Μια Ολλανδή influencer με σύνδρομο Down, η Enya, σπάει τα στερεότυπα του κόσμου της μόδας και πλέον συνεργάζεται ανά τακτά διαστήματα με μεγάλα μπραντς και περιοδικά.
Η 27χρονη έχει πάνω από 71.000 ακόλουθους στον λογαριασμό της στο Instagram (Downsyndrome Queen) και μέσα στο 2021 υπήρξε εξώφυλλο του περιοδικού Glamour στην Ολλανδία.
«Δεν μπορώ να περιγράψω με λόγια πόσα σημαίνει αυτό για μένα», είχε γράψει τότε η Enya για το σημαντικό αυτό εξώφυλλο στην καριέρα της. «Ευχαριστώ την ομάδα του Glamour που μου έδωσε αυτήν την ευκαιρία και που πίστεψε σε μένα. Συνεισφέρατε σε έναν κόσμο πιο συμπεριληπτικό και χωρίς αποκλεισμούς. Είστε παράδειγμα για πολλούς και ελπίζω να ακολουθήσουν και άλλοι. Αυτό το εξώφυλλο, ας μην είναι ένα μεμονωμένο γεγονός», είχε προσθέσει.
Αν και αυτό δεν ήταν το πρώτο της εξώφυλλο σε περιοδικό, επρόκειτο για το πρώτο περιοδικό μόδας στην Ολλανδία που επέλεξε να βάλει ένα άτομο με σύνδρομο Down.
Ο λογαριασμός της Enya στο Instagram, με τους χιλιάδες ακόλουθους, έχει διαχειριστή τη μικρότερη αδερφή της, Céline. Με την ενθάρρυνση της αδερφής της, η Enya έγινε σύντομα μία αρκετά γνωστή influencer των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Όταν πρωτοξεκίνησε το εγχείρημα, οι influencer με νοητική υστέρηση ήταν ελάχιστοι και σχεδόν αφανείς. Ανάμεσα στις χιλιάδες influencer, που έδιναν συμβουλές ομορφιάς και πρότειναν προϊόντα στο κοινό τους, η Céline έψαχνε κάποια με σύνδρομο Down και δεν έβρισκε.
Πλέον, μεγάλες μάρκες όπως η Chanel, η Dior και η Charlotte Tilbury της στέλνουν τα προϊόντα τους, τα οποία προωθεί ή όχι στους ακόλουθούς της, με ένα μοναδικό και διασκεδαστικό τρόπο, ενώ παράλληλα μοιράζεται και τα μυστικά ομορφιάς της για ένα επιτυχημένο μακιγιάζ.
Με πληροφορίες από Good News και protothema.gr