ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Σκότωσε τη σύζυγο του επειδή του έφτιαξε φακές

Σκότωσε τη σύζυγο του επειδή του έφτιαξε φακές Facebook Twitter
32

 

Σκότωσε τη σύζυγο του επειδή του έφτιαξε φακές Facebook Twitter

75χρονος στο Μπρούκλιν κατηγορείται ότι σκότωσε τη γυναίκα του επειδή του έφτιαξε φακές ενώ του είχε τάξει κατσικίσιο κρέας.

Ο Νούρ Χουσείν δικάζεται τώρα για τον φόνο που έκανε το 2012, χτυπώντας πολλές φορές με σφυρί την 66χρονη σύζυγό του Ναζάρ.

Ο δικηγόρος του 75χρονου παραδέχτηκε ότι ο πελάτης του χτύπησε τη σύζυγο του, όπως είπε όμως δεν είχε πρόθεση να την σκοτώσει.

Σύμφωνα με την New York Post, ο συνήγορος είπε επίσης ότι ο ξυλοδαρμός των γυναικών συνηθίζεται στο Πακιστάν από όπου κατάγονται θύτης και θύμα.

32

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άδεια τα κέντρα κράτησης μεταναστών της Μελόνι στην Αλβανία - Επιστρέφει στην Ιταλία το προσωπικό τους

Διεθνή / Άδεια τα κέντρα κράτησης μεταναστών της Μελόνι στην Αλβανία - Επιστρέφει στην Ιταλία το προσωπικό τους

Περίπου ένα μήνα μετά το πολυδιαφημισμένο άνοιγμα των κέντρων κράτησης, αξίας πολλών εκατομμυρίων ευρώ, «επαναπατρίζονται» στην Ιταλία δεκάδες αστυνομικοί και κοινωνικοί λειτουργοί
LIFO NEWSROOM

σχόλια

17 σχόλια
Είναι τυχερός ο γέρος που δεν είναι συνήθεια της πολιτείας της Ν. Υόρκης η καταδίκη σε θάνατο για φόνο. Αν ήταν σε καμμιά Αλαμπάμα η Φλόριντα, ο Mr. Sparky θα τον περίμενε το γέρο. Όσο για το Τέξας, μπορεί και να τραβούσε πιστόλι η γυναίκα του και δεν θα έτρεχε τσάι.
φαντάζομαι πολλοί αναγνώστες θα έχουν δει τον Σον Πεν στο ρόλο του γκέι ακτιβιστή Χάρβευ Μιλκ. Ο Χάρβευ Μιλκ λοιπόν δολοφονήθηκε από έναν αστυνομικό και ο δικηγόρος του ισχυρίστηκε ότι ο πελάτης του έτρωγε πολλά κεκάκια Twinkie τα οποία του προκάλεσαν διαβητικό σοκ και δεν κατάλαβε τι έκανε... Αυτά τα όμορφα στη πολυπολιτισμική χώρα της ελευθερίας και της ενσωμάτωσης (της οποίας οι τ΄τε πάνκηδες γράφανε στους τοίχους "φάε ένα Twinkie και σκότωσε ένα μπάτσο")
Το ό,τι το δικαστικό σύστημα στις ΗΠΑ συχνά μας προκαλεί γέλια (και δικαίως), δεν αναιρεί το γεγονός ότι εκεί επιτυγχάνεται ο μεγαλύτερος βαθμός αφομοίωσης - όχι ενσωμάτωσης - μεταναστών στον κόσμο(κάποιοι υποστηρίζουν ότι την καλύτερη επίδοση έχει η Βραζιλία, αλλά είναι συζητήσιμο). Λίγοι μπορούν να εξηγήσουν το (αυτονόητο) γεγονός με τόση άνεση, όσο ο σουηδός καθηγητής Nordstrom στο κλιπάκι (από το 3:30 και μετά)https://www.youtube.com/watch?v=eoL63E33DnoΕπομένως το ερώτημα παραμένει: Άν αυτοί οι άνθρωποι (ή πχ οι Κινέζοι της Chinatown που γενιές μετά εξακολουθούν να μιλούν τη μητρική τους γλώσσα, αγνοώντας στοιχειώδη Αγγλικά) έχουν αυτές τις επιδόσεις αφομοίωσης (ή έστω ενσωμάτωσης) σε μια χώρα που οι πάντες είναι μετανάστες και η ίδια η ύπαρξη του κράτους βασιζεται σ' αυτό, πόσο μεγάλες είναι οι αντίστοιχες πιθανότητες να συμβεί αυτό στην Ελλάδα, με συμπαγή, ομοιογενή εθνικά πληθυσμό, κτλ, κτλ;Εκτός και άν δεχθούμε ότι το συστηματικό ξυλοκόπημα των γυναικών στο Πακιστάν αποτελεί "εφεύρημα" της υπερασπισης και δεν αποτελεί πραγματικό γεγονός που εξηγεί την εγκληματική συμπεριφορά του κατηγορουμένου (χωρίς να τη δικαιολογεί, βεβαίως).
Κοιτάξτε, ο δικηγόρος κάνει τη δουλειά του. Ευτυχώς, αυτά έγιναν στο Μπρούκλιν και υπάρχει κάποια ελπίδα, αν και πάντα οι αξίες των ανθρωπίνων δικαιωμάτων θέλουν την επαγρύπνησή μας.Λέει ότι το θύμα δεν είχε πρόθεση. Για μένα υπάρχει σαφής πρόθεση.Πριν όμως σηκώσει το ξερό του και αποτολμήσει μια τέτοια επίθεση, με σφυρί, αναρωτηθείτε: μπορούσε να ελέγξει το θυμό του; Θα τα έκανε αυτά σε έναν δάσκαλό του ή σε έναν ανώτερο στο στρατό; Μήπως όχι; Μήπως λοιπόν οι άνθρωποι έχουν θαυμάσια αποθέματα αυτοελέγχου, αλλά έχουν μάθει πού να σηκώνουν το ξερό τους και πού όχι;Οι παραδόσεις είναι ένα υπερτιμημένο καφάσι με σάπια φρούτα, που μας το πουλάνε για πολύτιμο έδεσμα. Πρέπει όλες ανεξαιρέτως (και οι δικές μας) να ΥΠΟΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΠΕΙΘΗΝΙΑ στα ανθρώπινα δικαιώματα και όσες δεν χωράνε στο κρεβάτι του Προκρούσστη να διώκονται χωρίς ελαφρυντικά. Με σκληρότητα. Νισάφι με τις Παραδόσεις του καθενός. Έχει πάρει αυτήν την αγωγή. Να πάρει άλλη. Να την αποκηρύξει αργότερα. Καμία δικαιολογία. Έχει μάθει έτσι. Να ξεμάθει. Αλλιώς ισόβια, να μην πω και θανατικές ποινές και χημικοί ευνουχισμοί και τέτοια. Δικτατορία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων δεν υπάρχει. Γιατί σε αυτή τη δικτατορία ο μη συμφωνών δε θα πάθει αυτά που θα έκανε ο ίδιος... Αλλά άλλο να μη συμφωνεί, άλλο να προβαίνει σε πράξεις.
Ε αφού στο Πακιστάν συνηθίζεται ο ξυλοδαρμός των γυναικών τότε είναι δικαιολογημένος ο άνθρωπος (enter έκρηξη εγκεφάλου)... Επίσης, μπορεί να την χτύπησε πολλές φορές και μάλιστα με σφυρί αλλά δεν είχε πρόθεση να τη σκοτώσει. Μάλλον έκφραση στοργής ήταν και τον παρεξηγήσαμε δηλαδή. Τι άλλη ακραία ηλιθιότητα υπό τη μορφή υπερασπιστικής γραμμής θα ακούσουμε απορώ... Κρίμα για την άμοιρη γυναίκα...
φαντάσου να του είχε κάνει και μπάμιες ... πέραν του αστείου όμως κάποια στιγμή αυτό το πρόβλημα πρέπει να πάψει !Πρέπει να υπάρξει τουλάχιστο στις νέες γενιές ενημέρωση για τα κανιβαλίστικα ¨έθιμα¨!
"Σύμφωνα με την New York Post, ο συνήγορος είπε επίσης ότι ο ξυλοδαρμός των γυναικών συνηθίζεται στο Πακιστάν από όπου κατάγονται θύτης και θύμα."Δηλαδή ο δικηγόρος σκέφτηκε ότι η επίκληση εθιμικού δικαίου μπορεί να έχει οποιοδήποτε αποτέλεσμα, έστω και μερικό, στην απόφαση ενός κράτους δικαίου?
"Χτύπησε τη σύζυγο του, όπως είπε όμως δεν είχε πρόθεση να την σκοτώσει"Αλίμονο! Κι εγώ όταν δεν έχω πρόθεση να σκοτώσω κάποιον, με σφυρί τον κοπανάω."Ο συνήγορος είπε επίσης ότι ο ξυλοδαρμός των γυναικών συνηθίζεται στο Πακιστάν από όπου κατάγονται θύτης και θύμα"Αχ, εντάξει τότε! Αθώος! Πάμε στην επόμενη υπόθεση: κάποιος ασυνείδητος πάρκαρε μπροστά σε πυροσβεστικό κρουνό.
Κακώς την σκότωσε. Προτεϊνη και τα δύο και μάλιστα οι φακές δεν έχουν και χοληστερίνη. Να του 'φτιαχνε μακαρονάδα να το καταλάβω με όλα τα carbs. Αλλά φακές; Εν πάση περιπτώση κι αυτή τώρα τι την έπιασε. Ρίξε μαντάμ και λίγο κατσικάκι στις φακές και είσαι μια χαρά. Και την Ικαριά έτσι κάνουν. Αλλά αυτοί είναι κομμουνιστές οπότε καλό είναι να μην τους πιάνουμε στο στόμα μας. Ήθελα νά 'ξερα τώρα στην φυλακή τι θα τρώει ο βλάκας. Κατσικάκι πάντως αποκλείεται. Μάλλον fuckές θα τρώει.
χαχα κι εγω αυτο σκεφτομουν! Δεν ειχε, λεει προθεση να σκοτωσει το θυμα!!! Λογικο, μετα απο 66 χτυπηματα με σφυρι στο κεφαλι, φανταζομαι την έκπληξή του οταν την ειδε νεκρη!
"...Ο συνήγορος είπε επίσης ότι ο ξυλοδαρμός των γυναικών συνηθίζεται στο Πακιστάν από όπου κατάγονται θύτης και θύμα". Δεν είμαστε καλά! Είναι αυτό δικαιολογία για μια ανθρωποκτονία;;;
https://www.youtube.com/watch?v=6kQhzPziRFsΠάντως, πέρα από την πλάκα, κανείς δεν μπήκε στον πειρασμό να σχολιάσει ότι αυτό συνέβη πού; Στις πολυ-πολιτισμικές ΗΠΑ, σε αυτό το χωνευτήρι λαών όπου δεν υπάρχει καν η ενσωμάτωση, αλλά η πλήρης αφομοίωση. Αυτό που θα πρέπει να μας απασχολήσει είναι το πόσο δεκτικοί μπορεί να γίνουν κάποιοι στην υιοθέτηση των αξιών των χωρών μεταναστευτικού προορισμού; Και για να το συνδέσουμε με την περίπτωση της χώρας μας, πόσες δυνατότητες (και μέχρι ποιού σημείου) έχει η Ελλάδα (με τα γνωστά κουσούρια και τις ελλείψεις της) να δέχεται αθρόες εισροές ανθρώπων που πχ "έχουν συνηθίσει να ξυλοκοπούν τις γυναίκες στην πατρίδα τους"; Το πόσο λανθασμένη οπτική έχουμε στο θέμα, προκύπτει από τα αποτελέσματα των πρόσφατων εκλογών, όπου μία εγκληματική οργάνωση, με το σύνολο της ηγεσίας της στη φυλακή, κατάφερε να έχει τέτοια επιρροή. Όταν παραβλέπεις την πραγματικότητα (είτε χάριν της ιδεολογίας, είτε για να μην κατηγορηθείς ότι έχεις ακροδεξιά ατζέντα - άκου, άκου!!) καιεπιτρέπεις στη ΧΑ να εμφανίζεται ως υπερασπίστρια της κοινής λογικής και της δημόσιας τάξης, αυτά παθαίνεις.
Βαγγέλη σοβαρά; Για τους Ελληνάρες που χουν ρημάξει στο ξύλο τις γυναίκες τους δεν εχεις να πεις κάτι; http://www.iefimerida.gr/news/103691/αυτός-είναι-ο-χρυσαυγίτης-νταής-που-σκότωσε-με-γροθιές-την-23χρονη-φαίη-εικόναΑυτό που παρέθεσα παραπάνω είναι ένα απο τα πολλά παραδείγματα οσων αφορά την βία ενάντια στις γυναίκες στην Ελλάδα. Ας κοιτάξουμε τα δικά μας χάλια λεω εγω, και μετά ας ασχοληθουμε και μετην καμπουρα του άλλου.
@dotty 23.5.2014 | 23:31 Μα συγνώμη τώρα, είναι αυτό επιχείρημα;; Εντάξει, είναι και πολύ cool να παριστάνουμε τους πολυ-πολιτισμικούς, αλλά να μην ξεφεύγουμε και τελείως, έ;; Και εγώ θα μπορούσα να παραθέσω links με την ιστορία της Μυρτούς, την πολύ πρόσφατη με το δράκο του Κολωνού, κτλ. Έτσι όμως καταλήγουμε σε περιπτωσιολογία. Ασφαλώς και υπάρχουν άφθονα παραδείγματα οικογενειακής βίας στην πατρίδα μας, αλλά το να υποστηρίζουμε ότι η κοινωνική θέση της γυναίκας, η αξία της προσωπικότητας και της ζωής της ακόμα, είναι ίδια στην Ελλάδα με αυτήν σε χώρες όπου οι γυναίκες υφίστανται κλειτοριδεκτομή ή/και υποχρεώνονται να κυκλοφορούν φασκιωμένες ή/και απαγορεύεται να εργάζονται ή/και απαγορεύεται να οδηγούν αυτοκίνητο ή/και απαγορεύεται να κυκλοφορούν άνευ συνοδείας αρσενικού μέλους της οικογένειας ή/και οι σύζυγοί τους έχουν δικαίωμα ζωής και θανάτου πάνω τους, είναι λίγο ολίγον ανόητο, δε νομίζεις;;
Βαγγέλη δε προσπαθώ να το παίξω cool. Ούτε πολυπολιτισμική , αν και δεν είναι κακό, αν διαβάσει κανείς ιστορία θα δεί οτι η ιστορία της ανθρωπότητας είναι ένα συνεχόμενο ταξίδι. Για να μην μακρυγορώ. Ο λόγος που αντέδρασα σ´ αυτά που λες με έντονο ύφος , δεν έχει να κάνει με εσένα προσωπικά, αλλά κυρίως με την ιδέα που ασπάζεσαι και την ατζέντα που έχαει να εξυπηρετήσει. Γιατί εγώ δε βλέπω καμία απελευθέρωση των γυναικών όταν κατηγορείς μόνο τους μουσουλμάνους και εθελοτυφλείς στα δικά μασμ τα μπουμπουκάκια. Του εναντίον η θέση μου σαν γυναίκα γίνεται χειρότερη όταν αγνοείς τον εγχώριο βιαστή. Δε λέω οτι ολοι οι Έλληνες είναι ίδιοι, αλοίμονο. Όμως η ενδοοικογενειακή βία ήταν και είναι έντονο φαινόμενο πρίν μπουν μετανάστες μαζικά στην Ελλάδα. Από στατιστικές όσο κι απο προσωπική εμπειρια ( εχω δεί μπροστά μου ξυλοφόρτωμα) η Ελλάδα αλλά κι η δύση έχει πρόβλημα. Εννοείται οτι η Ελλάδα είναι καλύτερη χωρα για να ζήσεις απο το Πακισταν, αλλά για μένα αυτή η συγκριση δε με ικανοποιεί. Δε μπορω να δεκτώ αυτήν την διυστικη κομπορημοσύνη για το πόσο μπροστά είναι μια χώρα σε σύγκριση με τους άλλους. Στις περιπτώσεις που λείπει το κατασκεύασμα "ο άλλος" κι ένας Έλληνας χτυπάει ή βιαζει μια γυναίκα, τότε οι πιο πολλοί κατηγορούν την γυναίκα οτι "τα θελε". Ε, αυτο δε μπορώ, οταν είναι εγχώριος τοτε φταίει η άλλη (δες περίπτωση Αμάρυθου, βιασμοί τουριστριών από Έλληνες κτλ) όταν πρόκειται για μετανάστη τότε γινόμαστε όλοι διαπυρρίσιοι φεμινιστές. Και μία και ανάφερα την "κακιά" λέξη φεμινισμός, για να ολοκληρώσω κυκλικά την σκέψη μου, όταν οι δυτικοί μπαίνανε σ´ αλλες χώρες για να δικαιολογήσουν τις αποικίες στην Αφρική κιαι Μ. Ανατολή λέγανε οτι οι γυναίκες υποφέρουνε σ´αυτες τις χώρες απο τους κακούς μαύρους κι άραβες, κιλευκός αντρας ήταν εκεί σαν απελευθερωτής (ασχετό πόσες γήγενείς βιάζαν οι καλοί λευκοί). Δηλαδή οι διοικητές των αποικιών, χρησιμοποιούσαν στις αποικίες τα φεμινιστικα κυρήγματα που αναπτύσονταν στην Ευρώπη, κι όταν γυρνάγανε πίσω στην Ευρώπη στρεφόντουσαν ενάντια στο γυναικείο κίνημα. Ε, αυτο γίνεται και τώρα με παραλαγές, κατηγορούμε τον μετανάστη, τον μουςουλμάνο, "τον άλλον" και καλά στο όνομα των γυναικείων δικαιωμάτων και απο την άλλη εθελοτυφλούμε στα εγκλήματα που γίνονται εις βάρος των γυναικών, ντόπιων η μεταναστριών απότους δικούς μας. Μια που αναφερθηκα σε μετανάστριες, θα μπορούσα να γράψω σεντονι τι έχουν τραβήξει κι από Έλληνες, αλλά εχω ηδη γράψει αρκετά. Εκει που θα ήθελα να καταλήξω είναι οτι οι γυναίκες δε χρειαζόμαστε σωτήρες, αλλά σεβασμό στην αυτοδιαθεση του σωματός μας, στο δικαίωμα για εργασία και στο δικαίωμα για ζωή. Και η Ελλαδα έχει μακρύ δρόμο ακόμη, οχι λόγω των ξένων, αλλά απο δικές μας ελλείψης κι οι συγκρισεις με οπισθοδρομικά καθεστώτα (Σαουδικη Αραβία, Ιραν) βοηθάνε κανένα.
dotty, δεν θα διαφωήσω με τα περισσότερα από όσα γράφεις (άν και ιστορικά δεν μπορώ να δώ καμία σύνδεση μεταξύ ιμπεριαλισμού και επίκλησης φεμινιστικών κινήτρων από τους τότε αποικιοκράτες - μιλάμε για εποχές όπου η λέξη φεμινισμός δεν είχε καν εφευρεθεί).Μα όμως εδώ δεν έκανα καμία αναφορά σε φεμινιστικά ιδεώδη, και μάλλον απαντάς σε λάθος ερωτήματα. Το ζήτημα δεν είναι κατά πόσον στην Ελλάδα έχουμε καθαρό μητρώο οικογενειακής βίας (σαφώς και δεν έχουμε), αλλά κατά πόσον άνθρωποι με ένα συγκεκριμένο πολιτιστικό και άλλο υπόβαθρο από τις χώρες προέλευσής τους μπορούν να ενσωματωθούν ακόμα και σε μια κοινωνία όπως η αμερικανική (αποτελούμενη στο σύνολό της από μετανάστες). Το συγκεκριμένο περιστατικό το χρησιμοποιώ ως παράδειγμα/αφορμή και δεν μπαίνω σε συγκρίσεις του ποιός είναι πιο φεμινιστής από ποιόν. Θα μπορούσε το παράδειγμα να αφορά το κάψιμο κάποιου επειδή είναι gay. Δηλαδή, επειδή οι επιδόσεις μας στον συγκεκριμένο τομέα απέχουν από το να είναι ικανοποιητικές, τί θα πρέπει να πούμε, ό,τι καλά έκανε ο άλλος και δολοφόνησε το γιό του;; Ή ότι δεν έκανε καλά, αλλά "δεν έχουμε δικαίωμα να ομιλούμε" γιατι και εμείς δεν είμαστε καλύτεροι; Sorry, αλλά αυτές οι ισοπεδωτικές συγκρίσεις δεν οδηγούν πουθενά. Αρέσει-δεν αρέσει, στον τομέα των ανθρωπίνων/αστικών/κτλ δικαιωμάτων τα πάμε καλύτερα. Επομένως, όσοι επιθυμούν να μεταναστεύσουν, οφείλουν να συμορφωθούν με το κεκτημένο που έχουμε. Άν δεν μπορούν (και πολύ φοβάμαι ότι συχνά δεν μπορούν), απλά είναι ανεπιθύμητοι. Το ίδιο ισχύει τόσο για τη ζωή και το θάνατο, όσο και για πράγματα λιγοτερο σημαντικά, όπως οι κανόνες υγιεινής, κτλ, κτλ.Όσο εθελοτυφλούμε στο προφανές, τόσο θα ανεβάζει τα ποσοστά της η ΧΑ, αφού οι προοδευτική (sic) θεώρηση των πραγμάτων θα βρίσκεται σε ολοένα μεγαλύτερη δυσαρμονία με το δημόσιο αίσθημα. Και δυστυχώς, η άκρα δεξιά θα φαντάζει ως η μοναδική εναλλακτική λύση. Τα εκλογικά αποτελέσματα της περασμένης Κυριακής (και είμαι σίγουρος, και της αυριανής) αυτό δείχνουν. Άλλο πράγμα είναι να μην έχεις ακροδεξιά ατζέντα, και εντελώς άλλο πράγμα είναι να πεις ότι η αφόδευση και ούρηση είναι λειτουργίες που δεν γίνονται στις εισόδους πολυκατοικιών, αλλά στην τουαλέτα. Και όσοι δεν το καταλαβαίνουν, δεν έχουν θέση στην πατρίδα μας. Δεν ξέρω γιατί είναι τόσο περίπλοκα δύσκολο αυτό που λέω.