Η Gucci συνεργάζεται με το Snapchat στα πλαίσια της καμπάνιας Gift Giving

Η Gucci συνεργάζεται με το Snapchat στα πλαίσια της καμπάνιας Gift Giving Facebook Twitter
Ο γνωστός οίκος μόδας Gucci, αποφάσισε να συνεργαστεί με το Snapchat
0

Στα πλαίσια της καμπάνιας Gift Giving, που υλοποιεί ο γνωστός οίκος μόδας Gucci, αποφάσισε να συνεργαστεί με το Snapchat και να δημιουργήσει τους φακούς (Lens), που βασίζονται στην επαυξημένη πραγματικότητα. 

Ύστερα από την παλαιότερη συνεργασία του Dior με την εταιρία Rimowa μέσω Snapchat, αυτή είναι η δεύτερη φορά που ένα εξίσου γνωστό fashion brand επιλέγει να συνεργαστεί με το παραπάνω κοινωνικό δίκτυο. 

Η Gucci συνεργάζεται με το Snapchat στα πλαίσια της καμπάνιας Gift Giving Facebook Twitter
Φωτο: Snapchat

Η συγκεκριμένη ενέργεια γίνεται στα πλαίσια της διαφημιστικής καμπάνιας Gift Giving, που έχει ετοιμάσει η εταιρία και το βασικό της χαρακτηριστικό είναι η αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας. Μάλιστα, οι Portal Lens, όπως ονομάζονται, είναι ήδη διαθέσιμοι από σήμερα στους χρήστες της εφαρμογής σε ολόκληρο τον κόσμο. 

Ανοίγοντας κανείς τους Portal Lens, οι οποίοι αποτελούν μια μορφή φίλτρου που υπάρχει στο Snapchat, μεταφέρεται σε ένα τροπικό νησί, όπου κυριαρχούν τα έντονα ολογραφικά χρώματα, δηλαδή τα χρώματα που υπάρχουν και στην κολεξιόν Gift Giving. Τέλος, πέρα από τα εντυπωσιακά χρώματα, αυτός ο 3D ψηφιακός χώρος περιλαμβάνει επίσης ένα μεγάλο Χριστουγεννιάτικο δέντρο με πολλά δώρα, μια παραλία, φοίνικες από τους οποίους πέφτουν ζαχαρωτά και έναν χιονάνθρωπο από άμμο. 

Με πληροφορίες από engadget/influenth

 

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΗΠΑ: Ομάδα φοιτητών εκτόξευσε «ερασιτεχνικό» πύραυλο πιο ψηλά από ποτέ

Τech & Science / Φοιτητές Ελληνοαμερικανού κοσμήτορα μηχανικής εκτόξευσαν «ερασιτεχνικό» πύραυλο πιο ψηλά από ποτέ

Η επιτυχία έχει και ελληνικό χρώμα, καθώς ο διακεκριμένος Ελληνοαμερικανός επιστήμονας, Γιάννης Γιόρτσος είναι Κοσμήτορας της σχολής μηχανικής του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας, στην οποία σπουδάζουν οι φοιτητές που έσπασαν το ρεκόρ
LIFO NEWSROOM
Τεχνητή νοημοσύνη με συνείδηση; Ναι, μέχρι το 2035 - Οι φόβοι για κοινωνική ρήξη

Τech & Science / Τεχνητή νοημοσύνη με συνείδηση; Ναι μέχρι το 2035 - Οι φόβοι για κοινωνική ρήξη

Η προοπτική για συστήματα τεχνητής νοημοσύνης με δικά τους συμφέροντα και ηθική αξία «δεν είναι πλέον ένα θέμα μόνο για την επιστημονική φαντασία ή το μακρινό μέλλον» λένε οι επιστήμονες
LIFO NEWSROOM
Τα φάρμακα «μπλοκμπάστερ» για την απώλεια βάρους αποκαλύπτουν όσα ακόμη δεν κατανοούμε για την παχυσαρκία

Τech & Science / Η παχυσαρκία είναι ασθένεια: Τι δείχνει πολυετής έρευνα στα νέα φάρμακα για την απώλεια βάρους

Πώς λειτουργούν τα GLP-1 φάρμακα - Η αμφιλεγόμενη χρήση, οι παρενέργειες, το υψηλό κόστος και η διαπίστωση πως οι περισσότεροι σταματούν έπειτα από 12 εβδομάδες
LIFO NEWSROOM