Η Google έχει δημιουργήσει έναν νέο ιστότοπο χρησιμοποιώντας δεδομένα αναζήτησης και τους ειδικούς από το News Lab της, σε συνεργασία με τον Xaquin G.V., έναν δημοσιογράφο που ειδικεύεται σε interactive visual data.
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί δεδομένα σχετικά με τις αναζητήσεις που πραγματοποιούνται από χρήστες που ψάχνουν να ενημερωθούν για το πως να κάνουν πράγματα - οι περιβόητες αναζητήσεις «How to...».
Ο Xaquin εξηγεί ότι εμπνεύστηκε από τις δικές του αναζητήσεις, που απορρέουν από τη γενική έλλειψη γνώσεων για δουλειές του σπιτιού γύρω από το σπίτι και είπε πως ξοδεύει πολύ χρόνο προσπαθώντας να μάθε πώς να κάνει σχετικά βασικά πράγματα όπως το να διορθώσει ένα καζανάκι.
Ο νέος ιστότοπος επιτρέπει στους χρήστες να εισέλθουν σε οποιαδήποτε χώρα επιθυμούν σε ένα πεδίο για να δουν τις κορυφαίες αναζητήσεις "πώς να επισκευάσεις... " για την περιοχή τους.
Η ιστοσελίδα εξετάζει επίσης τις κορυφαίες 100 αναζητήσεις «Πώς να...» σε όλο τον κόσμο και για άλλα ζητήματα εκτός από τις επισκευές.
Οι άνθρωποι θέλουν να μάθουν πώς να κάνουν τηγανίτες, να βγάλουν χρήματα, να χάσουν βάρος και να βράσουν αυγά. Επίσης θέλουν πραγματικά να μάθουν πώς να δίνουν ένα φιλί ή πως θα πετύχουν μια εγκυμοσύνη.
Ποια είναι τα πράγματα που οι Έλληνες θέλουν να μάθουν πως επισκευάζονται; Τα δεδομένα δείχνουν πως οι περισσότερες αναζητήσεις γίνονται για πόρτες και ακολουθούν οι βλάβες σε τοίχους, σε παράθυρα, σε πρίζες, σε ψυγεία, σε πλυντήρια και σε καζανάκια.
Αναλυτικά για την Ελλάδα, αλλά και όλες τις χώρες θα δείτε εδώ τις αναζητήσεις.