Οι διαφορές των δύο φύλων στο mobile shopping

Οι διαφορές των δύο φύλων στο mobile shopping Facebook Twitter
0

H εταιρεία uSamp πραγματοποίησε μία δημοσκόπηση, η οποία εξέτασε τις συνήθεις των γυναικών και των αντρών, όσον αφορά τις καταναλωτικές τους πρακτικές σε online αγορές από το smartphone τους. 

Συγκεκριμένα, οι άντρες είναι εκείνοι που πραγματοποιούν περισσότερες αγορές από τα smartphones τους με ποσοστό 45% (έναντι 34% των γυναικών). Για πληρωμές μέσω του κινητού, το ποσοστό στους άντρες ανέρχεται στο 46%, ενώ για τις γυναίκες στο 32%.


Τέλος, οι γυναίκες έχουν την πρωτιά στη χρήση εκπτωτικών κουπονιών μέσω του κινητού τους (44%), ενώ οι άντρες έχουν την τάση να αξιολογούν συχνότερα ένα προϊόν που έχουν αγοράσει. (26%)

http://assets.econsultancy.com/images/resized/0002/3257/infographic_1-blog-full.png 

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Τech & Science / TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Σύμφωνα με στοιχεία του TikTok, μικρές επιχειρήσεις και δημιουργοί περιεχομένου στις ΗΠΑ θα χάσουν 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέσα στον πρώτο μήνα από την παύση λειτουργίας της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM
Το Parker Solar Probe της NASA πλησιάζει σήμερα όσο ποτέ άλλοτε τον Ήλιο

Τech & Science / Το Parker Solar Probe της NASA πλησιάζει σήμερα όσο ποτέ άλλοτε τον Ήλιο

Το Parker Solar Probe είναι το πρώτο διαστημόπλοιο που εισέρχεται στην εξωτερική ατμόσφαιρα του Ήλιου, γνωστή ως κορώνα, και θα επιστρέψει δεδομένα από περιοχές που μέχρι τώρα δεν έχουν εξερευνηθεί
LIFO NEWSROOM