Μια ηλικιωμένη γυναίκα καταγράφηκε από κάμερα να χαστουκίζει αεροσυνοδό της Jet2 όταν εκείνος επιχειρεί να της πάρει από το χέρι, το τζιν με τόνικ που έπινε.
Το περιστατικό, που συνέβη σε πτήση από το Μάντσεστερ προς τη Ρόδο, λέγεται ότι ξεκίνησε όταν ο αεροσυνοδός αρνήθηκε να της δώσει ένα ποτήρι σαμπάνια καθώς δεν περιλαμβάνεται στην υπηρεσία της αεροπορικής εταιρείας.
Στη συνέχεια, η γυναίκα παρήγγειλε ένα τζιν με τόνικ. Άρχισε να γίνεται επιθετική και ένας συνάδελφος του αεροσυνοδού επεμβαίνει προσπαθώντας να της πάρει το ποτήρι με το ποτό και να την ηρεμήσει.
Όμως όπως φαίνεται στα πλάνα εκείνη επιτίθεται και τον χαστουκίζει.
Η επιβάτιδα που δεν κατονομάζεται, απομακρύνθηκε από την πτήση η οποία προσγειώθηκε εκτάκτως στο Μόναχο.
Ένας από τους επιβάτες του αεροπλάνου - που ζήτησε να διατηρήσει την ανωνυμία του - κατηγόρησε επίσης τη γυναίκα ότι «ούρησε στο κάθισμά της» πριν τη συνοδεύσουν εκτός αεροσκάφους «εννέα Γερμανοί αστυνομικοί».
«Μια γυναίκα στην πτήση ζητούσε επανειλημμένα από τις αεροσυνοδούς δωρεάν σαμπάνια. Ο αεροσυνοδός είπε στη γυναίκα ότι δεν ήταν μέρος της υπηρεσίας και στο τέλος εκείνη αγόρασε ένα τζιν τόνικ. Άρχισε να γίνεται επιθετική κι έτσι ο αεροσυνοδός της πήρε το ποτό» είπε ο επιβάτης.
«Άρχισε να βρίζει και να έχει βίαια ξεσπάσματα. Κάποια στιγμή σηκώθηκε και προσπάθησε να ανοίξει την πόρτα της καμπίνας κατά τη διάρκεια της πτήσης.
»Σε αυτό το σημείο δύο άνδρες επιβάτες προσπάθησαν να την κρατήσουν κάτω στη θέση της καθώς εκείνη τους χτυπούσε.
»Συνέχισε να βρίζει και είχε επανειλημμένα εκρήξεις μέχρι που κάναμε αναγκαστική προσγείωση στο Μόναχο» είπε ο μάρτυρας.
Επαινώντας τον χειρισμό της κατάστασης από την Jet2, ο επιβάτης - ο οποίος πέρασε περισσότερες από δύο ώρες περιμένοντας μια άλλη πτήση στη Γερμανία - πρόσθεσε πως «Η Jet2 χειρίστηκε αυτή την κατάσταση πολύ καλά και ο πιλότος του αεροπλάνου έδωσε σε όλους δωρεάν ποτά».
Σε δήλωση που δόθηκε στη δημοσιότητα σήμερα, ένας εκπρόσωπος της Jet2 επιβεβαίωσε το συμβάν.
«Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι η πτήση LS819 από το Μάντσεστερ στη Ρόδο προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο του Μονάχου χθες, προκειμένου να αποβιβαστεί μία επιβάτης που είχε ενοχλήσει.
»Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τους πελάτες για αυτήν την απρόβλεπτη καθυστέρηση και την όποια ταλαιπωρία προκλήθηκε.
»Η υγεία και η ασφάλεια των συναδέλφων και των πελατών μας παραμένει η νούμερο ένα προτεραιότητά μας και, ως φιλική προς την οικογένεια αεροπορική εταιρεία, ακολουθούμε μια προσέγγιση μηδενικής ανοχής σε ενοχλητικές συμπεριφορές.
»Δεν θα διστάσουμε να επιδιώξουμε σθεναρά οποιοδήποτε κόστος προκύψει ως αποτέλεσμα αυτής της εκτροπής».
Με πληροφορίες του Liable/DailyMail