότι ψάχνετε κάτι σαν το IMEEM (www.imeem.com). Στην ουσία, η εφαρμογήδιαμοιρασμού αρχείων που θα βρείτε εδώ είναι κάτι σαν το YouTube γιατραγούδια, podcasts και λοιπά ηχητικά αρχεία σε μορφή mp3. Απαιτείται μια πάρα πολύ απλήδιαδικασία εγγραφής, όπου παρέχεται η δυνατότητα δημιουργίας προφίλ. Μετά τηνεγγραφή, απλά επιλέγετε το αρχείο ή τα αρχεία που θέλετε να ανεβάσετε. (Εκτόςαπό ήχο, το «imeem.com» υποστηρίζει φωτογραφίεςκαι βίντεο). Μόλις τα αρχεία ανέβουν, εμφανίζονται δύο πεδία που περιέχουν, τοένα τη μοναδική διεύθυνση-σύνδεσμο που μπορεί κάποιος να επισκεφτεί για ναακούσει το περιεχόμενό σας, και το άλλο μερικές γραμμές κώδικα που αντιγράφετεκαι επικολλάτε στο μπλόγκ σας, στο myspace ή οπουδήποτε αλλού. Όπωςσυμβαίνει και με τον embed κώδικα στο YouTube.Αποτέλεσμα; Ένα κομψό και ταχύτατο player στην ιστοσελίδα σας, με το αρχείοπου θέλετε να ακούν αλλά να μην κατεβάζουν οι επισκέπτες.

iMania

Προσπερνώντας όλο το hype που προηγήθηκε της έλευσης του iPhone, της συσκευής με το φουτουριστικό interface που «σνομπάρει» απλέςλειτουργίες του σήμερα όπως το mms,το οποίο λάνσαρε η Appleστην Αμερική στις 29 Ιουνίου, τα στοιχεία των πωλήσεων δείχνουν ότι η συσκευή «έσπασετα ταμεία». Παρόλο που η Apple δεν έχει εκδώσει ακόμα επίσημα το ακριβές νούμερο, αναλυτέςτης Global Equities υπολόγισαν πως μέσα σε 48 ώρες «έφυγαν» 200 έως 250 χιλιάδεςσυσκευές.

Το αφεντικό-«πατερούλης» της Apple Steve Jobs σκοπεύεινα πουλήσει 10 εκατομμύρια συσκευές iPhone μέσα στο 2008. Κάτι που σημαίνει130.000 τηλέφωνα την εβδομάδα. Αν οι πωλήσεις του iPhone συνεχιστούνμε αυτό το ρυθμό -κάτι που φαίνεται εφικτό αν συνυπολογιστεί η ευρωπαϊκή και ηασιατική αγορά- μιλάμε για ένα ακόμα θρίαμβο της Apple αλλά καιγια μια επαλήθευση της ρήσης «Form over Function».(To «είναι»πάνω απ' το «φαίνεσθαι»).

Αναμένουμε με αγωνία το πανευρωπαϊκό λανσάρισμα του iPhone, και τις αντιδράσειςπου θα προκαλέσει, το οποίο θα γίνει κατά πάσα πιθανότητα από τη Vodafone καιτην T-Mobile (σύμφωναμε άρθρο του Reuters.com), προς το τέλος τουτρέχοντος έτους.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δείτε τις πέντε καλύτερες φωτογραφίες του National Geographic για το 2024

Τech & Science / Δείτε τις 4 καλύτερες φωτογραφίες του National Geographic για το 2024

Οι φωτογραφίες «αποτυπώνουν μια προκλητική ματιά στα θαύματα του κόσμου γύρω μας, τα οποία μας δίνουν ένα αναζωογονητικό διάλειμμα από το ταραχώδες φθινόπωρο που περάσαμε όλοι», γράφει το περιοδικό
LIFO NEWSROOM