Ξενοδοχείον Το Μέλλον - το ριάλιτι για τους άνεργους.

Ξενοδοχείον Το Μέλλον - το ριάλιτι για τους άνεργους. Facebook Twitter
0

Οικονομική στενότητα; Ανεργία; Ανειδίκευτη εργασία; Το RTL 4 έχει τις λύσεις, έχει πρόγραμμα και όραμα για το μέλλον. Απ’ την Τρίτη 11 Ιανουαρίου το «Ξενοδοχείον Το Μέλλον» υπόσχεται σε 8 άνεργους μια καλύτερη μοίρα και τους στρώνει στη δουλειά… με το αζημίωτο φυσικά!

Για μια ακόμη φορά οι Ολλανδοί ποιούν την ανάγκη τηλεόραση. Η χώρα που μας χάρισε τηλεοπτικά κοινωνικό-ψυχογραφήματα όπως το Big Brother και ψυχαγωγικά τραγουδιστικά πολυθεάματα όπως το Idol, επανέρχεται για να ακουμπήσει ανάλαφρα την επικαιρότητα και να μας δείξει πως η τηλεόραση, εκτός από το να κοιμίζει τον κόσμο, μπορεί ενίοτε και να του δίνει λίγη ελπίδα – ή να του βρίσκει και καμιά δουλειά αν είναι τυχερούλης.

Ένα ιδιωτικό κανάλι , της ευρωπαϊκής μιντιακής αυτοκρατορίας που αγόρασε και τον δικό μας Alpha, αποφάσισε να στήσει ένα ριάλιτι στο οποίο θα συμμετέχουν χρόνιοι άνεργοι και θα διαδραματίζεται σε ένα ξενοδοχείο. Το «Ξενοδοχείον Το Μέλλον» είναι ένα ξενοδοχείο 300 ετών που χρειάζεται ριζική ανακαίνιση και ένα προσωπικό για να το λειτουργήσει.

Οι 8 άνεργοι-παίκτες θα μείνουν 3 μήνες στο ξενοδοχείο, το οποίο θα ανακαινίσουν με τις κάμερες να γράφουν, ενώ παράλληλα θα εκπαιδεύονται και για θέσεις όπως μάγειρες, μπάρμεν, ρεσεψιονίστ, υπεύθυνοι δημοσίων σχέσεων κ.α. Σκοπός του παιχνιδιού είναι μετά από 3 μήνες οι παίκτες να έχουν τελειώσει την ανακαίνιση, να έχουν αποκτήσει τα κατάλληλα προσόντα και να απορροφηθούν στο ίδιο ή σε ένα άλλο ξενοδοχείο της ίδιας αλυσίδας με μια δουλειά σίγουρη και αποδοτική. Τους τρεις αυτούς μήνες φυσικά οι παίκτες δεν θα πληρώνονται για τη δουλειά που θα κάνουν, εφόσον θα δουλεύουν ως εκπαιδευόμενοι.

Για τους προτεστάντες Ολλανδούς η δουλειά είναι μεγαλύτερη ευλογία από τα χρηματικά έπαθλα. Τα έξοδα τους βέβαια θα καλύπτονται από την παραγωγή και οι ίδιοι θα μένουν μέσα στο ξενοδοχείο, σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους. Κάτι σαν ταχύρυθμο, εντατικό τμήμα φθηνής εργασίας κι απόκτησης προσόντων μέσω τηλεοπτικής επιτήρησης και προβολής, με σκοπό τη μελλοντική εξασφάλιση που προσφέρει η εργασία. Κι αν δεν απορροφηθούν σε κάποιο ξενοδοχείο, θα τους μείνει το σελεμπριτιλίκι από την τρίμηνη έκθεση τους στο ολλανδικό κοινό και όλο και κάπου μπορεί να χωθούν. Μάθε τέχνη κι άστηνε…

Ευκαιρία ή εκμετάλλευση, οι Ολλανδοί ήτανε πάντα σαΐνια στα ντίλια. Κάτι θα πάρεις, κάτι θα δώσεις, στο τέλος όλοι θα είναι πάνω-κάτω ευχαριστημένοι – το ολλανδικό θαύμα της συνεννόησης, της συναλλαγής και της οριζόντιας, επίπεδης ισότητας και κοινωνικής ομοιομορφίας. Η οικονομική κρίση χτύπησε τελικά και την Ολλανδία – ναι, αν και δεν το βλέπεις παντού γύρω σου, οι άνθρωποι δεν γκρινιάζουν φωναχτά και οι περισσότεροι είναι ήδη συνηθισμένοι στο να κάνουν οικονομία. «We moeten sparen” λένε στα ολλανδικά, «πρέπει να κάνουμε οικονομία» δηλαδή, την ώρα που εμείς μιλούμε πιο στεγνά για άγρια λιτότητα.

Τα τελευταία δύο χρόνια πολλοί Ολλανδοί έχουν χάσει τις δουλειές τους, ενώ άλλοι έχουν περάσει σε πιο ελαστικές κι αβέβαιες μορφές εργασίας. Πριν αρχίσουμε βέβαια το μοιρολόι, να διευκρινίσουμε ότι σε μια χώρα όπως η Ολλανδία, το να μείνεις πραγματικά άνεργος είναι πολυτέλεια, μιας και δουλειές υπάρχουν άπειρες, ακόμα και σε περίοδο κρίσης. Ειδικά ο ολλανδικός στρατός και το ναυτικό διαφημίζουν ασταμάτητα τις ευκαιρίες για δουλειά που διαθέτουν –το ίδιο και η αστυνομία.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υποβαθμίζει τη συντριβή του Embraer η Ρωσία: «Λάθος να γίνονται εικασίες για το δυστύχημα»

Διεθνή / Υποβαθμίζει τη συντριβή του Embraer στο Καζακστάν η Μόσχα: «Λάθος οι εικασίες για το δυστύχημα»

Αξιωματούχος εθνικής ασφάλειας της Ουκρανίας ισχυρίστηκε ότι η συντριβή στο Καζακστάν, στην οποία σκοτώθηκαν 38 άνθρωποι την ημέρα των Χριστουγέννων, προκλήθηκε από πυρά ρωσικής αεράμυνας
LIFO NEWSROOM
Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Διεθνή / Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Οι λεγόμενες «προκλήσεις απομόνωσης» έχουν γίνει δημοφιλείς στην πλατφόρμα Douyin (η κινεζική έκδοση του TikTok), ιδιαίτερα φέτος, καθώς η κινεζική οικονομία σημειώνει αδύναμη ανάπτυξη
LIFO NEWSROOM