Μιλάνο: Ο δήμος αποσύρει τα ηλεκτρικά πατίνια από την πόλη

Μιλάνο: Ο δήμος αποσύρει τα ηλεκτρικά πατίνια από την πόλη Facebook Twitter
ΕΡΑ
2

Ο δήμος του Μιλάνου έδωσε διορία τριών ημερών στις εταιρείες που νοικιάζουν ηλεκτρικά πατίνια για να τα απομακρύνουν από τους δρόμους και τα πεζοδρόμια της πόλης.

Η απόφαση του δήμου έρχεται μόλις έναν μήνα μετά τους νέους κανονισμούς που εξέδωσε το υπουργείο Μεταφορών για την κίνηση των πατινιών εντός του αστικού ιστού.

Οι αρμόδιοι αντιδήμαρχοι για την Ασφάλεια Άννα Σκαβούτσο και Μεταφορών Μάρκο Γκρανέλι εξέδωσαν διαταγή για να αποσυρθούν τα ηλεκτρικά πατίνια από τους δρόμους του Μιλάνου, έως ότου ο δήμος καταρτίσει και δημοσιεύσει σχετικό διαγωνισμό για την ανάθεση της ενοικίασής τους και τοποθετηθούν οι σχετικές επιγραφές με τις οδηγίες χρήσης και τις απαγορεύσεις που προβλέπονται από την νομοθεσία.

Όπως τονίζει ο δήμος του Μιλάνου, όχι μόνον δεν έχει δοθεί άδεια στις εταιρείες ενοικίασης των ηλεκτρικών πατινιών, αλλά οι υπηρεσίες τους είχαν αρνηθεί να εγκρίνουν το αίτημα λειτουργίας τους. Σήμερα, στην οικονομική μητρόπολη της Ιταλίας λειτουργούν επτά εταιρείες ενοικίασης ηλεκτρικών πατινιών, αλλά επιπλέον υπάρχουν και πολυάριθμοι μεμονωμένοι πολίτες που έχουν αγοράσει ένα δικό τους πατίνι, ή παρόμοιου τύπου όχημα.

Τι ορίζουν οι κανονισμοί

Σύμφωνα με τους κανονισμούς, που ισχύουν για την πειραματική ρύθμιση της κυκλοφορίας αυτού του είδους του μεταφορικού μέσου, η χρήση τους επιτρέπεται μόνον σε πεζοδρομημένες περιοχές και με ταχύτητα που δεν θα ξεπερνά τα 6 χλμ/ώρα, ενώ απαγορεύεται ρητώς να κινούνται σε πεζοδρόμια.

Μολαταύτα, τα ηλεκτρικά πατίνια εξακολουθούν να κυκλοφορούν στους δρόμους και σε απαγορευμένες περιοχές, και σύμφωνα με τα μέσα ενημέρωσης του Μιλάνου έχει καταγραφεί ήδη ένα ατύχημα, με τον αναβάτη ενός πατινιού να παρασύρει πεζό, ο οποίος νοσηλεύεται με πολλαπλά κατάγματα. Στην υπόθεση παρενέβη κι η εισαγγελία, που διέταξε έρευνα για τη νομιμότητας της λειτουργίας των εταιρειών ενοικίασης πατινιών.

Τα ηλεκτρικά πατίνια όλο και πιο διάσημα στην Ευρώπη

Το φετινό καλοκαίρι τα ηλεκτρικά πατίνια έχουν αναδειχθεί σε ένα ολοένα και πιο δημοφιλές μέσο μεταφοράς σε πολλές πόλεις στην Ευρώπη. Πολλοί το προτιμούν ως μέσο μεταφοράς, ακόμη και εναλλακτικά των μέσων μεταφοράς.

Όμως αυτή τους η χρήση έχει δημιουργήσει πλήθος προβλήματα στην κυκλοφορία μέσα στον αστικό ιστό, καθώς οι μεγάλες ταχύτητες που μπορούνε να φθάσουν (50χλμ/ώρα) έχουν αποδειχθεί επικίνδυνες για τους πεζούς στα πεζοδρόμια, αλλά και στους δρόμους, καθώς οι αναβάτες τους κάνουν «σφήνες» ανάμεσα σε αυτοκίνητα και μηχανές.

Μόλις τις τελευταίες ημέρες ένας νεαρός 30 ετών στο Παρίσι βρήκε τον θάνατο όταν τον παρέσυρε μηχανάκι.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διεθνή
2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άδεια τα κέντρα κράτησης μεταναστών της Μελόνι στην Αλβανία - Επιστρέφει στην Ιταλία το προσωπικό τους

Διεθνή / Άδεια τα κέντρα κράτησης μεταναστών της Μελόνι στην Αλβανία - Επιστρέφει στην Ιταλία το προσωπικό τους

Περίπου ένα μήνα μετά το πολυδιαφημισμένο άνοιγμα των κέντρων κράτησης, αξίας πολλών εκατομμυρίων ευρώ, «επαναπατρίζονται» στην Ιταλία δεκάδες αστυνομικοί και κοινωνικοί λειτουργοί
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Οι όγκοι των παραταγμένων παρκαρισμένων πατινιών που έχουν καταλάβει τους ελεύθερους χώρους της πόλης όπως πλατείες και πεζοδρόμια, γνωρίζουμε με ποιο οικονομικό τίμημα γίνεται; Γιατί το παρκάρισμα των αυτοκινήτων και των μηχανών στα πεζοδρόμια θεωρείται παράνομο και των πατινιών που νοικιάζουν οι εταιρείες, όχι;
Από πού κι ως που αποφασίστηκε να δωθεί ο δημόσιος χώρος για να πουλάνε οι εταιρείες τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους χωρίς μάλιστα να έχει ρυθμιστεί πριν το πλαίσιο στο οποίο θα κινούνται τα πατίνια;Είχαν πριν μερικά χρόνια το ποδήλατο, μία μπίζνα που πλασαρίστηκε ως δήθεν οικολογική (που ως έναν βαθμό είναι) για να κάνουν τελικά κάποιοι τη φιγούρα τους, οι τεχνικές εταιρείες να φάνε μπόλικο πράσινο από την πόλη και λεφτά από τους δήμους για ποδηλατοδρόμους, για να κάνουν κάποιοι ποδήλατο για 10 λεπτά και για όλη την υπόλοιπη διαδρομή να παίρνουν το μετρό.Τωρα βρέθηκε νέα μόδα με το πρόσχημα της οικολογίας (που όπως έχει αποδειχθεί καθόλου οικολογική δεν είναι σαν λύση) για να καταφέρουν τελικά να υποβιβάσουν ακόμα περισσότερο τη ζωή των πεζών και την ποιότητα του δημόσιου χώρου. Πλατείες και πεζοδρόμια έχουν καταληφθεί από τις εταιρείες και μάλιστα επί Σύριζα, όταν το ίδιο κόμμα φώναζε για τα τραπεζοκαθίσματα και την κατάληψη των δημοσίων χώρων.