Μια διαφημιστική εφαρμογή εταιρίας καλλυντικών στο faceboοk προκαλεί αυτές τις μέρες αντιδράσεις στην Ινδία. Η αγγλοολανδική Vaseline λάνσαρε πρόσφατα την εφαρμογή “Transform your face on Facebook” σε μια προσπάθεια να προωθήσει την ανδρική σειρά προϊόντων λεύκανσης του δέρματος δίνοντας στους χρήστες τη δυνατότητα να λευκάνουν ψηφιακά τις profile pictures τους. Πρωταγωνιστής της καμπάνιας είναι o ηθοποιός Shahid Kapoor ο οποίος εμφανίζεται με το μισό του πρόσωπο σκούρο και το άλλο μισό φανερά πιο ανοιχτόχρωμο. Η εμμονή των Ινδων με το λευκό δέρμα που θεωρείται δείγμα ευγενικής καταγωγής δεν έχει περάσει απαρατήρητη από τις μεγάλες δυτικές εταιρίες καλλυντικών όπως η Garnier, η L΄Οreal και η Νivea. Σε όλη την Ασία η αγορά λευκαντικών κρεμών για άνδρες και γυναίκες αναμένεται να αποφέρει φέτος κέρδη 12 δισ. δολαρίων.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Αυτοκτόνησε η Βιρτζίνια Τζουφρέ που είχε καταγγείλει για σεξουαλική κακοποίηση τον Έπσταϊν και τον πρίγκιπα Άντριου

Λουσίλ Μπολ: Η πιο αξιολάτρευτη νοικοκυρά της Αμερικής ήταν μια απάτη

Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ομολογεί ότι τα social media έχουν τελειώσει

Κηδεία πάπα Φραγκίσκου: Ο Τραμπ, ο Ουίλιαμ και τα χειροκροτήματα στον Ζελένσκι

H σκληρή αλήθεια για τον Αλέξανδρο Νικολαΐδη
