TikTok: Νεκρό 10χρονο κορίτσι μετά από «Blackout Challenge» - Μήνυση στην πλατφόρμα κατέθεσαν οι γονείς

TikTok: Νεκρό 10χρονο κορίτσι μετά από «Blackout Challenge» - Μήνυση στην πλατφόρμα κατέθεσαν οι γονείς Facebook Twitter
0

Η οικογένεια ενός 10χρονου κοριτσιού που πνίγηκε μέχρι θανάτου στο πλαίσιο ενός challenge του TikTok κατέθεσε μήνυση κατά της πλατφόρμας για αμέλεια και «ελαττωματικό σχεδιασμό». 

Ο λόγος για τη 10χρονη Νίλα Άντερσον από τη Φιλαδέλφεια των Ηνωμένων Πολιτειών την οποία βρήκε αναίσθητη η μαμά της στη ντουλάπα της στις 7 Δεκεμβρίου. Το παιδί κρεμάστηκε, σύμφωνα με τη μήνυση, από έναν ιμάντα τσάντας αφού είδε βίντεο που αφορά το λεγόμενο «blackout challenge» (πρόκληση συσκότισης). 

Το challenge φέρεται να ενθαρρύνει τους χρήστες να ασφυκτιούν μέχρι λιποθυμίας και στη συνέχεια να ανακτήσουν τις αισθήσεις τους μπροστά στην κάμερα.

Η μητέρα του παιδιού λέει ότι η εταιρεία είναι υπεύθυνη για τον θάνατό του, επειδή το εν λόγω περιεχόμενο της παρουσιάστηκε στο for you page της. 

Το 10χρονο κορίτσι δοκίμασε το challenge στην ντουλάπα της μαμάς της ενώ αυτή ήταν στον κάτω όροφο του σπιτιού. Ανάλυση του τηλεφώνου του παιδιού έδειξε ότι η εφαρμογή ήταν σε χρήση εκείνη τη στιγμή, σύμφωνα με τους δικηγόρους της μητέρας. 

Πέρυσι, ένα 12χρονο αγόρι πέθανε αφού χρησιμοποίησε ένα κορδόνι για να πνιγεί εμπνεόμενο από το ίδιο challenge.

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υποβαθμίζει τη συντριβή του Embraer η Ρωσία: «Λάθος να γίνονται εικασίες για το δυστύχημα»

Διεθνή / Υποβαθμίζει τη συντριβή του Embraer στο Καζακστάν η Μόσχα: «Λάθος οι εικασίες για το δυστύχημα»

Αξιωματούχος εθνικής ασφάλειας της Ουκρανίας ισχυρίστηκε ότι η συντριβή στο Καζακστάν, στην οποία σκοτώθηκαν 38 άνθρωποι την ημέρα των Χριστουγέννων, προκλήθηκε από πυρά ρωσικής αεράμυνας
LIFO NEWSROOM
Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Διεθνή / Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Οι λεγόμενες «προκλήσεις απομόνωσης» έχουν γίνει δημοφιλείς στην πλατφόρμα Douyin (η κινεζική έκδοση του TikTok), ιδιαίτερα φέτος, καθώς η κινεζική οικονομία σημειώνει αδύναμη ανάπτυξη
LIFO NEWSROOM