Σε δημόσιο αγαθό όπως το ρεύμα και το νερό, εξελίσσεται το internet στην Ελλάδα, με το 70% των ελληνικών νοικοκυριών να διαθέτει πλέον πρόσβαση στο διαδίκτυο και το μέσο 'Ελληνα χρήστη να σερφάρει περισσότερες από 2,5 ώρες ημερησίως, σύμφωνα με τα στοιχεία της πρόσφατης έρευνας Web ID της εταιρείας Focus Bari.
H έρευνα που διεξήχθη το διάστημα Ιανουαρίου - Μαρτίου 2015, πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 12.000 ατόμων ηλικίας 13-74 ετών στα μεγάλα αστικά κέντα της ηπειρωτικής Ελλάδας, κι έδειξε ότι το 70,9% των πολιτών χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο με το ποσοστό των ανδρών να είναι μεγαλύτερο από εκείνο των γυναικών (74,5% έναντι 67,3%). Ποσοστό που στις νεαρές ηλικίες αγγίζει το 90%.
Το 62,2% των χρηστών σερφάρει καθημερινά στο internet, ενώ η Θεσσαλονίκη έχει υψηλότερο ποσοστό διείσδυσης (78,5%) σε σχέση με την Αθήνα (76,6%). Ο μέσος Έλληνας περνάει στο internet 141 λεπτά την ημέρα, δηλαδή 6 λεπτά περισσότερο σε σχέση με τα 135 λεπτά κατά το διάστημα Οκτωβρίου - Δεκεμβρίου 2014, ενώ οι χρήστες 18-24 ετών είναι online 187 λεπτά ημερησίως.
Από τα υπόλοιπα ευρήματα της έρευνας ξεχωρίζει η διεύρυνση της χρήσης των smartphone ως μέσο πρόσβασης στο internet που αγγίζει το 35,5% (27,4% πέρυσι) αλλά και η αύξηση των χρηστών των social media που άγγιξε το 55,2%, δηλαδή τρεις μονάδες πάνω από ότι το προηγούμενο τρίμηνο, με το Facebook να δεσπόζει στην πρώτη θέση των προτιμήσεων (50,9%) του ελληνικού κοινού, το Twitter να προτιμάται μόλις από το 8,3% και το Instagram από το 8,1% των Ελλήνων (0,1% πέρυσι). Συνολικός μέσος χρόνος που ξοδεύουν οι Έλληνες χρήστες στα κοινωνικά δίκτυα; 82,2 λεπτά ημερησίως.
Τέλος, το 25,6% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι πραγματοποιεί αγορές από το διαδίκτυο με μέσο όρο δαπάνης σε ένα εξάμηνο τα 407 ευρώ, ενώ το ηλικιακό γκρούπ χρηστών που εμπιστεύονται το online shopping περισσότερο από τα υπόλοιπα είναι το 25-34 ετών (46,6%).
σχόλια