Ακόμα πιο ανταγωνιστικό αναμένεται να γίνει το σκηνικό στον χώρο της ψηφιακής ειδησεογραφίας τους επόμενους μήνες, με το Facebook και τα 1,4 δισεκατομμύρια χρήστες του, να παίζει καθοριστικό ρόλο στο υπό διαμόρφωση τοπίο.
Τελευταίο και πολύ σημαντικό νέο σχετικά με τις στρατηγικές συνεργασίες του κοινωνικού δικτύου με ειδησεογραφικούς οργανισμούς, αποτελεί το ρεπορτάζ των New York Times, το οποίο επικαλούμενο εσωτερικές πηγές, αναφέρει ότι οι New York Times, το National Geographic και το BuzzFeed, πρόκειται να διαθέτουν κατ' αποκλειστικότητα περιεχόμενό τους στο Facebook.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να διαβάζουν ολόκληρα άρθρα απευθείας στο newsfeed τους, χωρίς να χρειάζεται να κάνουν κλικ για να μεταφερθούν στο εκάστοτε ειδησεογραφικό σάιτ.
Μάλιστα, το Facebook, φημολογείται ότι θα δίνει κίνητρα στους εκδότες να ακολουθήσουν αυτό το μοντέλο προτείνοντάς τους ένα γεναιόδωρο ποσοστό από τα διαφημιστικά έσοδα, όποιων brands θα εμφανίζονται παράλληλα με το περιεχόμενο αυτό, ώστε να προσελκύσει κι άλλα ηχηρά ονόματα σε αυτό το μοντέλο.
Θεωρητικά, αυτό το μοντέλο θα παρέχει έναν πιο εύχρηστο τρόπο στην ανάγνωση ειδήσεων από την σκοπιά του χρήστη, όμως αναλυτές εκφράζουν την επιφύλαξη ότι, εντέλει, το ενδεχόμενο τέτοιων deals θα λειτουργήσουν προς όφελος του Facebook παρά των ειδησεογραφικών οργανισμών.
σχόλια