H Einhorn (Μονόκερος), μια γερμανική εταιρεία, αποφάσισε να επενδύσει στη «σεξουαλική βιωσιμότητα», κατασκευάζοντας vegan προφυλακτικά.
Εφόσον ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός ανθρώπων στρέφεται τα τελευταία χρόνια στη χορτοφαγία ή και την ωμοφαγία, οι ιθύνοντες νόες πίσω από την επαναστατική ευρεσιτεχνία σκέφτηκαν να προσαρμοστούν στις τάσεις των καιρών, δημιουργώντας έναν vegan τρόπο αντισύλληψης.
Το 2015, ενώ οι Φιλίπ Ζίφερ (Philip Siefer) και ο Βάλντεμαρ Τσάιλερ (Waldemar Zeiler) αναζητούσαν τρόπους χρηματοδότησης του νέου επιχειρηματικού τους εγχειρήματος, βρίσκονταν διαρκώς μπροστά σε μία εύλογη απορία: «Διαρκώς ακούγαμε την ίδια ερώτηση από ανθρώπους που ήταν πρόθυμοι να χρηματοδοτήσουν. Είναι τα προφυλακτικά βίγκαν; Ακόμη και εμείς δεν είχαμε συνειδητοποιήσει πως τα προφυλακτικά συνήθως περιέχουν ζωική πρωτεΐνη που κάνει πιο μαλακό το ελαστικό» θυμάται ο Ζίφερ.
Κάπως έτσι, οι επιχειρηματίες με έδρα το Βερολίνο αποφάσισαν να διεκδικήσουν μερίδιο από παγκόσμια αγορά προφυλακτικών αξίας 8 δισεκατομμυρίων δολαρίων απευθυνόμενοι σε ένα κοινό οικολογικά πιο ευσυνείδητο. Προς τεράστια έκπληξή τους, το συγκεκριμένο κοινό αποδείχτηκε εξαιρετικά ευρύ. Τέσσερα χρόνια μετά, τα έσοδα της εταιρείας τους - που παράγει vegan προϊόντα υγιεινής - αγγίζουν τα 5 εκατομμύρια ευρώ. Το επιχειρηματικό ζευγάρι μπορεί να επαίρεται πως δημιούργησε μία εταιρεία δίκαιου εμπορίου και αειφορίας, όχι μόνο για τον πλανήτη, αλλά και τους ίδιους τους εργαζομένους της.
«Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα προϊόν που ήταν εύκολο να πωληθεί online και κάτι που δεν θα μας έβαζε στη διαδικασία των επιστροφών - κάτι που αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα κόστη των διαδικτυακών πωλήσεων. Τα προφυλακτικά ήταν το τέλειο προϊόν» εξηγεί ο Ζίφερ.
Παρότι οι μέρες που τα προφυλακτικά κατασκευάζονταν από εντόσθια αρνιών έχουν παρέλθει σχεδόν οριστικά, οι περισσότερες επιλογές προφύλαξης που διατίθενται στα ράφια φαρμακείων και σούπερ μάρκετ σήμερα περιέχουν καζεΐνη, μία πρωτεΐνη του ζωικού γάλακτος που χρησιμοποιείται για να κάνει το ελαστικό πιο μαλακό.
Παρότι η συγκεκριμένη vegan αγορά είναι σχετικά νέα, η Einhorn διαπίστωσε πως οι περισσότεροι από τους πελάτες της είναι ηλικίας μεταξύ 20 και 40 ενώ το 60% των αγορών γίνεται από γυναίκες. «Πάρα πολλοί άνθρωποι νιώθουν ακόμα ντροπή όταν αγοράζουν προϊόντα όπως προφυλακτικά και καταλήγουν να τα κρύβουν κάτω από τα υπόλοιπα ψώνια τους. Θέλαμε να προσεγγίσουμε τους καταναλωτές με ένα βιώσιμο προϊόν και να σπάσουμε τα ταμπού με τα νέα μας αστεία σχέδια», εξηγεί ο Ζίφερ.
σχόλια