Ήταν απλώς θέμα χρόνου να μπει η TikTok Inc. στον κλάδο των εστιατορίων.
Η εταιρεία σύναψε συμφωνά με την Virtual Dining Concepts για την δημιουργία εστιατορίων που θα εξυπηρετούν μόνο μέσω delivery. Τα βίντεο με φαγητό και συνταγές έχουν γίνει βασικό μέρος του TikTok, με τα βίντεο να συγκεντρώνουν εκατομμύρια προβολές. Ποιος δεν θυμάται, άλλωστε, την viral συνταγή με την φέτα!
Το μενού TikTok Kitchen θα βασίζεται στις πιο viral συνταγές της εφαρμογής, συμπεριλαμβανομένης της ψημένης φέτας, η οποία ήταν το πιάτο με τις περισσότερες αναζητήσεις του 2021 από την Google.
Στόχος των εταιρειών είναι η δημιουργία 300 τέτοιων εστιατορίων στις ΗΠΑ από τον Μάρτιο, με τον αριθμό να εκτοξεύεται στα 1.000 ως τα τέλη του 2022.
Η εταιρεία ανέφερε πρόσφατα ότι περισσότεροι από 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι παγκοσμίως χρησιμοποιούν την πλατφόρμα κάθε μήνα.
«Κοιτάξτε, έχουμε μία πλατφόρμα με ένα δισεκατομμύριο θεατές μηνιαίως, οι οποίοι έχουν διαρκή αλληλεπίδραση, όπως δείχνουν τα νούμερα. Είναι η πρώτη φορά που ένα brand σαν και αυτό βρίσκεται εκεί έξω – ένα κοινό εκατοντάδων εκατομμυρίων ανθρώπων», λέει ο συνιδρυτής της Virtual Dining Concepts, Robert Earl, μιλώντας στο Bloomberg.
Το μενού θα αλλάζει ανά τρίμηνο, προκειμένου οι πελάτες να μπορούν να παραγγείλουν τα πιάτα που θα γίνονται viral στο TikTok. Εάν ένα πιάτο αρχίζει να γίνεται viral, τότε πιθανότατα να το δείτε στο μενού.
Σε ανακοίνωση, η TikTok είπε ότι θα διαθέτει τα κέρδη της από τα εστιατόρια στους δημιουργούς των πιάτων του μενού αλλά και για την υποστήριξη μαγειρικών ταλέντων της πλατφόρμας.
Ακόμη, βέβαια, δεν είναι σαφές πώς η TikTok θα καθορίσει το ποιος είναι ο δημιουργός του πιάτου, καθώς δεν είναι πάντα βέβαιο ποιος ξεκίνησε την συνταγή.