Ποια εταιρία πούλησε τα περισσότερα smartphones το τελευταίο τρίμηνο και τι άλλαξε φέτος

Ποια εταιρία πούλησε τα περισσότερα smartphones το τελευταίο τρίμηνο και τι άλλαξε φέτος Facebook Twitter
0

Για ακόμη ένα τρίμηνο οι πωλήσεις τόσο των smartphones όσο και των tablets κινήθηκαν πτωτικά διεθνώς ενώ τα τα στοιχεία για την εταιρία με τις μεγαλύτερε πωλήσεις δόθηκαν στη δημοσιότητα.

Οι πωλήσεις smartphones υποχώρησαν κατά 6%, ενώ των tablets κατά 8,6%, σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών IDC.

Στο τρίτο τρίμηνο φέτος πωλήθηκαν 355,2 εκατομμύρια smartphones έναντι 377,8 εκατομμυρίων στο τρίτο τρίμηνο του 2017. Είναι το τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο που οι πωλήσεις εμφανίζουν μείωση, δείχνοντας ότι η αγορά περιμένει κάποιον «καταλύτη» που θα της προσδώσει μια νέα δυναμική. Η IDC εκτιμά ότι το 2019 η αγορά θα επιστρέψει σε ανοδική πορεία, αλλά αυτό μένει να επιβεβαιωθεί.

Μια ξεχωριστή μελέτη από την εταιρεία Strategy Analytics εκτιμά ότι στο τρίτο τρίμηνο φέτος πωλήθηκαν 360 εκατ. smartphones και η πτώση άγγιξε το 8% σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του 2017.

Σύμφωνα με την IDC, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphones, η κορεατική Samsung, είχε παγκόσμιο μερίδιο πωλήσεων 20,3% στο τρίτο τρίμηνο του 2018, μειωμένο κατά 13,4% έναντι της αντίστοιχης περυσινής περιόδου. Αν και παραμένει στη Νο1 θέση της αγοράς, η Samsung, που συνεχώς χάνει μερίδιο αγοράς, νιώθει όλο και πιο κοντά την «ανάσα» της δεύτερης κινεζικής Huawei (μερίδιο 14,6%), αλλά «ποντάρει» στο νέο Galaxy Noe 9 για να αυξήσει τις πωλήσεις της.

Στην τρίτη θέση του τρίτου φετινού τριμήνου βρέθηκε η Apple με μερίδιο 13,2%, η οποία μπορεί να τα καταφέρει καλύτερα στο εορταστικό τελευταίο τρίμηνο του έτους, χάρη στα νέα μοντέλα της iPhone. Στην τέταρτη και πέμπτη θέση της διεθνούς αγοράς ήσαν οι κινεζικές Xiaomi (9,7%) και OPPO (8,4%).

Στην αγορά tablets πωλήθηκαν 36,4 εκατομμύρια συσκευές στο φετινό τρίτο τρίμηνο, έναντι 39,9 εκατομμυρίων στο περυσινό αντίστοιχο τρίμηνο (πτώση 8,6%). Σύμφωνα με την IDC, «η αγορά ταμπλετών μοιάζει πλέον με την αγορά επιτραπέζιων προσωπικών υπολογιστών (PC) περισσότερο από ποτέ». Και οι δύο εμφανίζουν συνεχώς μειωμένα περιθώρια κέρδους και καθοδική πορεία πωλήσεων.

Στη Νο 1 θέση της διεθνούς αγοράς εξακολουθεί να βρίσκεται η Apple με μερίδιο 26,6% (έναντι 25,9% στο τρίτο τρίμηνο του 2017), με δεύτερη τη Samsung που έχει μερίδιο 14,6% (έναντι 15% πέρυσι). Ακολουθούν κατά σειρά Amazon (12%), Huawei (8,9%) και Lenovo (6,3%).

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα πρόωρα νεογνά έχουν χαμηλότερο μορφωτικό επίπεδο και εισόδημα ως ενήλικες, δείχνει έρευνα

Τech & Science / Τα πρόωρα νεογνά έχουν χαμηλότερο μορφωτικό επίπεδο και εισόδημα ως ενήλικες, δείχνει έρευνα

Οι πρόωρες γεννήσεις και οι συναφείς γνωστικές, αναπτυξιακές και σωματικές επιπτώσεις της προωρότητας στην υγεία συνδέονται με χαμηλότερο εισόδημα από την απασχόληση, περιορισμένη εγγραφή σε πανεπιστήμια και χαμηλότερο μορφωτικό επίπεδο μέχρι την ηλικία των 28 ετών
LIFO NEWSROOM
Νυχτερίδες βαμπίρ τρέχουν σε διάδρομο και αποκαλύπτουν πώς χρησιμοποιούν το αίμα που καταναλώνουν

Τech & Science / Νυχτερίδες βαμπίρ τρέχουν σε διάδρομο και αποκαλύπτουν πώς χρησιμοποιούν το αίμα που καταναλώνουν

Για να επιβεβαιώσουν τις υποθέσεις τους, οι ερευνητές τάισαν τις νυχτερίδες με αίμα αγελάδας εμπλουτισμένο με αμινοξέα, τα οποία παρακολούθησαν με ειδικές μοριακές ετικέτες
LIFO NEWSROOM
Ο πρώτος ξύλινος δορυφόρος στον κόσμο εκτοξεύεται στο διάστημα σε δοκιμή για την εξερεύνηση του Άρη

Τech & Science / Ο πρώτος ξύλινος δορυφόρος στον κόσμο εκτοξεύεται στο διάστημα σε δοκιμή για την εξερεύνηση του Άρη

Ο δορυφόρος θα παραμείνει σε τροχιά για έξι μήνες, δίνοντας στους επιστήμονες τη δυνατότητα να παρατηρήσουν την απόδοση του ξύλου στο διάστημα και να αξιολογήσουν τις πιθανές του εφαρμογές στις επερχόμενες διαστημικές αποστολές
LIFO NEWSROOM
«Space Race»: Πώς η Ινδία φτάνει στον Άρη για λιγότερο από όσο κόστισε το «Gravity» 

Τech & Science / «Space Race»: Πώς η Ινδία στέλνει διαστημόπλοια στη Σελήνη και στον Άρη με πολύ λιγότερα χρήματα από τις ΗΠΑ

Η Ινδία κατασκευάζει εγχώρια όλα όσα χρειάζεται το διαστημικό της πρόγραμμα, καταφέρνοντας έτσι να ανταγωνίζεται τις ΗΠΑ και τη Ρωσία στην «κούρσα» της διαστημικής εξερεύνησης δαπανώντας πολύ λιγότερα χρήματα
LIFO NEWSROOM