Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν (ELTRUN), του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, για τα social media και το ψηφιακό μάρκετινγκ που διενεργήθηκε σε δείγμα 1200 χρηστών του διαδικτύου, στην πλειοψηφία τους οι Έλληνες χρήστες χρησιμοποιούν το facebook για να παρακολουθούν τις κινήσεις των φίλων τους , το Youtube για ψυχαγωγία και το Twitter προκειμένου να ενημερωθούν για τις τελευταίες εξελίξεις.
Το smartphone είναι πλέον το κύριο μέσο πρόσβασης στο Διαδίκτυο για την πλειοψηφία των χρηστών και στη χώρα μας, αφού το 62% δηλώνουν ότι συνδέονται καθημερινά στο facebook μέσω της σχετικής εφαρμογής που έχουν εγκαταστήσει στην φορητή τους συσκευή.
Η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών που χρησιμοποιούν το youtube δηλώνει πως το κάνει για να ακούσει μουσική (92%). Μάλιστα το 67% δηλώνει πως παρακάμπτει τις διαφημίσεις που παίζονται στην αρχή των βίντεο, γεγονός που δίνει ένα hint όσο αφορά την αλληλεπίδραση του κοινού με τις νέες μορφές διαφήμισης.
Από την άλλη, ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης το οποίο φαίνεται να κερδίζει έδαφος το τελευταίο διάστημα είναι το Twitter. 1 στους 4 χρήστες αναφέρει ότι παρακολουθεί τις εξελίξεις μέσω των «τιτιβισμάτων». Μάλιστα, η χρήση του μέσου ενισχύθηκε την περίοδο των capital controls, αφού το 45% χρηστών δηλώνει ότι ωθήθηκε να εξοικειωθεί μαζί του.
Δείτε την πλήρη έρευνα εδώ.