Τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότεροι άνθρωποι αφήνουν στην άκρη το αγελαδινό γάλα και στρέφονται σε εναλλακτικές μορφές, όπως αυτό του αμυγδάλου και του φουντουκιού.
Αυτό έχει κάνει τους ανθρώπους που ασχολούνται με αυτόν τομέα να αναρωτηθούν τι έρχεται μετά; Σε αυτό φαίνεται ότι απάντησε η βρετανική αλυσίδα Waitrose η οποία δημοσίευσε πρόσφατα την έκθεσή της για τα τρόφιμα και τα ποτά για το 2022, στην οποία προβλέπει ότι το γάλα πατάτας θα είναι η μεγαλύτερη τάση εναλλακτικού γάλακτος για τη χρονιά που, ήδη, διανύουμε.
Ναι, το γάλα πατάτας… καλά διαβάσατε!
«Έχουμε δει τη δημοτικότητα του γάλακτος σόγιας, αμυγδάλου, βρώμης και μπιζελιού τα τελευταία χρόνια», αναφέρει το Waitrose. «Τώρα είναι η σειρά του γάλακτος πατάτας. Χαμηλό σε ζάχαρη και κορεσμένα λιπαρά, πρόκειται να κυριαρχήσει στα μενού των καφέ τους επόμενους μήνες».
Η βρετανική αλυσίδα σουπερμάρκετ είναι τόσο σίγουρη στην πρόβλεψή της και θα πουλά τη μόνη εμπορικά διαθέσιμη μάρκα γάλακτος πατάτας στην αγορά — μια σουηδική μάρκα που ονομάζεται DUG, που ανήκει στη startup Veg of Lund, από τον Φεβρουάριο.
Και μερικά ποσοστά για τα φυτικά γάλατα
Οι πωλήσεις γάλακτος φυτικής προέλευσης στο Ηνωμένο Βασίλειο ανθούν και η βρετανική αγορά αξίζει περίπου 400 εκατομμύρια λίρες ετησίως. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, το φυτικό γάλα αντιπροσωπεύει πλέον περίπου το 10% της συνολικής αγοράς γάλακτος με τις πωλήσεις φυτικών γαλακτοκομικών προϊόντων να πλησιάζουν τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια.
Μια έρευνα της Mintel, που διεξήχθη τον Απρίλιο του 2021, αποκαλύπτει ότι η κατανάλωση γάλακτος φυτικής προέλευσης στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι υψηλή με ποσοστό χρήσης 32%, από 25% το 2019 και ποσοστό 44% στους Millennials.
Με πληροφορίες Forbes