Το 1989, διαφημίσεις με ένα χέρι να κρατά ένα πέος σε στύση φορώντας προφυλακτικό, είχαν κάνει την εμφάνισή τους σε Γερμανικές εφημερίδες, σε μία προσπάθεια να διαδοθεί το μήνυμα για ασφαλές σεξ μέσω της χρήσης προφυλακτικού. Ως διαφημιστική τακτική ομολογουμένως ήταν προβοκατόρικη, ωστόσο, είχε αποτέλεσμα.
Σήμερα, παρά την πρόσβαση που έχουμε σε ό,τι αφορά το σεξ αυτό καθ' αυτό, αλλά και εικόνες που παραπέμπουν σ' αυτό -με όλον αυτόν τον online καταιγισμό σεξουαλικών μηνυμάτων και εικόνων- η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν βρεθήκαμε απέναντι σε μία τέτοια διαφημιστική καμπάνια. Το ασφαλές σεξ είναι κάτι για το οποίο μπορεί να ακούσει κανείς στο κατώφλι ενός ιατρείου, σε σχολικές τάξεις ίσως και σε φυλλάδια που ενημερώνουν σχετικά.
Ως ενήλικες αποφασίζουμε κατά το δοκούν τι είναι σωστό για την προστασία της σεξουαλικής μας ζωής και οι διαφημιστές δεν έχουν ιδέα πώς να μας καθοδηγήσουν στις υγιείς επιλογές. Ωστόσο, η δραματική αύξηση των κρουσμάτων HIV/Aids, ειδικώς στη Γερμανία ώθησε την μη κερδοσκοπική οργάνωση "Schooner Zang" να αναβιώσει την προκλητική καμπάνια των 80s. O Michael Schirnerκαι η Kexin Zang, σύζυγοι και συνιδρυτές της οργάνωσης μπήκαν στη διαδικασία να στρατολογήσουν για καλό σκοπό 24 φωτογράφους (μεταξύ των οποίων οι Matt Lambert και Ren Hang) για την καμπάνια τους "Artists for Safe Sex". Η οδηγία ήταν η εξής απλή (και προκλητική): έπρεπε να φωτογραφίσουν πέη σε στύση -σε μία αναβίωση της παλιάς διαφήμισης με το χέρι που κρατούσε ένα πέος- και προφυλακτικό.
Μία νέα φωτογραφία θα κυκλοφορεί κάθε εβδομάδα και το σύνολο της δουλειάς των φωτογράφων που συνεργάστηκαν γι' αυτή την καμπάνια θα εμφανιστεί σε εκδόσεις όπως το "Playboy" και sites νεανικού περιεχομένου. Στον κάθε φωτογράφο δόθηκε η ευχέρεια να "δει" το αντικείμενο της φωτογράφισης με όποιον συνεργάτη και απ' όποια οπτική γωνία επιθυμούσε. Οι αναγνώστες έχουν τη δυνατότητα να δουν το nsfw υλικό της φωτογράφησης εδώ.
Με στοιχεία από το DazedDigital
σχόλια