Για πρώτη φορά εδώ και δεκαετίες η Nokia επανασχεδιάζει το λογότυπό της, επιθυμώντας να αποστασιοποιηθεί από τη εικόνα της εταιρείας τηλεφώνων.
Το νέο λογότυπο περιλαμβάνει πέντε διαφορετικά σχήματα που ενώνονται και σχηματίζουν το «NOKIA». Η γραμματοσειρά είναι πιο μοντέρνα και μίνιμαλ, με το μπλε της εταιρείας να αντικαθίσταται από ποικιλία χρωμάτων.
«Βασιστήκαμε στην κληρονομιά του προηγούμενου λογότυπο αλλά το κάναμε να μοιάζει πιο σύγχρονο και ψηφιακό, ώστε να αντικατοπτρίζει την τρέχουσα ταυτότητά μας», ανέφερε ο διεθύνων σύμβουλος της Nokia Πέκα Λούντμαρκ. Κάποτε η Nokia ήταν ο μεγαλύτερος πωλητής κινητών τηλεφώνων, ωστόσο, η εμφάνιση της Apple, της Samsung και άλλων εταιρειών άλλαξε τα δεδομένα.
Η Nokia πούλησε την επιχείρηση κινητών τηλεφώνων της στη Microsoft το 2014 σε μια καταστροφική συμφωνία που είχε ως αποτέλεσμα η Microsoft να προβεί σε μια τεράστια απομείωση 8,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων το επόμενο έτος. Έκτοτε, η Nokia αγωνίζεται να αποβάλει τη φήμη της ως εταιρεία τηλεφώνων, ενώ εστιάζει σε τεχνολογίες κινητής τηλεφωνίας και δικτύων cloud.
«Για να σηματοδοτήσουμε αυτή τη φιλοδοξία, ανανεώνουμε το εμπορικό μας σήμα ώστε να αντικατοπτρίζει αυτό που είμαστε σήμερα - ένας ηγέτης της τεχνολογικής καινοτομίας B2B. Αυτή είναι η Nokia, αλλά όχι όπως μας έχει δει ο κόσμος στο παρελθόν», πρόσθεσε ο Λάντμαρκ.
Με πληροφορίες CNN