Περισσότερα από 16 εκατ. views έχει συγκεντρώσει μέχρι στιγμής η διαφήμιση μίας γερμανικής εταιρείας, η οποία περιγράφει μέσα σε βίντεο 3,5 λεπτών τα όσα έχασε κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού η Generation Z.
Τα τέλεια Χριστούγεννα για την Generation Z, δηλαδή όσοι γεννήθηκαν από το 1997 έως το 2012 φαντάζουν για άλλη μία χρονιά ένα άπιαστο όνειρο, καθώς η εξαιρετικά μεταδοτική παραλλαγή Όμικρον του κορωνοϊού έχει σημάνει παγκόσμιο συναγερμό.
Η γερμανική discount αλυσίδα Penny, σε μία προσπάθεια να ευαισθητοποιήσει τους πελάτες της δημιούργησε μία διαφήμιση, η οποία βασίζεται στο σημαντικότερο θέμα που απασχολεί τον πλανήτη. Στην πανδημία και τις επιπτώσεις που έχει προκαλέσει στην ψυχολογία των 18άρηδων.
Το βίντεο φέρει «η ευχή». Ένας ξάγρυπνος έφηβος βρίσκει αργά το βράδυ τη μητέρα του κάθεται στο τραπέζι της κουζίνας. «Λοιπόν, τι θέλεις πραγματικά για τα Χριστούγεννα;», την ρωτά. Εκείνη του απαντά πως θα ήθελε να του δώσει τον χρόνο και την ελευθερία που έχασε λόγω της πανδημίας.
«Εύχομαι να μην καθόσουν στο σπίτι όλη την ώρα, εύχομαι να έβγαινες κρυφά τη νύχτα, να μην ξέρουμε πού είσαι», του λέει, καθώς εμφανίζονται οι φανταστικές εικόνες από όσα θα έπρεπε να κάνει ένας 18άρης – πάρτι, συναυλίες, ταξίδια και έρωτες. «Εύχομαι να έκανες κρυφά ένα πάρτι και να έλεγες επιτέλους σε αυτό το κορίτσι ότι την αγαπάς», συνεχίζει.
«Κάθε χρόνο προσπαθούμε να βρούμε ένα θέμα που να αφορά πολύ τους πελάτες μας και τους πελάτες των πελατών μας», είπε στο MarketWatch ο Christoph Everke, της εταιρείας Serviceplan Campaign, η οποία δημιούργησε το διαφημιστικό της Penny.
Με πληροφορίες από MarketWatch