H μοναδική εφημερίδα αποκλειστικά για iPad λανσαρίστηκε την Τετάρτη το πρωί στο μουσείο Guggenheim παρουσία του εμπνευστή της, Rubert Murdoch.
H επένδυση κόστισε ή 30 εκατομμύρια δολάρια ή μόλις 13, ανάλογα με το ρεπορτάζ που θα διαβάσει κανείς, ενώ τα έξοδα λειτουργίας είναι 500.000 δολάρια την εβδομάδα, κάτι που η News Corp. θεωρεί εξαιρετικά χαμηλό ποσό. Για να ισοφαρίσει όμως ελπίζει σε εκατομμύρια συνδρομητές με 99 cents την εβδομάδα ή 40 δολάρια το χρόνο.
Οι αντιδράσεις του κοινού ως τώρα είναι ανάμικτες καθώς αυτό που βγαίνει ως συμπέρασμα είναι ότι πρόκειται για ένα περιοδικό περισσότερο παρά για εφημερίδα με γενικό κλίμα "Τhe Νew York Post goes to college".
Μερικά από τα σχόλια που έχουν γραφτεί ως τώρα είναι:
Larry Dignan , ZDNet: «Η παρουσία του βίντεο ήταν υπερβολική»,
Ryan Tate, Gawker: «Είναι σαν ένα περιοδικό του iPad, μόνο που βγαίνει καθημερινά. Αν αυτό ακούγεται βαρετό-λοιπόν, έτσι θα έπρεπε.»
John Biggs, TechCrunch: «Η δεξαμενή της News Corp είναι η Wall Street. Aν καταφέρει τους συνδρομητές του Wall Street Journal να γραφτούν και στη Daily, τότε έχουν πιάσει την καλή περίπτωση του early adopter/rich guy.
Damon Kiesow, Poynter: «Το κλειδί είναι η ενημέρωση. Πως θα καταφέρει όμως μία ομάδα 100 ατόμων να καλύψει τα νέα ολόκληρης της χώρας;»
Στην παρουσίαση ο Rupert Murdoch δήλωσε ότι «θα εξελισσόμαστε συνέχεια τους επόμενους μήνες αλλά και τα επόμενα χρόνια λαμβάνοντας υπ'όψη και τα σχόλια των καταναλωτών» . Για την ώρα πάντως, οι υπηρεσίες που προσφέρονται είναι:
- Φωτογραφίες 360 μοιρών
- Βίντεο υψηλής ανάλυσης
- Links με το Twitter και το Facebook, ώστε οι αναγνώστες να μπορούν να μοιράζονται ορισμένες από τις πληροφορίες (δεν υπάρχει δυνατότητα copy paste)
- Καθημερινή ενημέρωση σε συνδυασμό με έκτακτα νέα που εμφανίζονται οποιαδήποτε ώρα της ημέρας.
O Rupert Murdoch ισχυρίζεται ότι η Daily θα αλλάξει μια για πάντα τον τρόπο ενημέρωσης ποντάροντας στην αμεσότητα, στην υψηλή τεχνολογία και στην αισθητική. Οι αμφισβητούντες επιμένουν πως το αληθινό χρυσάφι βρίσκεται στην πληροφορία και όχι στον τρόπο μετάδοσης. Όλοι ξέρουμε πόσο επηρεαζόμαστε από το περιτύλιγμα και η επιτυχία της Apple το αποδεικνύει αυτό καθημερινά. Για την επιτυχία ή μη της Daily, θα πρέπει να περιμένουμε.
σχόλια