8,5 εκατομμύρια οχήματα αποσύρει η Volkswagen από την Ευρώπη

8,5 εκατομμύρια οχήματα αποσύρει η Volkswagen από την Ευρώπη Facebook Twitter
5

8,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα θα ανακαλέσει η Volkswagen σ΄ ολόκληρη την ΕΕ προκειμένου να τους αφαιρέσει το παράνομο λογισμικό, ενώ την ίδια ώρα άγνωστο παραμένει ποιες θα είναι οι επιπτώσεις του σκανδάλου στον γερμανικό κολοσσό που θα καταγράψει  ζημιές δεκάδων δισεκ.

Οπως αναμεταδίδει η Deutsche Welle, παρά τις πολλές αναμενόμενες αρνητικές επιπτώσεις του λεγόμενου diesel-gate, ο Γερμανός συγκοινωνιολόγος και ειδικός σε ζητήματα αυτοκινήτου Στέφαν Ράμλερ βλέπει και μια σημαντική ευκαιρία τόσο για την Volkswagen όσο και για τη Γερμανία γενικότερα: «Αν όλα πάνε καλά οι ζημιές θα περιοριστούν στα 20 με 30 δισεκατομμύρια ευρώ. Αν όχι τότε ενδέχεται να φθάσουν και τα 80 δισεκατομμύρια. Για το λόγο αυτό το κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας θα πρέπει να αξιοποιήσει την ευκαιρία, μιας και διαθέτει δεσμεύουσα μειοψηφία, έτσι ώστε η Volkswagen να μην περιοριστεί στο ρόλο του κατασκευαστή οχημάτων, αλλά να μετατραπεί σε επιχείρηση παροχής υπηρεσιών. Το κρίσιμο ερώτημα είναι πως θα εξελιχθεί η μαζική αγορά αυτοκινήτου. Και εκεί το δημόσιο που αγοράζει περίπου το 20% των δημοσίων υπηρεσιών και αγαθών θα μπορούσε, για παράδειγμα, να δώσει κίνητρα για την αγορά ηλεκτρονικών οχημάτων ή να πει, ότι από εδώ και στο εξής και σε βάθος χρόνου αγοράζω μόνο ηλεκτρικά οχήματα και όχι λιμουζίνες με κινητήρα εσωτερικής καύσης».

Κατά την άποψη του Στέφαν Ράμλερ το σκάνδαλο της Volkswagen αποκαλύπτει την υποκρισία με την οποία τόσο η αυτοκινητοβιομηχανία, όσο και οι πολιτικοί, αλλά και οι πελάτες αντιμετωπίζουν το ζήτημα των ρύπων τα τελευταία χρόνια: «Διαπιστώνω μια υποκρισία, εκ μέρους των πολιτικών, των υπηρεσιών ελέγχων, αλλά και των πελατών των οχημάτων. Αποτελεί, μεταξύ ειδικών, κοινό μυστικό ότι τα στοιχεία των αυτοκινητοβιομηχανιών ως προς τις τιμές των ρύπων απέχουν πολύ από την πραγματικότητα. Τα πολιτικά κόμματα έκαναν ότι δεν άκουγαν τις προειδοποιήσεις για τις υπερβολικές τιμές των ρύπων παραπέμποντας στην μεγάλη σημασία της αυτοκινητοβιομηχανίας για την γερμανική οικονομία. Και οι πελάτες όμως θα γνώριζαν αν ήθελαν ότι από την εξάτμιση των οχημάτων τους δεν βγαίνει μόνο….γύρη λουλουδιών».

5

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μόνος στο σπίτι ο Μακόλεϊ Κάλκιν: «Δεν έχω καμία σχέση με τον πατέρα μου εδώ και 30 χρόνια»

Διεθνή / Μόνος στο σπίτι ο Μακόλεϊ Κάλκιν: «Δεν έχω καμία σχέση με τον πατέρα μου εδώ και 30 χρόνια»

«Είναι ένας άνθρωπος που έκανε επτά παιδιά και τώρα έχει τέσσερα εγγόνια και κανένα από αυτά δεν θέλει να έχει σχέση μαζί του» είπε ο διάσημος ηθοποιός για τον πατέρα του
LIFO NEWSROOM
Φλόριντα: Ψηφίζουν χαλάρωση της παιδικής εργασίας, για να καλυφθούν τα κενά από τις απελάσεις μεταναστών

Διεθνή / Φλόριντα: Ψηφίζουν χαλάρωση της παιδικής εργασίας, για να καλυφθούν τα κενά από τις απελάσεις μεταναστών

Οι βουλευτές της πολιτείας συζητούν νέο νομοσχέδιο που θα επιτρέπει εργασία και τη νύχτα από τα 14 και θα καταργεί το διάλειμμα για φαγητό στους 16χρονους εργαζόμενους
LIFO NEWSROOM
Το μετεκλογικό γερμανικό αδιέξοδο

LiFO politics / «Η Γερμανία δυσκολεύεται να βρει τη θέση της στο νέο τοπίο που διαμορφώνεται»

Ο δημοσιογράφος του γερμανόφωνου Τύπου, Φέρρυ Μπατζόγλου, μιλά στη Βασιλική Σιούτη για το μετεκλογικό γερμανικό αδιέξοδο και τις προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει η μελλοντική κυβέρνηση της χώρας, για τον σχηματισμό της οποίας βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις το Χριστιανοδημοκρατικό Κόμμα –το οποίο ήρθε πρώτο στις πρόσφατες εκλογές– και το Σοσιαλδημοκρατικό Κόμμα.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
«Έχω τέσσερις ημέρες ζωής» ισχυρίζεται η γυναίκα που κατηγόρησε τον πρίγκιπα Άντριου για σεξουαλική κακοποίηση

Διεθνή / H γυναίκα που κατηγόρησε τον πρίγκιπα Άντριου για σεξουαλική κακοποίηση λέει ότι έχει λίγες ημέρες ζωής έπειτα από τροχαίο

Η γυναίκα επίσης υποστήριξε ότι είχε πέσει θύμα trafficking από τον δισεκατομμυριούχο Τζέφρι Έπσταϊν, ο οποίος ήταν φίλος του δούκα της Υόρκης
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Πες τα ρε μεγάλε,εγώ μαζί σου είμαι,ξαφνιάστηκαν δυσάρεστα οι πελάτες γιατί κατά κύριο λόγο όταν αγόραζαν volkswagen έψαχναν α βρουν μεγεθυντικό φακό να διαβάσουν τα ψιλά ψιλά γραμματάκια των ρύπων,ναι αυτά που στην διαφήμιση περνάνε από κάτω με ταχύτητα και μέγεθος μύγας,μην έβλεπαν μισό σωματιδιακό ρύπο παραπάνω,αμέσως το απέριπταν.Δεν πάνε καλύτερα να μαζέψουν τα ταξί και τα λεωφορεία,με τα ντουμάνια που βγάζουν το βράδυ που γυρνάω σπίτι με την μηχανή βρωμάω σαν λαδάς σε γκαζάδικο.
Όποιος έχει κάνει χημεία δημοτικού ξέρει τι παράγει μία καύσης και ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης κατά συνέπεια.Αλλά ξέρει να διαβάζει και το τι του πουλάς.Καλά κάνετε και κατηγορείτε τους πελάτες σας μπας και αρχίσουν να στρέφονται σε εταιρίες που τους σέβονται και δεν τους πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες και τους καλύπτουν με εγγύηση μεγαλύτερη από τα γελοία δύο χρόνια σας.
"Και οι πελάτες όμως θα γνώριζαν αν ήθελαν ότι από την εξάτμιση των οχημάτων τους δεν βγαίνει μόνο….γύρη λουλουδιών"Ο πελατης δεν θα επρεπε να χρειαζεται να κανει ελεγχο των οχηματων απο την στιγμη που υπαρχει διαβεβαιωση απο τον κατασκευαστη και των αντιστοιχων κρατικων υπηρεσιων οτι εχει καποιες συγκεκριμενες τιμες ρυπων. Ντροπη και μονο που γινονται τετοιες δηλωσεις.
Εμένα δεν με ενδιαφέρει ακόμα και αν βγάζει πυρηνικά απόβλητα, θέλω όμως να μου το πείτε, να ξέρω τι βγάζω ρε αδερφέ και να ξέρω τι πληρώνω.Κάποιους άλλους τους ενδιαφέρει -τρέχε γύρευε γιατί, μπορεί γιατί θέλουν να μεγαλώσουν τα παιδιά τους σε έναν πιο καθαρό κόσμο οι αφελείς- και αυτοί, ως αφελείς στηρίχτηκαν στις "επιστημονικές" μετρήσεις σας.Και τώρα τους λέτε και υποκριτές από πάνω. Ε καλά να πάθουν αφού είναι κορόϊδα