Οι αστροναύτες στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό έχουν μία καινούργια «αποστολή»: Να διαφημίσουν καλλυντικά της Estée Lauder

Οι αστροναύτες στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό έχουν μία καινούργια «αποστολή»: Να διαφημίσουν καλλυντικά της Estée Lauder Facebook Twitter
Οι αστροναύτες της NASA ετοιμάζουν διαφήμιση καλλυντικών για την Estée Lauder (φωτογραφεία Αρχείου)
0

Για δύο δεκαετίες, ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός (ISS) έχει λειτουργήσει ως ένα μοναδικό εργαστήριο, φιλοξενώντας εκατοντάδες επιστημονικά πειράματα.

Αλλά τώρα, η NASA, ένας από τους κύριους διαχειριστές του διεθνούς διαστημικού σταθμού, ετοιμάζεται να πραγματοποιήσει τη μεγαλύτερη επιχειρηματική δραστηριότητά στον σταθμό.

Μέσα στον μήνα Σεπτέμβριο, έως και 10 μπουκάλια ενός νέου ορού περιποίησης δέρματος της μάρκας καλλυντικών Estée Lauder θα ταξιδέψουν στον διαστημικό σταθμό.

Οι αστροναύτες της NASA θα βιντεοσκοπήσουν τα μπουκάλια στο περιβάλλον μικροβαρύτητας του σταθμού και το υλικό αυτό θα το χρησιμοποιήσει η εταιρεία για διαφημιστική καμπάνια.

Σύμφωνα με το CNN, ωστόσο, δεν είναι η πρώτη φορά που μία διαφήμιση γυρίζεται στο διάστημα, ούτε είναι η πρώτη φορά που η NASA συνεργάζεται με εταιρικούς διαφημιστές. Θα είναι όμως μία από τις πιο σημαντικές περιπτώσεις όπου η NASA διαθέτει το αμερικανικό τμήμα του διαστημικού σταθμού για να βιντεοσκοπήσει ένα προϊόν σε περιβάλλον με μηδενική βαρύτητα.

Τα προϊόντα Estée Lauder αναμένεται να ταξιδέψουν με ένα διαστημικό σκάφος, το Northrop Grumman Cygnus, μαζί με 8.000 κιλά άλλων φορτίων, όπως πειράματα και προμήθειες.

Μεταξύ αυτών και μια νέα φόρμουλα του ορού δέρματος η «Advanced Night Repair». Οι αστροναύτες της NASA θα επιφορτιστούν με το καθήκον της βιντεοσκόπησης του προϊόντος. Οι ίδιοι οι αστροναύτες, ωστόσο, δεν θα εμφανίζονται σε διαφημίσεις καλλυντικών καθώς οι πολιτικές δεοντολογίας του διαστημικού γραφείου απαγορεύουν αυστηρά την εμφάνιση αστροναυτών σε καμπάνιες μάρκετινγκ.

Η πρόεδρος της Estée Lauder, Stephane de la Faverie άφησε ήδη από τον περασμένο μήνα υπονοούμενα για το πρότζεκτ.

Η de la Faverie μίλησε για τα σχέδια της Estée Lauder να βοηθήσει τη NASA και το CASIS, τον οργανισμό που διαχειρίζεται το αμερικανικό εργαστήριο στο διαστημικό σταθμό, χρηματοδότησης έρευνας με στόχο την ανάπτυξη πιο βιώσιμων υλικών συσκευασίας.

Εκπρόσωπος της CASIS δήλωσε στο CNN Business την Τετάρτη, ωστόσο, ότι η συνεργασία δεν είχε ακόμη επικυρωθεί. Διευκρίνισε δε ότι η CASIS δεν εμπλέκεται στα σχέδια για μαγνητοσκόπηση των προϊόντων της Estée Lauder στο διάστημα.

Αντίθετα, το υλικό στο διάστημα θα είναι μέρος μιας συμφωνίας που υπέγραψε η εταιρεία με την έδρα της NASA, η οποία βασίζεται σε εντολή του Κογκρέσου και μια οδηγία του 2019 για τη NASA να «καλλιεργήσει» μια επιχειρηματική οικονομία.

Η NASA θα αναλάβει το κόστος της αποστολής, ενώ ο συνεργάτης της Estée Lauder για το έργο, Space Commerce Matters, αναμένεται να δώσει περίπου 128.000 δολάρια, ένα πολύ μικρό μέρος του συνολικού ποσού που αναμένεται να κοστίσει το έργο.

Οι προσπάθειες της NASA για εμπορευματοποίηση του διαστήματος περιλαμβάνουν τη δυνατότητα δραστηριοτήτων «χορηγίας και μάρκετινγκ» στο διαστημικό σταθμό, καθώς και στην κατασκευή, τον τουρισμό και «βιντεοσκοπικό υλικό για ψυχαγωγία», όπως ταινίες και ντοκιμαντέρ.

Το 2019, η NASA ανακοίνωσε ότι κάθε χρόνο, θα παραχωρεί έως και 90 ώρες χρόνου εργασίας και 180 κιλά φορτίο σε εμπορικές εταιρείες, που θα την χρησιμοποιούν για τέτοιους σκοπούς.

«Αφιερώνουμε ένα μικρό χρονικό διάστημα του πληρώματος - μόλις 5% - σε εμπορικές δραστηριότητες, επειδή μια ισχυρή εμπορική διαστημική οικονομία θα υποστηρίξει τα εθνικά συμφέροντα και την οδηγία του Κογκρέσου μας για μετάβαση» σε ένα καθεστώς, όπου η NASA θα αποτελεί έναν από τους πολλούς πελάτες μιας επιχείρησης», δήλωσε ο Phil McAlister, διευθυντής εμπορικής ανάπτυξης διαστημικών πτήσεων στα κεντρικά γραφεία της NASA.

Η NASA υπέγραψε έκτοτε μια ποικιλία συμφωνιών Space Act με διάφορες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της αθλητικής μάρκας Adidas.

Ο διευθυντής της NASA, Jim Bridenstine, ανακοίνωσε νωρίτερα φέτος ότι ο ηθοποιός Τομ Κρουζ έφτασε σε συμφωνία με το διαστημικό πρακτορείο για να κινηματογραφήσει μια ταινία στον διαστημικό σταθμό. Ο χρόνος και οι λεπτομέρειες αυτού του σχεδίου δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί.

Οι λεπτομέρειες αυτού του πρότζεκτ, δημοσιεύθηκαν για πρώτη φορά στο περιοδικό New Scientist.

Με πληροφορίες του CNN

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αυξήθηκαν οι πιθανότητες ο αστεροειδής 2024 YR4 να χτυπήσει τη Γη και είναι «μεγαλύτερες από ποτέ»

Τech & Science / Αυξήθηκαν οι πιθανότητες ο αστεροειδής 2024 YR4 να χτυπήσει τη Γη και είναι «μεγαλύτερες από ποτέ»

Η NASA δημοσίευσε νέα δεδομένα που υποδηλώνουν ότι ο αστεροειδής 2024 YR4 μπορεί να αποτελέσει κίνδυνο για μερικές από τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές στον κόσμο
LIFO NEWSROOM
Μελέτη: Τα επίπεδα χλωρίωσης του νερού στην ΕΕ ενδέχεται να αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου

Τech & Science / Μελέτη: Η χλωρίωση του νερού στην ΕΕ πιθανώς αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου

Η χλωρίωση του νερού αύξησε δραματικά το προσδόκιμο ζωής στις αρχές του 20ού αιώνα, αλλά οι επιστήμονες ανακάλυψαν τις αρνητικές συνέπειες της διαδικασίας δεκαετίες αργότερα
LIFO NEWSROOM
Οι άνδρες ίσως είναι πιο ρομαντικοί από τις γυναίκες, σύμφωνα με έρευνες

Τech & Science / Είναι οι άνδρες πιο ρομαντικοί από τις γυναίκες; Τι λέει η επιστήμη

Αν και οι αντιλήψεις έχουν εξελιχθεί προς μια πιο ισότιμη προσέγγιση στις σχέσεις, παραμένουν έντονα τα στερεότυπα που παρουσιάζουν τους άνδρες ως πιο ρομαντικούς, επειδή αυτό αναμένεται από αυτούς
LIFO NEWSROOM
ΠΟΥ: Έκκληση για προειδοποιητικές ετικέτες για τον καρκίνο και στα αλκοολούχα ποτά

Τech & Science / ΠΟΥ: Έκκληση για προειδοποιητικές ετικέτες για τον καρκίνο και στα αλκοολούχα ποτά

Το αλκοόλ προκαλεί 800.000 θανάτους ετησίως στην Ευρώπη αλλά μόνο ένα μικρό τμήμα του πληθυσμού γνωρίζει τους κινδύνους, αναφέρει σε ανακοίνωσή του o Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας
LIFO NEWSROOM