Τζόρτζια Μελόνι: Την τελευταία στιγμή θα αποφασίσω αν θα είμαι υποψήφια στις ευρωεκλογές

Τζόρτζια Μελόνι: Την τελευταία στιγμή θα αποφασίσω αν θα είμαι υποψήφια στις ευρωεκλογές Facebook Twitter
Φωτ.: EPA
0

Η Τζόρτζια Μελόνι δήλωσε ότι θα αποφασίσει την «τελευταία στιγμή, όταν θα πρέπει να κλείσουν τα ψηφοδέλτια» αν θα είναι υποψήφια στις ευρωεκλογές 2024.  

«Αν οι πολίτες με ψηφίσουν στις ευρωεκλογές, θα ξέρουν ότι πρόκειται να διαλέξω τελικά την έδρα μου στο ιταλικό κοινοβούλιο», δήλωσε η Τζόρτζια Μελόνι, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ιδιωτικό τηλεοπτικό δίκτυο Rene Quattro. 

«Παρά ταύτα, αν θέλουν να εκφράσουν την υποστήριξη με την ψήφο τους, πρόκειται ούτως ή άλλως για ένδειξη δημοκρατίας», συμπλήρωσε η Ιταλίδα πρωθυπουργός, τονίζοντας ότι θέλει να «μετρά περισσότερο» η Ιταλία, «με μια εξωτερική πολιτική η οποία να χαρακτηρίζεται από σεβασμό για τους συνομιλητές της και με το αναγκαίο θάρρος για να λες τα πράγματα με το όνομά τους». 

Ερωτηθείσα για το σύμφωνο σταθερότητας, επεσήμανε ότι δεν αποτελεί τον ιδεώδη συμβιβασμό που επιθυμούσε, αλλά τελικά είναι «ο καλύτερος δυνατός». Η εναλλακτική, συμπλήρωσε, θα ήταν η επιστροφή στις «σίγουρα χειρότερες» παλιές παραμέτρους. 

Στη συνέντευξη η Τζόρτζια Μελόνι αναφέρθηκε και στα μέτρα που παίρνει η Ιταλία, με αφορμή την εισαγγελική έρευνα σε βάρος της Κιάρα Φεράνι. Την ερχόμενη Πέμπτη το υπουργικό συμβούλιο «θα εγκρίνει μέτρο βάσει του οποίου στις εμπορικές δραστηριότητες - και σε εκείνες που αφορούν φιλανθρωπικούς σκοπούς - πάνω στην συσκευασία του προϊόντος που πωλείται θα πρέπει να αναφέρεται ρητά σε ποιόν θα δοθούν τα χρήματα, και ποιο ακριβώς ποσοστό θα καταλήξει όντως στη στήριξη φιλανθρωπικών πρωτοβουλιών», δήλωσε η Ιταλίδα πρωθυπουργός. 

Με πληροφορίες από ΑΠΕ

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Διεθνή / Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Οι λεγόμενες «προκλήσεις απομόνωσης» έχουν γίνει δημοφιλείς στην πλατφόρμα Douyin (η κινεζική έκδοση του TikTok), ιδιαίτερα φέτος, καθώς η κινεζική οικονομία σημειώνει αδύναμη ανάπτυξη
LIFO NEWSROOM