H Samsung Electronics μόλις ανακοίνωσε την οριστική ανάκληση όλων των συσκευών Galaxy Note 7, του κορυφαίου smartphone της, εξαιτίας αναφορών σε ΗΠΑ και Νότια Κορέα που έκαναν λόγω για εκρήξεις στην μπαταρία κατά τη διάρκεια ή μετά τη φόρτιση.
Σε ανακοίνωσή της, η νοτιοκορεατική εταιρεία αναφέρει πως οι πελάτες θα μπορούν να ανταλλάξουν τις παλιές συσκευές τους με καινούργιες.
Σύμφωνα με τη Samsung, είναι πολύ δύσκολο να εξακριβωθεί ποιες από τις 2.5 εκατ. συσκευές που έχουν πουληθεί μέχρι στιγμής είναι ελαττωματικές, οπότε αποφασίστηκε η οριστική ανάκληση όλων όσων έχουν διατεθεί στο εμπόριο.
«Παρουσιάστηκε ένα πολύ μικρό πρόβλημα στην διαδικασία παραγωγής, επομένως ήταν δύσκολο να το εντοπίσουμε» τόνισε ο πρόεδρος του τμήματος φορητών συσκευών της εταιρείας, Κο Ντονγκ Τζιν.
«Το κόστος είναι τόσο μεγάλο που μου σπαράζει την καρδιά. Μολαταύτα, ο λόγος που πήραμε αυτή την απόφαση είναι γιατί για μας προέχει η ασφάλεια των πελατών», πρόσθεσε ο ίδιος.
Η εταιρεία υποστηρίζει ότι θα χρειαστούν περίπου δύο εβδομάδες μέχρι να ετοιμαστούν οι νέες συσκευές.
Η ζημιά για την εταιρεία είναι ακόμη μεγαλύτερη, αν αναλογιστεί κανείς ότι η ανάκληση έρχεται μόλις μία εβδομάδα πριν την πολυαναμένομενη παρουσίαση του νέου iPhone από την Apple, όπως σχολιάζει το ΒΒC.
Τις τελευταίες ημέρες, αρκετοί χρήστες είχαν αναφέρει πως τα τηλέφωνά τους είχαν πάρει φωτιά ή εκραγεί ενώ φόρτιζαν, με τη Samsung να επιβεβαιώνει 35 τέτοιες περιπτώσεις.
Μάλιστα, χρήστης του YouTube ανέβασε βίντεο με ένα Galaxy Note 7 με καμμένη ελαστική θήκη και οθόνη με ζημιές στις 29 Αυγούστου, υποστηρίζοντας ότι η συσκευή πήρε φωτιά λίγο αφού την αποσύνδεσε από τον φορτιστή, λίγο μετά την αγορά του. Περισσότερες εικόνες ανέβηκαν στο Kakao Story, ένα δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο στην Κορέα στις 30 Αυγούστου.
Η ανακοίνωση της Samsung για τη Ελλάδα
H Samsung έχει δεσμευτεί να παράγει υψηλής ποιότητας προϊόντα, λαμβάνοντας υπόψη πολύ σοβαρά οποιοδήποτε περιστατικό αναφερθεί από τους αξιότιμους πελάτες της. Σε απάντηση στα πρόσφατα περιστατικά που αναφέρθηκαν σχετικά με τα νέα Galaxy Note7, πραγματοποιήσαμε ενδελεχή έρευνα και εντοπίσαμε ένα θέμα που αφορά στην μπαταρία του κινητού.
Έως την 1η Σεπτεμβρίου, έχουν αναφερθεί 35 περιστατικά παγκοσμίως και επί του παρόντος διεξάγουμε ενδελεχή έλεγχο με τους προμηθευτές μας για να εντοπίσουμε μπαταρίες στην αγορά που πιθανώς να έχουν επηρεαστεί. Ωστόσο, επειδή η ασφάλεια των πελατών μας αποτελεί την απόλυτη προτεραιότητα για εμάς στη Samsung, έχουμε σταματήσει τις πωλήσεις του Galaxy Note7.
Για τους πελάτες που έχουν ήδη στην κατοχή τους συσκευές Galaxy Note7, θα αντικαταστήσουμε εθελοντικά την συσκευή τους με μία καινούργια μέσα στο προσεχές χρονικό διάστημα. Για το σκοπό αυτό, οι κάτοχοι του Galaxy Note 7 στην Ελλάδα καλούνται να επικοινωνήσουν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Samsung στα τηλέφωνα από σταθερό: 801 11 SAMSUNG (801 11 7267864) και από κινητό: 210 6897691 και στην Κύπρο στο τηλέφωνο 800 94000 (από σταθερό).
Αναγνωρίζουμε την αναστάτωση που μπορεί να προκληθεί στην αγορά, αλλά αυτή η διαδικασία πραγματοποιείται για να εξασφαλίσουμε ότι η Samsung συνεχίζει να προσφέρει υψηλής ποιότητας προϊόντα στους πελάτες της. Είμαστε σε στενή συνεργασία με τους συνεργάτες μας για να εξασφαλίσουμε ότι η διαδικασία της αντικατάστασης θα είναι όσο το δυνατόν πιο ομαλή και αποτελεσματική.
σχόλια