Οι υπεύθυνοι της καμπάνιας Μπάιντεν-Χάρις έδωσαν βήμα σε οκτώ Αφροαμερικανούς καλλιτέχνες να φιλοτεχνήσουν τοιχογραφίες στις γειτονιές τους σε διάφορες πόλεις των ΗΠΑ, λίγο πριν τις προεδρικές εκλογές.
Στόχος η προσέλκυση των Αφροαμερικανών ψηφοφόρων.
Το πρότζεκτ, ονομάζεται «Murals Across America» και το υλοποίησε η εταιρεία μέσων Truxton Creative, με έδρα της Ουάσιγκτον.
Οι τοιχογραφίες δημιουργήθηκαν σε περιοχές όπου κατοικούν κυρίως Μαύροι, όπως είναι το Ουισκόνσιν, το Μίσιγκαν, η Φλόριντα, το Τέξας, η Πενσιλβάνια, το Οχάιο, η Τζόρτζια και η Βόρεια Καρολίνα.
Η επικεφαλής του πρότζεκτ Ianta Summers εξήγησε στο Hyperallergic ότι τους καλλιτέχνες επέλεξε ομάδα Αφροαμερικανών στην εταιρεία καθώς και το ότι οι καλλιτέχνες όφειλαν να προτείνουν τοιχογραφίες που «μιλούσαν στην Μαύρη κοινότητα» και να συμπεριλαμβάνουν το λογότυπο Biden-Harris.
Στο Μιλγουόκι, στην τοιχογραφία της Tia Chianti Richardson «Κυνηγώντας το Όραμα» απεικονίζονται η Χάρις και ο Μπάιντεν χέρι χέρι με το πνεύμα του προσφάτως θανόντος γερουσιαστή και ακτιβιστή των πολιτικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων John Lewis.
Και οι τρεις κοιτάζουν προς έναν ηλιόλουστο ορίζοντα. «Χρειαζόμαστε ένα όραμα, χρειαζόμαστε ένα πλάνο» είπε, στο πλαίσιο συνέντευξης που έδωσε στο Hyperallergic, η Richardson.
«Ο ήλιος είναι σύμβολο ενότητας. Ο Lewis ήξερε πώς να δουλεύει μαζί με τον κόσμο, όχι εναντίον του, και ο Μπάιντεν επίσης το έχει αυτό» πρόσθεσε.
Η Summers, της οποίας η ομάδα έκανε επίσης παραγωγή διαφημίσεων στην τηλεόραση και σε πινακίδες για την προεκλογική εκστρατεία των Μπάιντεν και Χάρις σε Μαύρες κοινότητες σε όλες τις ΗΠΑ, τόνισε ότι οι τοιχογραφίες δημιουργήθηκαν για να ενθαρρύνουν συμμετοχή στην πολιτική και πέραν των εκλογών του 2020.
«Ό,τι και αν συμβεί στις 3 Νοεμβρίου, ο κόσμος θα πρέπει να εμπλακεί μακροπρόθεσμα. Όποιος κι αν κερδίσει θα πρέπει να λογοδοτεί» πρόσθεσε.