Έκθεση της Eurostat σχετικά με τους Ευρωπαίους χρήστες που αγόρασαν προϊόντα μέσω Ιντερνετ κατά τη διάρκεια του 2012, δείχνει ότι το 36% των Ελλήνων χρηστών έκανε αγορές online,(κυρίως ρούχα, αθλητικά είδη, κρατήσεις για ταξίδια και ξενοδοχεία κλπ).
Πρώτοι στην κατανάλωση μέσω διαδικτύου είναι οι Βρετανοί με 82% και ακολουθούν οι Δανοί και οι Σουηδοί με 79%. Αμέσως μετά έρχονται οι Γερμανοί με 77% και οι κάτοικοι του Λουξεμβούργου με 73%.
Από τους τελευταίους στη λίστα, σύμφωνα με την έρευνα είναι οι Ιταλοί, (29% των χρηστών του διαδικτύου έκανε αγορές μέσω Ίντερνετ, οι Βούλγαροι (17%) και οι Ρουμάνοι (11%).
Συνολικά, το 59% των Ευρωπαίων χρηστών του Διαδικτύου χρησιμοποίησαν το Ίντερνετ για να πραγματοποιήσουν αγορές στη διάρκεια του 2012.