Αθήνα - Λάρνακα: Η τελευταία πτήση των Κυπριακών Αερογραμμών

Αθήνα - Λάρνακα: Η τελευταία πτήση των Κυπριακών Αερογραμμών Facebook Twitter
1

Οι υπάλληλοι των Κυπριακών Αερογραμμών συγκεντρώθηκαν χθες έξω από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στη Λευκωσία προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για το λουκέτο στον αερομεταφορέα μετά από 69 χρόνια λειτουργίας.

Η Κυπριακή κυβέρνηση η οποία προετοιμάζει την νέα εταιρεία σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα διαβεβαιώνει ότι η Κύπρος δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα αεροπορικής σύνδεσης με το εξωτερικό ενώ έως τώρα τις περισσότερες πτήσεις έχουν αναλάβει να καλύψουν οι εταιρείες Aegean και Rynair.

Η τελευταία πτήση των Κυπριακών Αερογραμμών CY337 από την Αθήνα, με εξαμελές πλήρωμα, προσγειώθηκε στις 21.15 το βράδυ της Παρασκευής στο αεροδρόμιο Λάρνακας.

Ο Χαράλαμπος Παναγιώτου ήταν ο κυβερνήτης του αεροσκάφους που πραγματοποίησε την τελευταία πτήση των Κυπριακών Αερογραμμών, δήλωσε στο Κυπριακό Πρακτορείο ότι «σίγουρα υπάρχει θλίψη για το σημερινό αποτέλεσμα όμως είμαι υπερήφανος, νοιώθω εθνική υπερηφάνεια, νοιώθω τυχερός που πέταξα τα φτερά των Κυπριακών Αερογραμμών, της κρατικής εταιρείας της Κύπρου με το "μούφλον" το αγρινό πάνω, πραγματικά νοιώθω μεγάλη ικανοποίηση».

Ο κυβερνήτης πρόσθεσε: «πάω σπίτι μου απόψε με ήσυχη τη συνείδηση μου και ήρεμος ότι παίρναμε και φέρναμε τον κόσμο τα τελευταία 69 χρόνια ασφαλή. Αυτή ήταν η δουλειά μας, είμαστε επαγγελματίες. Εύχομαι να υπάρξει μια πιο ομαλή κατάσταση, αλλά από τη δική μας πλευρά κάναμε το καθήκον μας».

«Για μένα δεν ήταν απλά μια εταιρεία, ήταν μια εταιρεία με το έμβλημα της Κυπριακής Δημοκρατίας πάνω, ήταν οι Κυπριακές Αερογραμμές. Εταιρείες υπάρχουν πάρα πολλές, Κυπριακές Αερογραμμές όμως με το "μουφλόν" πάνω, είναι μία, με μια ιστορία πιο παλιά και από την ίδρυση της Κυπριακής Δημοκρατίας» πρόσθεσε.

 

Ανέφερε, επίσης, ότι «κανένας από την κυβέρνηση επίσημα ή την εταιρεία, δηλαδή τις Κυπριακές Αερογραμμές δεν επικοινώνησε» για να τους ανακοινώσει την απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και το κλείσιμο της εταιρείας. Όλα τα μάθαμε από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, είπε και σημείωσε ότι «έπρεπε να είχαμε ενημερωθεί για το κλείσιμο της εταιρείας επίσημα, από κάποιους ιθύνοντες, κάτι που δεν έγινε. Ωστόσο, και επίσημα να το πληροφορούμασταν, η αντίδραση θα ήταν η ίδια, δηλαδή πάλι θα κάναμε τη δουλειά όμως όπως έπρεπε, έστω και αν ήταν η τελευταία πτήση, έστω και αν ήταν η τελευταία ώρα», ανέφερε.

Ο συγκυβερνήτης του αεροσκάφους Θεόδωρος Χατζαντωνάς δήλωσε ότι «με βαριά την καρδία κάναμε την τελευταία πτήση των Κυπριακών Αερογραμμών, παρκάραμε 68 χρόνια ιστορίας, δυστυχώς οι Κυπριακές Αερογραμμές κλείνουν τα φτερά τους μαζί μας σήμερα. Εύχομαι να ξαναδούμε το "μούφλον", τις Κυπριακές Αερογραμμές να ξαναπετούν έστω και σε άλλη εταιρεία», είπε.

 

Πρόσθεσε ότι «δυστυχώς, ακόμα δεν συνειδητοποιήσαμε» ότι έκλεισε η εταιρεία και σημείωσε πως «ακόμα νομίζω ότι η πτήση μου θα γίνει».

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση είπε πως οι πιλότοι ανακοίνωσαν στους επιβάτες της πτήσης ότι η εταιρεία κλείνει και αυτοί «χειροκρότησαν, έκλαψαν, συγκινήθηκαν. Οι Κυπριακές Αερογραμμές είναι η ταυτότητα αυτού του κράτους και το κλείσιμο τους είναι δύσκολο και για τον κόσμο και για μας».

Εξήγησε ακόμα ότι «υπήρχε η υπόνοια για κλείσιμο της εταιρείας προτού φύγουμε από τη Λάρνακα, το πληροφορηθήκαμε όταν φτάσαμε στην Αθήνα, ότι δηλαδή η απάντηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ήταν αρνητική και ότι έπρεπε να κλείσει η εταιρεία". Το πλήρωμα, συνέχισε ο κ. Παναγιώτου, «επαγγελματίες όπως ήταν, συνέχισαν να κρατούν τον επαγγελματισμό τους ψηλά, τα επίπεδα ασφάλειας ψηλά μέχρι και την τελευταία στιγμή που αγγίξαμε το έδαφος στη Λάρνακα».

Ενας από τους επιβάτες, ο Ανδρέας Θεοδώρου εξέφρασε την ικανοποίησή του για τις υπηρεσίες των Κυπριακών Αερογραμμών και πρόσθεσε πως «όλοι στο αεροσκάφος ήταν λυπημένοι για το κλείσιμο της εταιρείας. Ο κυβερνήτης μας ενημέρωσε πως αυτή ήταν η τελευταία πτήση των Κυπριακών Αερογραμμών μετά από 69 χρόνια», σημείωσε.

Ο Ανδρέας Φλωρεντίου ανέφερε ότι εδώ και 18 χρόνια είναι προσωπικό των Κυπριακών Αερογραμμών και πρόσθεσε πως τα συναισθήματα από το άκουσμα της είδησης για κλείσιμο της εταιρείας είναι «ανάμικτα, είχαμε πολλές εμπειρίες, τόσα χρόνια, διάφορες αναμνήσεις, χαρές και λύπες, δύσκολα και εύκολα».

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ισραήλ: Η Σάρα Νετανιάχου θέλει να χαρακτηριστεί «θύμα τρομοκρατίας» επειδή τρεις άγνωστοι πέταξαν φωτοβολίδες στο σπίτι της

Διεθνή / Ισραήλ: Η Σάρα Νετανιάχου θέλει να χαρακτηριστεί «θύμα τρομοκρατίας» επειδή τρεις άγνωστοι πέταξαν φωτοβολίδες στο σπίτι της

Κανείς δεν τραυματίστηκε στο περιστατικό, δεν προκλήθηκαν ζημιές και ούτε ο Μπενιαμίν Νετανιάχου, ούτε η Σάρα Νετανιάχου βρίσκονταν στο σπίτι εκείνη τη στιγμή
LIFO NEWSROOM
Η Κομισιόν ενέκρινε τον ελληνικό προϋπολογισμό – «Καμπανάκι» για Γερμανία και 6 ακόμα χώρες

Διεθνή / Η Κομισιόν ενέκρινε τον ελληνικό προϋπολογισμό – «Καμπανάκι» για Γερμανία και 6 ακόμα χώρες

Η Ελλάδα βρίσκεται ανάμεσα στις οκτώ χώρες της ευρωζώνης (μαζί με την Κύπρο, την Κροατία, τη Γαλλία, την Ιταλία, τη Λετονία, τη Σλοβενία και τη Σλοβακία) που πληρούν τις δημοσιονομικές συστάσεις της ΕΕ
LIFO NEWSROOM
Ο Έλτον Τζον λέει ότι έχει χάσει την όραση του - «Δε βλέπει τίποτα, δεν μπορώ να ολοκληρώσω τον δίσκο μου»

Διεθνή / Ο Έλτον Τζον αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα όρασης: «Δεν βλέπω τίποτα από το δεξί μάτι»

Ο μεγάλος Βρετανός μουσικός αποκάλυψε ότι μήνες τώρα έχει χάσει την όρασή του, λόγω μίας μόλυνσης στο μάτι και έτσι δυσκολεύεται να διαβάσει στίχους ή να δει το οτιδήποτε
LIFO NEWSROOM
Μοχάμεντ αλ Φαγέντ: Μετά τις 420 γυναίκες, τον κατηγορούν και 12 άνδρες για σεξουαλική κακοποίηση

Διεθνή / Μοχάμεντ αλ Φαγέντ: Μετά τις 420 γυναίκες, τον κατηγορούν και 12 άνδρες για σεξουαλική κακοποίηση

Το σκάνδαλο ήρθε στο φως μέσα από ντοκιμαντέρ του BBC τον Σεπτέμβριο, το οποίο αποκάλυψε πως ο Αλ Φαγέντ κακοποιούσε σεξουαλικά γυναίκες υπαλλήλους, τις υποχρέωνε σε ιατρικές εξετάσεις και τις απειλούσε για να τις αποτρέψει από το να τον καταγγείλουν
LIFO NEWSROOM
Γερμανία: Η οικονομία χρειάζεται 280.000 μετανάστες εργάτες ετησίως μέχρι το 2040 για να μη συρρικνωθεί

Διεθνή / Γερμανία: Η οικονομία χρειάζεται 280.000 νέους μετανάστες κάθε χρόνο μέχρι το 2040

Μία νέα μελέτη υποστηρίζει ότι η Γερμανία χρειάζεται να εισάγει εκατοντάδες χιλιάδες εξειδικευμένους εργάτες από το εξωτερικό κάθε χρόνο, καθώς το εργατικό της δυναμικό αναμένεται να έχει τεράστιες απώλειες
LIFO NEWSROOM