Ο "διασημότερος έφηβος στον κόσμο", αποφάσισε να επενδύσει το ποσό του 1,1 εκατομμυρίου δολαρίων σε ένα νέο application κοινωνικής δικτύωσης για εφήβους, με την ονομασία Shots of Me, όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το Fortune.
O Bieber, που πρόσφατα εκθρονίστηκε από την πρωτιά σε followers στο Twitter από την Katy Perry, αποφάσισε να κάνει την πρώτη του επιχειρηματική κίνηση στα social media, παρακάμπτοντας τον μάνατζέρ του Scooter Brown. Έμαθε δε για το καινούριο κοινωνικό δίκτυο παίζοντας παιχνίδια της RockLive, της εταιρείας που δημιουργεί το νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
"Έχει ενδιαφέρον να δούμε κατά πόσο η επίδρασή του ως teen ειδώλου, με ισχυρή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα, μπορεί να επηρεάσει τα downloads και τον αριθμό επισκέψεων", καταλήγει το δημοσίευμα.