Η Άνι Λίμποβιτς φωτογραφίζει την Αντζελίνα Τζολί για το εξώφυλλο της Vogue

Η Άνι Λίμποβιτς φωτογραφίζει την Αντζελίνα Τζολί για το εξώφυλλο της Vogue Facebook Twitter
Φωτ.: Vogue
0

Η Αντζελίνα Τζολί μίλησε για τις χαρές της μητρότητας και για το πώς τα έξι παιδιά της τής «άλλαξαν» τη ζωή, σε μία συνέντευξη που παραχώρησε στη Vogue.

Η Αντζελίνα Τζολί μίλησε στη Vogue για το νέο της εγχείρημα το Atelier Jolie, τη διαρκή εξέλιξη του στυλ της και τη «μητρότητα» που τη σώζει στη ζωή της. «Δεν θέλω να γίνω μεγάλη σχεδιάστρια μόδας», λέει η Αντζελίνα Τζολί ενώ την απαθανατίζει η Άνι Λίμποβιτς. «Θέλω να χτίσω ένα "σπίτι" για να γίνουν άλλοι άνθρωποι» σπουδαίοι στη μόδα.

Όταν πρόκειται για το Atelier Jolie, ο στόχος της Αντζελίνα Τζολί είναι να δημιουργήσει μία κοινότητα, και από αυτή την άποψη, το project της σπάει το παραδοσιακό καλούπι. Η κόρη και ο γιος της Αντζελίνα Τζολί, δε, Ζαχαρά και Παξ συμμετείχαν στο Atelier Jolie από την αρχή.

«Ήμουν 26 όταν έγινα μητέρα», είπε η Αντζελίνα Τζολί, η οποία έχει τρεις κόρες και τρεις γιους με τον πρώην σύζυγό της Μπραντ Πιτ. Τον πρώτο της γιο, τον 22χρονο σήμερα Μάντοξ τον υιοθέτησε το 2002 πριν γνωρίσει τον Μπραντ Πιτ.

«Όλη μου η ζωή άλλαξε», πρόσθεσε η Αντζελίνα Τζολί στη Vogue μιλώντας για τα παιδιά της. «Το να έχω παιδιά με έσωσε και με έμαθε να είμαι διαφορετική σε αυτόν τον κόσμο».

Η Αντζελίνα Τζολί είπε στη Vogue ότι ο ρόλος της ως μητέρα τη βοήθησε να περάσει δύσκολες στιγμές στη ζωή της, αφήνοντας υπονοούμενα για την δικαστική διαμάχη με τον Μπραντ Πιτ για τον αμπελώνα τους και την επιμέλεια των παιδιών τους.

 «Υποθέτω ότι είμαι σε μεταβατικό στάδιο ως άνθρωπος». Ο τρόπος ντυσίματος της Τζολί τείνει προς το μινιμαλιστικό και μονόχρωμο, με μια ευδιάκριτα συγκρατημένη και συντηρητική κλίση, σχολιάζει η Vogue. Αλλά το στυλ της εξελίσσεται διαρκώς, οπότε «μην την βάζετε σε καμία κατηγορία» συνεχίζει.

Με πληροφορίες της Vogue

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ