Θύελλα αντιδράσεων για διαφήμιση κοσμηματοπωλείου που ενθάρρυνε τον κόσμο να πετάξει «πέτρες στα κορίτσια»

Θύελλα αντιδράσεων για διαφήμιση κοσμηματοπωλείου που ενθάρρυνε τον κόσμο να πετάξει «πέτρες στα κορίτσια» Facebook Twitter
0

Θύελλα αντιδράσεων και σχολίων πυροδότησε η διαφήμιση του κοσμηματοπωλείου Spicer Green Jewelers καθώς η οικογένεια που το έχει είπε να χρησιμοποιήσει ένα γνωστό αστείο για να κεντρίσει το ενδιαφέρον όσων θα έβλεπαν την πινακίδα, που τοποθέτησε σε δρόμο της Β. Καρολίνας.

«Μερικές φορές, είναι εντάξει να πετάς πέτρες στις κοπέλες...», έγραφε η τεράστια πινακίδα, αναπαράγοντας μια παλιά φράση στην προσπάθεια των ιδιοκτητών της επιχείρησης να προκαλέσουν συναισθήματα νοσταλγίας σε όσους οδηγούς θα έβλεπαν (και προφανώς γνώριζαν) αυτήν την παλιά, τύπου παροιμία στη διαφήμιση. 

Ωστόσο, οι αντιδράσεις απείχαν κατά πολύ από εκείνες που είχαν κατά νου οι ιδιοκτήτες. Το μήνυμα όχι μόνο προκάλεσε θυμό σε όσους το είδαν, οι οποίοι το χαρακτήρισαν από απαρχαιωμένο μέχρι σεξιστικό, αλλά έφτασε να απασχολήσει και δεκάδες μέσα ενημέρωσης και εκατοντάδες χρήστες στα social media, ανάμεσά τους και την Τσέλσι Κλίντον. «Το να λες πως χτυπάς κορίτσια δεν είναι ποτέ αστείο. Ποτέ», έγραψε σε ανάρτησή της στο Twitter η κόρη του πρώην Προέδρου των ΗΠΑ, Μπιλ Κλίντον. 

Παρόμοιο περιεχόμενο είχαν δεκάδες ακόμη σχόλια που κατέκλυσαν τα social media και την σελίδα της επιχείρησης, με τους χρήστες να δηλώνουν αηδιασμένοι με την διαφημιστική πινακίδα. «Είναι κακόγουστη και θίγει με άσχημο τρόπο θέματα όπως το φύλο και η κακοποίηση», «Σε όποιον έχει μπερδευτεί: Ποτέ δεν είναι εντάξει να πετάς πέτρες σε κορίτσια. Σοβαρά, ποιος το ενέκρινε αυτό;», «Αυτό το κατάστημα χρειάζεται σίγουρα νέο διαφημιστή», «Όχι να μην πετάτε πέτρες σε κορίτσια. Καλύτερα πετάξτε τις σε αυτήν την πινακίδα», είναι μόνο μερικά από τα σχόλια που παρέθεσαν εξοργισμένοι οι χρήστες στο ίντερνετ. Κάποιοι, μάλιστα, διοργάνωσαν και μια μικρή διαμαρτυρία μπροστά σε ένα από τα καταστήματα της εταιρίας.

Μετά το σάλο, που προκάλεσε, η εταιρία ζήτησε δημοσίως συγγνώμη για την ιδέα μέσω των σελίδων της σε Facebook και Twitter. «Σκοπός μας ήταν να φτιάξουμε στην πινακίδα ένα λογοπαίγνιο που θα ενθαρρύνει τον κόσμο να κάνει δώρα», έγραψε σε σχετική ανακοίνωση, στην οποία όμως δεν αναφέρθηκε καθόλου στις κατηγορίες για σεξισμό ή κακοποίηση μέσω του μηνύματος. 

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η εταιρία σκέφτεται να αποσύρει εντελώς την διαφήμιση, με τον συνιδρυτή της να δηλώνει παράλληλα -και μετά τον σάλο- πως σκοπεύουν να δώσουν το 10% των κερδών της περασμένης εβδομάδας σε ένα καταφύγιο για κακοποιημένες γυναίκες που λειτουργεί στην περιοχή. 

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο δισεκατομμυριούχος που κάθε αρχή του χρόνου συνάπτει ένα «προθανάτιο» συμβόλαιο με τον εαυτό του

Διεθνή / Ο δισεκατομμυριούχος που κάθε αρχή του χρόνου συνάπτει ένα «προθανάτιο» συμβόλαιο με τον εαυτό του

Αντί για στόχους ή αποφάσεις για το νέο έτος, ο επιχειρηματίας και επενδυτής Ron Shaich, επιδίδεται κάθε χρόνο τέτοιες μέρες στο αγαπημένο του τελετουργικό: «Τι μπορώ να κάνω», αναρωτιέται, «το οποίο θα σέβομαι κοιτάζοντας πίσω από το νεκροκρέβατό μου;»
LIFO NEWSROOM
Η ήττα της Ουκρανίας θα κόστιζε στις ΗΠΑ 800 δισ. δολάρια παραπάνω από το να τη βοηθήσει

Διεθνή / Ήττα της Ουκρανίας στον πόλεμο με την Ρωσία μπορεί να κοστίσει στις ΗΠΑ 800 δισ. δολάρια επιπλέον

Πώς μια τελική νίκη του Πουτιν μπορεί να αλλάξει ολόκληρη την Ευρώπη - Πώς τα πυρηνικά σχέδια της Μόσχας μπορεί να εκτοξεύσουν τις στρατιωτικές δαπάνες των ΗΠΑ στα $5,2 τρισ. - Ανάλυση του American Enterprise Institute
LIFO NEWSROOM
Η Βενεζουέλα βυθίζεται βαθύτερα στη δικτατορία με τον Νικολάς Μαδούρο να επεκτείνει τη 12ετή κυριαρχία του

Διεθνή / Η Βενεζουέλα βυθίζεται βαθύτερα στη δικτατορία με τον Νικολάς Μαδούρο να επεκτείνει τη 12ετή κυριαρχία του

Αναλυτές επισημαίνουν ότι ο Μαδούρο έχει εδραιώσει την εξουσία του με στρατηγικές που περιλαμβάνουν δωροδοκίες, εκκαθαρίσεις και προαγωγές στρατιωτικών
LIFO NEWSROOM