Προειδοποίηση UNICEF για τα παιδιά στη Γάζα: «Η κατάσταση γίνεται όλο και χειρότερη»

Προειδοποίηση UNICEF για τα παιδιά στη Γάζα: «Η κατάσταση γίνεται όλο και χειρότερη» Facebook Twitter
Παιδιά στη Λωρίδα της Γάζας / Φωτ. EPA
0

Η UNICEF εξήγγειλε δημόσια, τον προβληματισμό της για την κατάσταση στη Λωρίδα της Γάζας και το μετέωρο μέλλον των παιδιών, που έχουν επιβιώσει.

Ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών επικεντρώνεται στην κλιμάκωση της κρίσης στη Λωρίδα της Γάζας και στους χειρότερους περιορισμούς στην ανθρωπιστική βοήθεια προς τον πληθυσμό, από την έναρξη των εχθροπραξιών με το Ισραήλ. 

Το 85% της Γάζας βρίσκεται υπό εντολή εκκένωσης και επιβιώνει σε «μη βιώσιμες» συνθήκες. Ο Τζέιμς Έλντερ, εκπρόσωπος του Ταμείου των Ηνωμένων Εθνών για τα Παιδιά (UNICEF), επεσήμανε τη σημαντική παρακώλυση της ανθρωπιστικής βοήθειας, ιδιαίτερα τον Αύγουστο, όταν παραδόθηκε η χαμηλότερη ποσότητα βοήθειας από την έναρξη της σύγκρουσης.



Ανέφερε, ότι πρόσφατα δεν επετράπη η είσοδος εμπορικών φορτηγών στη Γάζα, γεγονός που επιδεινώνει την κατάσταση. Αν αυτό συνεχιστεί, σε συνδυασμό με τις βομβαρδιστικές επιθέσεις, η κατάσταση θα επιδεινωθεί για τα παιδιά. 

Όπως δήλωσε: «Μέρα με τη μέρα, η κατάσταση για τα παιδιά γίνεται χειρότερη από την προηγούμενη», προβλέποντας ότι κάθε μέρες, γίνεται χειρότερη για εκείνα. 

Η οργάνωση Save the Children International χαρακτήρισε τα κατεχόμενα παλαιστινιακά εδάφη ως το «πιο θανατηφόρο μέρος στον κόσμο για τα παιδιά», αναφέροντας ότι «πάνω από 3.100 παιδιά κάτω των πέντε ετών έχουν πεθάνει στη Γάζα, ενώ πολλά αντιμετωπίζουν σοβαρό υποσιτισμό».

Η ισραηλινή επίθεση έχει οδηγήσει σε σχεδόν 42.300 θανάτους, κυρίως μεταξύ γυναικών και παιδιών, και πάνω από 98.600 τραυματισμούς, σύμφωνα με τις τοπικές υγειονομικές αρχές.

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγγελοι με κομμένα φτερά: Μπορεί η μάρκα εσωρούχων Victoria's Secret να κερδίσει τη Gen Z;

Διεθνή / Άγγελοι με κομμένα φτερά: Μπορεί η μάρκα εσωρούχων Victoria's Secret να κερδίσει τη Gen Z;

Η αμερικανική μάρκα που έχτισε μια αυτοκρατορία πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων με εξωφρενικές επιδείξεις και μια προκλητική εικόνα πρέπει τώρα να κερδίσει μια νεότερη γενιά αγοραστών που ενδιαφέρεται περισσότερο για την συμπερίληψη, την άνεση και τη βιωσιμότητα
LIFO NEWSROOM