H 33χρονη περφόρμερ που ξεγυμνώθηκε μπροστά στη Μόνα Λίζα οδηγείται σε δίκη

H 33χρονη περφόρμερ που ξεγυμνώθηκε μπροστά στη Μόνα Λίζα οδηγείται σε δίκη Facebook Twitter
6

Μια περφόρμερ που εξέθεσε αρκετές φορές το γυμνό της σώμα σε γκαλερί τέχνης και μουσεία στο Παρίσι διώκεται για επιδειξιομανία μετά την τελευταία της γυμνή εμφάνιση μπροστά στον πίνακα Μονά Λίζα κατά τη διάρκεια της οποίας φώναζε «Μόνα Λίζα, το αιδοίο μου, τα πνευματικά μου δικαιώματα».


Η Deborah de Robertis άνοιξε τα γυμνά πόδια της μπροστά στο αριστούργημα του Λεονάρντο Ντα Βίντσι την Κυριακή στο μουσείο του Λούβρου, μπροστά σε αρκετές δεκάδες τουρίστες. Τον περασμένο Απρίλιο είχε επίσης κάνει κάτι παρόμοιο ενώ γύριζε ένα ντοκιμαντέρ για το France 2 TV.

Το βίντεο (στο 13ο λεπτό) δείχνει την μάχη των φρουρών που προσπαθούν απεγνωσμένα να την καλύψουν.

«Ο στόχος δεν ήταν να εκθέσω τα γεννητικά όργανα μου» δήλωσε η 33χρονη στο AFP, «αλλά να αντιγράψω μια φημισμένη φωτογραφία της Valie Export» πρόσθεσε.

«Το μήνυμά μου είναι να αμφισβητήσω τη θέση των γυναικών καλλιτεχνών στην ιστορία της τέχνης, γι' αυτό είναι απαραίτητο να κάνω τις παραστάσεις μου στα μουσεία», δήλωσε η Robertis.

H 33χρονη περφόρμερ που ξεγυμνώθηκε μπροστά στη Μόνα Λίζα οδηγείται σε δίκη Facebook Twitter

Η γυναίκα ήταν υπό κράτηση για δύο ημέρες πριν εμφανιστεί ενώπιον δικαστή, ο οποίος διέταξε να δικαστεί στις 18 Οκτωβρίου για κατηγορίες σεξουαλικής έκθεσης και επίθεσης - επειδή δάγκωσε το σακάκι ενός μουσουλμανού φρουρού κατά τη σύλληψή της.

«Η νομική προσέγγιση σε αυτή την υπόθεση είναι σκανδαλώδης», δήλωσε ο δικηγόρος της Robertis Marie Dose. «Δεν είναι επιδειξιομανία  αν δεν υπάρχει καμία επιθυμία να επιτεθεί κανείς σεξουαλικά, κάτι που είναι εντελώς αντίθετο με το έργο της»

Η 33χρονη είχε δικαστεί πάλι τον Φεβρουάριο για άλλο γυμνό περιστατικό, αλλά αθωώθηκε όταν ένας δικαστής διαπίστωσε ότι παρόμοιες ενέργειες που είχαν γίνει σε μουσεία ήταν χαρακτηρισμένες καλλιτεχνικές παραστάσεις.

Διεθνή
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άνγκελα Μέρκελ: Τι λέει για Ουκρανία, Πούτιν και Τραμπ στα απομνημονεύματά της

Διεθνή / Πούτιν σε Μέρκελ: «Δεν θα είσαι καγκελάριος πάντα. Και τότε η Ουκρανία θα γίνει μέλος του ΝΑΤΟ» - Τα απομνημονεύματα της πρώην καγκελαρίου

Στις 26 Νοεμβρίου κυκλοφορούν τα απομνημονεύματα της Άνγκελα Μέρκελ, καγκελαρίου της Γερμανίας για 16 χρόνια - Τι ρωτούσε ο Τραμπ την Μέρκελ - Τι συζητούσε η Γερμανίδα πολιτικός με τον πάπα Φραγκίσκο
LIFO NEWSROOM
Κέιτ Μίντλετον - πρίγκιπας Ουίλιαμ: Ο λόγος που ο 11χρονος πρίγκιπας Τζορτζ δεν θα ταξιδεύει μαζί τους μόλις γίνει 12 ετών

Διεθνή / Κέιτ Μίντλετον - πρίγκιπας Ουίλιαμ: Ο λόγος που ο 11χρονος γιος τους, Τζορτζ, δεν θα ταξιδεύει μαζί τους μόλις γίνει 12 ετών

Μέχρι τώρα ο πρίγκιπας και η πριγκίπισσα της Ουαλίας είχαν παραβεί τον βασιλικό κανόνα που ορίζει: «Ποτέ δεν πετάς με τον διάδοχό σου»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Η Ρωσία απειλεί να επιτεθεί στην Πολωνία: Μπορεί να χτυπήσει αμερικανική βάση χρησιμοποιώντας «προηγμένα όπλα»

Διεθνή / Η Ρωσία απειλεί να επιτεθεί στην Πολωνία: Μπορεί να χτυπήσει αμερικανική βάση χρησιμοποιώντας «προηγμένα όπλα»

Η Μόσχα δήλωσε ότι το άνοιγμα μιας νέας αμερικανικής βάσης πυραυλικής άμυνας στο Ρεντζικόβο κοντά στις ακτές της Βαλτικής θα «αυξήσει το συνολικό επίπεδο πυρηνικού κινδύνου»
LIFO NEWSROOM
Πώς είναι σήμερα η Νοτρ Νταμ λίγες ημέρες πριν ανοίξει ξανά

Διεθνή / Νοτρ Νταμ: Φωτογραφίες από την Παναγία των Παρισίων που θα επαναλειτουργήσει 5 χρόνια μετά την πυρκαγιά

Δείτε τις φωτογραφίες της LiFO και το tweet του Έλον Μασκ - Η Παναγία των Παρισίων ανοίγει για πρώτη φορά στις 7 Δεκεμβρίου μετά την καταστροφική φωτιά του Απριλίου του 2019
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ

σχόλια

5 σχόλια
Τελικά η Μόνα Λίζα της απάντησε;Θα πρέπει να της είπε ''Κοπελιά μη φωνάζεις ετσι για το αιδοίο σου.Το δικό μου να δεις τι αράχνες εχει πιάσει τόσα χρόνια,πάρα τις φροντίδες των συντηρητων.''
Θεωρώ ιερόσυλες τέτοιου τύπου δράσεις ή περφόρμανς.Όχι τόσο για την χυδαιότητα της γύμνιας σε δημόσιο χώρο όπου μπορεί να παρεβρίσκονται ανήλικοι ή άτομα που ενοχλούνται από τέτοιες πράξεις, αλλά γιατί όλοι αυτοί οι νέοι "καλλιτέχνες" είναι τόσο ετερόφωτοι που φαντάζουν ακόμα πιο άσχημοι μπροστά σε καλλιτεχνήματα παγκόσμιας αναγνώρισης και αξίας.
Υπεροχο περφομανς, τελειως αξιοπιστη η καλιτεχνης, μπορει να συγκριθει με τη μεγαλη Αμπραμοβιτς.Η μοντερνα, μετα-μεταμοντερνα, δεν ψαχνει για ομορφα θεματα που κινουνται στο χωρο των, κατ ευφημισμον, "καλων τεχνων", δουλευουν αλλοιως. Τι μας αρεσει ειναι ενα θεμα, τι ειναι τεχνη ειναι αλλο.