Η ποίηση της τεχνητής νοημοσύνης βαθμολογείται καλύτερα από την ανθρώπινη, σύμφωνα με μελέτη

Η ποίηση της τεχνητής νοημοσύνης βαθμολογείται καλύτερα από την ανθρώπινη, σύμφωνα με μελέτη Facebook Twitter
0

Τα ποιήματα που έχουν γραφτεί από τεχνητή νοημοσύνη προτιμώνται έναντι εκείνων που έχουν γραφτεί από ανθρώπους, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.

Οι μη έμπειροι αναγνώστες ποίησης που συμμετείχαν ήταν πιο πιθανό να προκρίνουν τα ποιήματα που δημιουργήθηκαν από τεχνητή νοημοσύνη ως γραμμένα από ανθρώπους παρά εκείνα που γράφτηκαν πραγματικά από ανθρώπους. Η μελέτη, που διεξήχθη από ερευνητές του Πανεπιστημίου του Πίτσμπουργκ, έδωσε στους συμμετέχοντες ποιήματα γραμμένα από 10 διάσημους ποιητές της αγγλικής γλώσσας μαζί με ποιήματα που δημιουργήθηκαν στο ύφος αυτών των ποιητών από το ChatGPT 3.5.

Στους συμμετέχοντες παρουσιάστηκαν πραγματικά και μιμητικά ποιήματα των Τζέφρυ Τσώσερ, Ουίλιαμ Σαίξπηρ, Σάμουελ Μπάτλερ, Λόρδου Βύρωνα, Ουώλτ Ουίτμαν, Έμιλι Ντίκινσον, Τ.Σ. Έλιοτ, Άλεν Γκίνσμπεργκ, Σιλβια Πλαθ και Ντοροθέα Λάσκι. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι πιθανότητες ένα ποίημα γραμμένο από άνθρωπο να κριθεί ως ανθρώπινης δημιουργίας ήταν περίπου 75% σε σχέση με τις πιθανότητες ένα ποίημα που δημιουργήθηκε από τεχνητή νοημοσύνη να κριθεί ως ανθρώπινης δημιουργίας.

Σε αντίθεση με προηγούμενες έρευνες, η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι οι συμμετέχοντες κατέταξαν τα ποιήματα που δημιουργήθηκαν με τεχνητή νοημοσύνη υψηλότερα από άποψη συνολικής ποιότητας από τα ποιήματα που γράφτηκαν από ανθρώπους. Οι συγγραφείς προτείνουν ότι οι μη έμπειροι αναγνώστες προτιμούν τα ποιήματα που δημιουργήθηκαν με τεχνητή νοημοσύνη επειδή τα βρίσκουν πιο απλά και προσιτά.

Η «πολυπλοκότητα και η αδιαφάνεια» της ανθρώπινης ποίησης είναι «μέρος της γοητείας των ποιημάτων», γράφουν οι συγγραφείς της μελέτης. Τέτοια ποιήματα «ανταμείβουν την εις βάθος μελέτη και ανάλυση, με έναν τρόπο που η ποίηση που δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να μην το κάνει».

Ωστόσο, «επειδή τα ποιήματα που δημιουργούνται από την τεχνητή νοημοσύνη δεν έχουν τέτοια πολυπλοκότητα, είναι καλύτερα στο να επικοινωνούν ξεκάθαρα μια εικόνα, μια διάθεση, ένα συναίσθημα ή ένα θέμα σε μη ειδικούς αναγνώστες της ποίησης, οι οποίοι μπορεί να μην έχουν το χρόνο ή το ενδιαφέρον για την εις βάθος ανάλυση που απαιτεί η ποίηση των ανθρώπινων ποιητών», ανέφεραν οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Πίτσμπουργκ.

*Με πληροφορίες από Guardian

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ