Η EasyJet παραδέχθηκε ότι έπεσε θύμα «εξαιρετικά εξελιγμένης κυβερνοεπίθεσης», με συνέπεια οι χάκερ να αποκτήσουν πρόσβαση σε στοιχεία που αφορούν 9 εκατομμύρια πελάτες της αεροπορικής εταιρείας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, εκλάπησαν οι διευθύνσεις email και οι ταξιδιωτικές πληροφορίες πελατών της. Ακόμη χειρότερα, στην περίπτωση 2.208 πελατών οι χάκερ απέκτησαν πρόσβαση στις λεπτομέρειες που αφορούν πιστωτικές κάρτες.
Η εταιρεία ενημέρωσε την αρμόδια υπηρεσία της Βρετανίας, ενώ συνεχίζει να διερευνά την παραβίαση. Στην ανακοίνωση, η EasyJet ανέφερε ότι αντιλήφθηκε τον Ιανουάριο ότι είχε γίνει κυβερνοεπίθεση.
«Παίρνουμε εξαιρετικά σοβαρά τα ζητήματα που αφορούν στην ασφάλεια και συνεχίζουμε να επενδύουμε ώστε να ενισχύσουμε περαιτέρω το περιβάλλον ασφαλείας», ανέφερε η εταιρεία. «Δεν υπάρχει καμία απόδειξη ότι έγινε κατάχρηση οποιασδήποτε προσωπικής πληροφορίες, όμως, επικοινωνούμε με τους περίπου 9 εκατομμύρια πελάτες, στις ταξιδιωτικές πληροφορίες των οποίων αποκτήθηκε πρόσβαση, για να τους συμβουλέψουμε σχετικά με τα προληπτικά μέτρα, για να ελαχιστοποιηθεί ο όποιος κίνδυνος πιθανής απάτης phising», επισημαίνεται ακόμη στη σχετική ανακοίνωση.
Με πληροφορίες από BBC