Κερδίζει έδαφος στη Βρετανία η διαφήμιση στο διαδίκτυο

Κερδίζει έδαφος στη Βρετανία η διαφήμιση στο διαδίκτυο Facebook Twitter
0

Μάχη σώμα με σώμα δίνουν διαδίκτυο και τηλεόραση στη Βρετανία, τουλάχιστον όσον αφορά στη διεκδίκηση  της διαφημιστικής “πίτας”. Για πρώτη φορά μάλιστα, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2011, οι εταιρείες επένδυσαν περισσότερα χρήματα για να διαφημιστούν μέσω του Διαδικτύου, παρά μέσω της τηλεόρασης.

Το διαδίκτυο κατακτά πλέον μερίδιο στη διαφήμιση 27%, έναντι 26% που αντιστοιχεί στην τηλεόραση, σύμφωνα με έκθεση του Internet Advertising Bureau, του PwC και της εταιρείας μάρκετινγκ WARC.

Το 58% των εσόδων στο internet προέρχεται από διαφημίσεις που συνδέονται με μηχανές αναζήτησης (search advertising), το 23% από διαφημίσεις σε προκαθορισμένους χώρους των ιστοσελίδων (display advertising) και το 17% από μικρές αγγελίες.

Το search advertising αυξήθηκε κατά 12,6% και το display advertising κατά 18,5%, χάρη στις νέες μορφές διαφήμισης – στατικές ή κινούμενες – και στη ζήτηση για βίντεο.

Τη Δευτέρα η εταιρεία ZenithOptimedia στην έκθεσή της προέβλεψε ότι το μερίδιο του Internet στη διαφημιστική αγορά θα αυξηθεί παγκοσμίως στο 18,9% μέχρι το 2013 (από 14,4% το 2010), οπότε και θα ξεπεράσει τις εφημερίδες, παραμένοντας όμως πίσω από την τηλεόραση.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φωτιά στο Λος Άντζελες: Η βίλα Γκετί και τα άλλα πολιτιστικά «διαμάντια» που κινδυνεύουν

Διεθνή / Φωτιά στο Λος Άντζελες: Η βίλα Γκετί και τα άλλα πολιτιστικά «διαμάντια» που κινδυνεύουν

Η βίλα Γκετί με τη συλλογή αρχαιοελληνικών αρχαιοτήτων, το ράντσο του Γουίλ Ρότζερς, το Eames House και άλλοι πολιτιστικοί θησαυροί του Λος Άντζελες κινδυνεύουν από τις καταστροφικές πυρκαγιές
LIFO NEWSROOM
Ο δισεκατομμυριούχος που κάθε αρχή του χρόνου συνάπτει ένα «προθανάτιο» συμβόλαιο με τον εαυτό του

Διεθνή / Ο δισεκατομμυριούχος που κάθε αρχή του χρόνου συνάπτει ένα «προθανάτιο» συμβόλαιο με τον εαυτό του

Αντί για στόχους ή αποφάσεις για το νέο έτος, ο επιχειρηματίας και επενδυτής Ron Shaich, επιδίδεται κάθε χρόνο τέτοιες μέρες στο αγαπημένο του τελετουργικό: «Τι μπορώ να κάνω», αναρωτιέται, «το οποίο θα σέβομαι κοιτάζοντας πίσω από το νεκροκρέβατό μου;»
LIFO NEWSROOM
Η ήττα της Ουκρανίας θα κόστιζε στις ΗΠΑ 800 δισ. δολάρια παραπάνω από το να τη βοηθήσει

Διεθνή / Ήττα της Ουκρανίας στον πόλεμο με την Ρωσία μπορεί να κοστίσει στις ΗΠΑ 800 δισ. δολάρια επιπλέον

Πώς μια τελική νίκη του Πουτιν μπορεί να αλλάξει ολόκληρη την Ευρώπη - Πώς τα πυρηνικά σχέδια της Μόσχας μπορεί να εκτοξεύσουν τις στρατιωτικές δαπάνες των ΗΠΑ στα $5,2 τρισ. - Ανάλυση του American Enterprise Institute
LIFO NEWSROOM