O CEO που κάθισε 50 ώρες στην τουαλέτα για να μαζέψει χρήματα

O CEO που κάθισε 50 ώρες στην τουαλέτα ώστε να μαζέψει χρήματα για καλό σκοπό Facebook Twitter
Ο Σίμον Γκρίφιθς - Πηγή: CNBC.
0

Λίγοι άνθρωποι θα «διαφήμιζαν» ότι κατάφεραν να κάτσουν για 50 ολόκληρες ώρες στην τουαλέτα. Ωστόσο, για τον Σίμον Γκρίφιθς στόχος αυτής της μάλλον βαρετής παραμονής ήταν να μαζευτούν χρήματα για την επιχείρησή του αλλά και για καλό σκοπό. 

Ο λόγος για τον συνιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της αυστραλιανής εταιρείας «Who Gives A Crap», η οποία ειδικεύεται στην πώληση οικολογικών και βιώσιμων προϊόντων υγιεινής, όπως για παράδειγμα, το χαρτί τουαλέτας. Μέσα στους στόχους της εταιρείας είναι η βελτίωση της υγιεινής στον αναπτυσσόμενο κόσμο με την πώληση βιώσιμων, καθημερινών προϊόντων υγιεινής.

Η «Who Gives A Crap» ιδρύθηκε το 2012 από τον Γκρίφιθς και ακόμα δύο άτομα τα οποία εργάζονταν επί σειρά ετών σε διάφορες ανθρωπιστικές οργανώσεις σε όλο τον κόσμο και συνειδητοποίησαν πόσοι πολλοί άνθρωποι δεν έχουν πρόσβαση σε καθαρές τουαλέτες.

O CEO που κάθισε 50 ώρες στην τουαλέτα για καλό σκοπό Facebook Twitter
Πηγή: CNBC.

Το 2012, όταν η εταιρεία είχε μόλις αρχίσει να υφίσταται, αποφάσισαν να φτιάξουν και να πουλήσουν είδη υγιεινής και χαρτιά τουαλέτας. Αφού πρώτα ανέπτυξαν ανακυκλώσιμα και βιώσιμα προϊόντα έπρεπε πλέον να συγκεντρώσουν τα απαραίτητα χρήματα για να προχωρήσουν στην πρώτη παραγωγή.

Άνοιξαν τότε ένα crowdfunding και έκαναν live μετάδοση από μια τουαλέτα μέχρι να μαζέψουν τα 50.000 δολάρια που απαιτούνταν. Τελικά, το ποσό συγκεντρώθηκε σε μόλις 50 ώρες.

Για κάθε προϊόν που πωλείται, όπως το χαρτί υγείας από 100% ανακυκλωμένα υλικά, η εταιρεία δωρίζει το 50% των κερδών της σε τουαλέτες για όσους έχουν ανάγκη.

«Υπάρχουν ακόμα δύο δισεκατομμύρια άνθρωποι χωρίς πρόσβαση σε τουαλέτα, γι 'αυτό δωρίζουμε τα μισά κέρδη μας» σημειώνει ο διευθύνων σύμβουλος.

Από τότε, η εταιρεία επεκτάθηκε στις ΗΠΑ και στο Ηνωμένο Βασίλειο, άνοιξε την πρώτη της ευρωπαϊκή αποθήκη και πρόκειται να ξεκινήσει δραστηριότητες και στον Καναδά. Επέκτεινε επίσης την γκάμα των προϊόντων της σε χαρτομάντηλα από μπαμπού και χαρτοπετσέτες.

Με πληροφορίες από CNBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Κίνα επιτίθεται λεκτικά στις ΗΠΑ για τον εμπορικό πόλεμο: «Έχετε ζήσει πέρα από τις δυνατότητές σας και επωφεληθήκατε από την παγκοσμιοποίηση»

Διεθνή / Κίνα προς ΗΠΑ: «Σταματήστε την γκρίνια – Ωφεληθήκατε από την παγκοσμιοποίηση»

Καθώς ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ–Κίνας κλιμακώνεται, η Κίνα καλεί τις ΗΠΑ να σταματήσουν να παριστάνουν το θύμα - Τι σημαίνουν οι νέοι δασμοί για την παγκόσμια οικονομία και τεχνολογία;
LIFO NEWSROOM
Τουρκία: Νέος χάρτης «κόβει» το Αιγαίο στα δύο – Προς ολοκλήρωση το θαλάσσιο σχέδιο της Άγκυρας

Διεθνή / Η Τουρκία παρουσιάζει δικό της θαλάσσιο χάρτη – Χωρίζει το Αιγαίο στη μέση, βάσει «Γαλάζιας Πατρίδας»

Η Τουρκία φέρνει νέο θαλάσσιο χάρτη στο προσκήνιο, βασισμένο στη «μέση γραμμή» του Αιγαίου, εντείνοντας τις γεωπολιτικές εντάσεις με την Ελλάδα.
ΠΕΤΡΟΣ ΚΡΑΝΙΑΣ
Κριτική για την «γυναικεία πτήση» της Blue Origin στο διάστημα: «Παραπάνω από παρωδία»

Διεθνή / Κριτική για την «γυναικεία πτήση» της Blue Origin στο διάστημα: «Τι προσέφεραν, στην πραγματικότητα;»

Έιμι Σούμερ, Ολίβια Γουάιλντ, Ολίβια Μαν, Έμιλι Ραταϊκόφσκι μεταξύ των διασημοτήτων που αντέδρασαν - Ανελέητο τρολάρισμα και στο διαδίκτυο για το μήνυμα του πολυσυζητημένου διαστημικου ταξιδιού της Blue Origin
LIFO NEWSROOM
Ο εμπορικός πόλεμος του Τραμπ με την Κίνα θα μπορούσε να είναι καλός για την Ινδία

Διεθνή / Η Ινδία θα μπορούσε να κερδίσει από τον εμπορικό πόλεμο Τραμπ - Κίνας

Ενώ η Ινδία ονειρεύεται να γίνει ένα νέο εργοστάσιο για τον κόσμο, οι κατασκευαστές της αγωνίζονται να βρουν ειδικευμένους εργάτες, να εξασφαλίσουν εξαρτήματα και να ξεπεράσουν τη γραφειοκρατία.
LIFO NEWSROOM