O CEO που κάθισε 50 ώρες στην τουαλέτα για να μαζέψει χρήματα

O CEO που κάθισε 50 ώρες στην τουαλέτα ώστε να μαζέψει χρήματα για καλό σκοπό Facebook Twitter
Ο Σίμον Γκρίφιθς - Πηγή: CNBC.
0

Λίγοι άνθρωποι θα «διαφήμιζαν» ότι κατάφεραν να κάτσουν για 50 ολόκληρες ώρες στην τουαλέτα. Ωστόσο, για τον Σίμον Γκρίφιθς στόχος αυτής της μάλλον βαρετής παραμονής ήταν να μαζευτούν χρήματα για την επιχείρησή του αλλά και για καλό σκοπό. 

Ο λόγος για τον συνιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της αυστραλιανής εταιρείας «Who Gives A Crap», η οποία ειδικεύεται στην πώληση οικολογικών και βιώσιμων προϊόντων υγιεινής, όπως για παράδειγμα, το χαρτί τουαλέτας. Μέσα στους στόχους της εταιρείας είναι η βελτίωση της υγιεινής στον αναπτυσσόμενο κόσμο με την πώληση βιώσιμων, καθημερινών προϊόντων υγιεινής.

Η «Who Gives A Crap» ιδρύθηκε το 2012 από τον Γκρίφιθς και ακόμα δύο άτομα τα οποία εργάζονταν επί σειρά ετών σε διάφορες ανθρωπιστικές οργανώσεις σε όλο τον κόσμο και συνειδητοποίησαν πόσοι πολλοί άνθρωποι δεν έχουν πρόσβαση σε καθαρές τουαλέτες.

O CEO που κάθισε 50 ώρες στην τουαλέτα για καλό σκοπό Facebook Twitter
Πηγή: CNBC.

Το 2012, όταν η εταιρεία είχε μόλις αρχίσει να υφίσταται, αποφάσισαν να φτιάξουν και να πουλήσουν είδη υγιεινής και χαρτιά τουαλέτας. Αφού πρώτα ανέπτυξαν ανακυκλώσιμα και βιώσιμα προϊόντα έπρεπε πλέον να συγκεντρώσουν τα απαραίτητα χρήματα για να προχωρήσουν στην πρώτη παραγωγή.

Άνοιξαν τότε ένα crowdfunding και έκαναν live μετάδοση από μια τουαλέτα μέχρι να μαζέψουν τα 50.000 δολάρια που απαιτούνταν. Τελικά, το ποσό συγκεντρώθηκε σε μόλις 50 ώρες.

Για κάθε προϊόν που πωλείται, όπως το χαρτί υγείας από 100% ανακυκλωμένα υλικά, η εταιρεία δωρίζει το 50% των κερδών της σε τουαλέτες για όσους έχουν ανάγκη.

«Υπάρχουν ακόμα δύο δισεκατομμύρια άνθρωποι χωρίς πρόσβαση σε τουαλέτα, γι 'αυτό δωρίζουμε τα μισά κέρδη μας» σημειώνει ο διευθύνων σύμβουλος.

Από τότε, η εταιρεία επεκτάθηκε στις ΗΠΑ και στο Ηνωμένο Βασίλειο, άνοιξε την πρώτη της ευρωπαϊκή αποθήκη και πρόκειται να ξεκινήσει δραστηριότητες και στον Καναδά. Επέκτεινε επίσης την γκάμα των προϊόντων της σε χαρτομάντηλα από μπαμπού και χαρτοπετσέτες.

Με πληροφορίες από CNBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οργή από γονείς και ακτιβιστές στην Ιαπωνία για τις γυμνόστηθες ιατρικές εξετάσεις στα σχολεία 

Διεθνή / Οργή από γονείς και ακτιβιστές στην Ιαπωνία για τις γυμνόστηθες ιατρικές εξετάσεις στα σχολεία 

 Μαθητές και μαθήτριες της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να γδυθούν από τη μέση και πάνω για τις ετήσιες ιατρικές εξετάσεις
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Το YouTube περιορίζει την έκθεση παιδιών μέχρι 17 στα βίντεο που επιβάλλουν πρότυπα ομορφιάς

Τech & Science / Το YouTube περιορίζει την έκθεση παιδιών μέχρι 17 στα βίντεο που επιβάλλουν πρότυπα ομορφιάς

Οι αλγόριθμοι του YouTube και κάποιων social media εξιδανικεύουν σωματότυπους και ενοχοποιούν τα παιδιά με αυξημένο βάρος σώματος - Ενδεικτικό το γεγονός ότι στη Βρετανία ένα στα 4 κορίτσια δεν είναι ευχαριστημένο με την εμφάνισή του
LIFO NEWSROOM