Ένας ασυνήθιστος λόγος προκάλεσε την καθυστέρηση πτήσης της Southwest Airlines. Κάποιος από τους επιβάτες έριξε στον διάδρομο ρύζι, κάτι που προκάλεσε το ξέσπασμα αεροσυνοδού.
Το περιστατικό συνέβη στις 16 Απριλίου, σε πτήση από την Ατλάντα στο Χιούστον και σύμφωνα με επιβάτη, η απογείωση καθυστέρησε μία ώρα, κατά την οποία η αεροσυνοδός αρχικά ρωτούσε ποιος είχε ρίξει το φαγητό και στη συνέχεια τους επέπληξε όλους.
«Η αεροσυνοδός ήταν πραγματικά έξαλλη. Πήγαινε πάνω- κάτω στον διάδρομο και ρωτούσε έναν προς έναν ποιος έριξε το ρύζι», δήλωσε η Τζένιφερ Σάπερ, η οποία με αναρτήσεις της στο Twitter έκανε γνωστό το περιστατικό.
«Είπε ότι δεν θα φύγουμε από την πύλη μέχρι να καθαρίσει κάποιος. Τελικά καθάρισε η ίδια, αλλά όλη την ώρα ούρλιαζε στους επιβάτες», συμπλήρωσε η Τζένιφερ Σάπερ.
«Μόλις επιβιβάστηκα και κάποιος είχε ρίξει φαγητό. Η αεροσυνοδός φώναζε “ποιος έριξε ρύζι” και άρχισε να περπατάει πάνω κάτω στον διάδρομο. Αρνήθηκε να φύγουμε από την πύλη αν κάποιος δεν το καθαρίσει», έγραψε στην πρώτη από τις διαδοχικές αναρτήσεις που έκανε η Τζένιφερ Σάπερ, κατά τη διάρκεια του περιστατικού.
Because my travels seem to involve unintentional comedy:
— Jennifer Schaper (@jenschap) April 15, 2023
Just boarded the plane and somebody spilled food. The flight attendant screamed “who spilled rice?” and is walking up and down the aisles. They are refusing to leave the gate until someone cleans the rice. pic.twitter.com/f5SfdjZcGr
Update: they are still refusing to leave until the rice has been cleaned. They are sending out for a broom. #RiceGate pic.twitter.com/2H8fIQwdsh
— Jennifer Schaper (@jenschap) April 15, 2023
«Το καθάρισαν αλλά είναι έξαλλη, μας ενημέρωσε ότι δεν μας μεγάλωσαν σωστά και ότι είναι απογοητευμένη από όλους μας», ανέφερε σε ένα άλλο tweet.
Update: Rice is getting cleaned but she is MAD. She has let us all know that we were not raised right and she is disappointed in all of us. #RiceGate. pic.twitter.com/VujnL8tmZx
— Jennifer Schaper (@jenschap) April 15, 2023
Ακόμη, ξεκαθάρισε πως δεν είχε ρίξει εκείνη το ρύζι, όπως και ότι όποιος το έκανε θα έπρεπε να τα μαζέψει. «Όμως, το προσωπικό παρεκτράπηκε με το πώς χειρίστηκαν την υπόθεση και συνέχισαν να καθυστερούν μια πτήση που είχε ήδη καθυστέρηση», συμπλήρωσε.