Κόκκινο, πολύ γρήγορο και υπερπολυτελές είναι το καινούριο ιταλικό τρένο Italo που θα ξεκινήσει την λειτουργία του τον Μάρτιο του 2012 στους Ιταλικούς σιδηρόδρομους σύμφωνα με την ιταλική εφημείδα La stampa. Οι Ιταλοί το λένε και Italο, η Ferrari των γρήγορων τρένων, μια και μέτοχος στην νέα ιδιωτική εταιρία σιδηροδρόμων της χώρας αλλά και πρώτης στην Ευρώπη, NTV (Nuovo Trasporto Viaggiatori), είναι ο Λούκα Κορντέρο ντι Μοντεστέλο, πρόεδρος της θρυλικής εταιρίας Ferrari. Συμμέτοχος και φίλος του Μοντετσέλο είναι και ο ιδιοκτήτης της πολυτελούς μάρκας Tod's, Ντιέγκο ντε λα Βάλε.
Το τρένο Italo, που αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του τον Μάρτιο του 2012, θα ταξιδεύει στην τελική ταχύτητα των 360 χιλιομέτρων ανά ώρα και πολλοί υποστηρίζουν ότι θα μπορούσε να αποδειχθεί σε ένα σοβαρό ανταγωνιστή της Trenitalia, της κρατικής εταιρείας τρένων της Ιταλίας.
Στους πλέον πολυτελείς συρμούς του Italo, στις θέσεις Club, θα υπάρχουν μόνο 19 καθίσματα αλλά και ιδιωτικά σαλόνια, ατομικές οθόνες τηλεόρασης και τα γεύματα που θα σερβίρονται τα αναλαμβάνει η ιταλική εταιρεία γκουρμέ τροφίμων, Eataly. Ακριβώς πίσω από την κατηγορία Club θα είναι η First, όπου τα καθίσματα θα είναι επίσης μεγάλα και θα υπάρχει η δυνατότητα για εξατομικευμένα μενού, ενώ ακολουθούν οι κατηγορίες Relax και Smart με λιγότερα προνόμια και πιο λογικές τιμές εισιτηρίου για τους επιβάτες τους, που θα απολαμβάνουν παρ’ όλα αυτά την δυνατότητα να παρακολουθούν ταινίες στο ειδικό βαγόνι-κινηματογράφος.
Η NTV σχεδιάζει να πραγματοποιεί αρχικά μέχρι 50 δρομολόγια την ημέρα με ένα στόλο είκοσι πέντε τρένων που θα συνδέουν το Τορίνο, μέσω Μιλάνου, Ρώμης και Νάπολης, και θα καταλήγουν στο Σαλέρνο. Η εταιρία σχεδιάζει ήδη να έχει παρουσία και στην επικερδή γραμμή Βενετίας - Ρώμης. Οι ανέσεις που θα προσφέρει ο στόλος της NTV κάνουν τους επικεφαλής της εταιρείας να εκτιμούν ότι μπορούν να εξασφαλίσουν μερίδιο αγοράς της τάξης του 20% στην Ιταλία. Αν και οι τιμές των εισιτηρίων δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί, ωστόσο, εκπρόσωποι της εταιρείας αναφέρουν ότι έχουν αντιγράψει το κλιμακωτό σύστημα χρεώσεων των αεροπορικών εταιριών προσφέροντας εκπτώσεις σε όσους πραγματοποιούν νωρίς κρατήσεις και επιλέγουν ώρες μη αιχμής.
σχόλια