Πτήση MH370: Επιστήμονας ισχυρίζεται ότι βρήκε την «τέλεια κρυψώνα» του αεροπλάνου

Πτήση MH370: Επιστήμονας ισχυρίζεται ότι βρήκε την «τέλεια κρυψώνα» του αεροπλάνου Facebook Twitter
φωτ.: Unsplash
0

Ένας επιστήμονας, o Βίνσεντ Λάιν, επικουρικός ερευνητής στο Πανεπιστήμιο της Τασμανίας, ισχυρίζεται ότι εντόπισε την «τέλεια κρυψώνα» της πτήσης MH370 της Malaysian Airlines, που εξαφανίστηκε στις 8 Μαρτίου 2014, καθώς πετούσε.

Το μυστήριο του αγνοούμενου αεροπλάνου MH370 μπορεί να λύθηκε πάντως, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ένας επιστήμονας, ο οποίος ισχυρίζεται ότι εντόπισε την «τέλεια κρυψώνα» της πτήσης MH370 της Malaysia Airlines.

Ο Βίνσεντ Λάιν, επίκουρος ερευνητής στο Πανεπιστήμιο της Τασμανίας, πιστεύει ότι τα διαθέσιμα στοιχεία για την εξαφάνιση της πτήσης υποδηλώνουν ότι ο πιλότος, Zaharie Ahmad Shah, έριξε σκόπιμα το αεροπλάνο σε μια βαθιά «τρύπα» βάθους 6.000 μέτρων στην Broken Ridge του Ινδικού Ωκεανού.

Η περιοχή περιβάλλεται από ένα τραχύ και επικίνδυνο ωκεάνιο περιβάλλον… με απότομες πλευρές και τεράστιες κορυφογραμμές αλλά και βαθιές τρύπες, σύμφωνα με τη σχετική μελέτη. 

Ο Βίνσεντ Λάιν έγραψε στο Linkedin: «Αυτή η μελέτη αλλάζει την αφήγηση για την εξαφάνιση του MH370 από μια αφήγηση χωρίς καμία ενοχή, με έλλειψη καυσίμων στο 7ο τόξο, με βουτιά υψηλής ταχύτητας. Ο ιδιοφυής πιλότος παραλίγο να εκτελέσει μια απίστευτα τέλεια εξαφάνιση στον νότιο Ινδικό Ωκεανό». «Στην πραγματικότητα, θα είχε πετύχει, αν δεν ανακαλύπτονταν οι δορυφορικές επικοινωνίες τακτικής ανάκρισης από την Inmarsat, μια λαμπρή ανακάλυψη που ανακοινώθηκε επίσης στο Journal of Navigation». Ο ίδιος έγραψε ότι οι ζημιές στα φτερά του αεροπλάνου παρουσιάζουν ομοιότητες με εκείνες του αεροπλάνου που ο κυβερνήτης Chesley Sullenberger προσγείωσε με επιτυχία στον ποταμό Χάντσον το 2009.

Τι γνωρίζουμε για τη μοιραία πτήση

Το αεροσκάφος απογειώθηκε από την Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας με προορισμό την πρωτεύουσα της Κίνας στις 8 Μαρτίου 2014. Τριάντα εννέα λεπτά μετά την απογείωσή του, το αεροσκάφος εξαφανίστηκε από τις οθόνες των ραντάρ ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας. Ο πιλότος έστειλε μια ραδιοφωνική κλήση καθώς το αεροπλάνο εγκατέλειπε τον εναέριο χώρο της Μαλαισίας, αλλά δεν έκανε ποτέ έλεγχο με τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας του Βιετνάμ κατά την είσοδό του στον εναέριο χώρο της χώρας, όπως θα έπρεπε να είχε κάνει. Περίπου δύο λεπτά μετά την τελευταία επικοινωνία, ο αναμεταδότης του MH370 - ένα κομμάτι εξοπλισμού που βρίσκεται σε όλα τα εμπορικά αεροσκάφη και μεταδίδει τακτικά τη θέση του αεροπλάνου στις αρχές ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας - απενεργοποιήθηκε, καθιστώντας το αεροσκάφος αόρατο στα συστήματα ραντάρ.

Τα στρατιωτικά ραντάρ και οι δορυφόροι έδειξαν ότι η πτήση MH370 στη συνέχεια έκανε στροφή για να ταξιδέψει πάνω από τη Θάλασσα Ανταμάν πίσω προς τη Μαλαισία, πετώντας για ώρες πριν εξαφανιστεί, πιθανότατα όταν έμεινε από καύσιμα. Ο πρωθυπουργός της Μαλαισίας δήλωσε 17 ημέρες μετά την εξαφάνιση του αεροπλάνου ότι, με βάση τα δορυφορικά δεδομένα, η κυβέρνησή του κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το αεροπλάνο συνετρίβη σε μια απομακρυσμένη γωνιά του Ινδικού Ωκεανού και ότι δεν υπήρχαν επιζώντες.

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Κόστισε 1 δισ. ευρώ και είναι καταφύγιο σκύλων»: Η Ιταλία σε δύσκολη θέση για τα μεταναστευτικά κέντρα στην Αλβανία

Διεθνή / «Κόστισε 1 δισ. ευρώ και είναι καταφύγιο σκύλων»: Η Ιταλία σε δύσκολη θέση για τα μεταναστευτικά κέντρα στην Αλβανία

Οι εγκαταστάσεις στη Σενγκίν είναι άδειες, αφού οι λίγοι μετανάστες που είχαν μεταφερθεί εκεί οδηγήθηκαν γρήγορα πίσω στην Ιταλία, ύστερα από απόφαση ιταλικών δικαστηρίων που έκριναν παράνομη την παραμονή τους στην Αλβανία πριν από την επαναπροώθηση σε «ασφαλείς» χώρες
LIFO NEWSROOM