Την δεκαετία του 1930, μια καθοριστική περίοδος για την σχεδίαση αυτοκινήτων, στη Γερμανία ο μηχανικός Karl Schlör εμπνεύστηκε και δημιούργησε ένα αεροδυναμικό όχημα, με πίσω κινητήρα το οποίο παρουσιάστηκε στο κοινό στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Βερολίνου το 1939.
Το όνομά του «Schlörwagen». Επρόκειτο για ένα όχημα σε περίεργο σχήμα «σταγόνας», που κατασκευάστηκε σε ένα ένα τροποποιημένο πλαίσιο της Mercedes 170 H και εμπνεύστηκε από τα φτερά ενός αεροπλάνου. Η τελική σχεδίαση αποτελούνταν από ένα όχημα μήκους 4,33 μέτρων και ύψους 1,48 μέτρων. Παρά το μικρό του πλαίσιο, το Schlörwagen ήταν περίπου 250 κιλά βαρύτερο από το αρχικό μοντέλο 170 H και αυτό ήταν ένα από τα χαρακτηριστικά που το έκαναν μη ασφαλές.
Παρά τη δημοσιότητα, γρήγορα απορρίφθηκε επειδή δεν ήταν πρακτικό, καθόλου όμορφο και μη ασφαλές για οδήγηση.
Το 1942, αφότου του τοποθετήθηκε ένας ρωσικός κινητήρας αεροσκαφών έγινε test drive σε πίστα δοκιμών. Το ένα και μοναδικό που κατασκευάστηκε, μιας και δεν έφτασε ποτέ στη μαζική παραγωγή.
Το αυτοκίνητο βρισκόταν στο αεροδιαστημικό κέντρο του Γκέτινγκεν μέχρι τον Αύγουστο του 1948, εν μέρει αποσυναρμολογημένο, προτού η βρετανική στρατιωτική διοίκηση το μετακινήσει, με τα ίχνη του να χάνονται. Το πιθανότερο είναι να έχει καταστραφεί.
Με πληροφορίες design boom & rarehistoricalphoto