Υπόγεια διαμαρτυρία 40 ανθρακωρύχων

Υπόγεια διαμαρτυρία 40 ανθρακωρύχων Facebook Twitter
0

Σαράντα, περίπου, ιταλοί ανθρακωρύχοι έχουν κλειστεί οικειοθελώς, τις τελευταίες ώρες κοντά στα 400 μέτρα κάτω από τη γη, στο ορυχείο της περιοχής Σούλτσις Ιγκλεζιέντε της Σαρδηνίας, ώστε να διαμαρτυρηθούν για το ενδεχόμενο οριστικό κλείσιμό του.

Σημειώνεται ότι οι ανθρακωρύχοι έχουν στην κατοχή τους τετρακόσια κιλά εκρηκτικών, ενώ προειδοποιούν ότι θα βγουν από το ορυχείο, μόνο στην περίπτωση που βρεθεί οριστική λύση η οποία και θα εγγυάται τη διατήρηση της εργασίας τους.

Τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν ότι το έλλειμμα του ορυχείου Carbosulcis ως τώρα καλυπτόταν από την περιφέρεια της Σαρδηνίας, αλλά από τα τέλη του 2012 δεν προβλέπεται κάποιο είδος επιχορήγησης.

Όπως αναφέρει το ΑΜΠΕ, χάρη στη συγκεκριμένη οικονομική δραστηριότητα ζουν πάνω από τετρακόσιες οικογένειες, σε μια περιοχή με ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό ανεργίας.

Οι εργάτες ζητούν να υπογραφεί συμφωνία για την παραγωγή «καθαρής ενέργειας» σε συνεργασία με κοντινό κέντρο ηλεκτρικής ενέργειας της εταιρίας Enel. Για την έγκριση του σχεδίου όμως, κόστους διακοσίων εκατομμυρίων ευρώ, είναι αναγκαία η συγχρηματοδότηση κατά ένα σημαντικό ποσοστό από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ποσό όμως που η ιταλική κυβέρνηση φέρεται να προορίζει για μια άλλη περιοχή: την βορειοανατολική περιφέρεια του Βένετο.


0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τζέι Ντι Βανς: 20.000 στρατιώτες από μία τυχαία χώρα δεν θα διασφαλίσουν την ειρήνη στην Ουκρανία

Διεθνή / Τζέι Ντι Βανς: 20.000 στρατιώτες από μία τυχαία χώρα δεν θα διασφαλίσουν την ειρήνη στην Ουκρανία

«Αν θέλεις να διασφαλίσεις ότι ο Βλαντιμίρ Πούτιν δεν θα εισβάλει ξανά στην Ουκρανία, η καλύτερη εγγύηση ασφαλείας είναι να προσφέρεις στους Αμερικανούς οικονομικό όφελος στο μέλλον της Ουκρανίας» υποστήριξε ο αντιπρόεδρος των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
«Βοηθήστε το κορίτσι»: Πώς τα παιχνίδια για κινητά τηλέφωνα βγάζουν κέρδος προωθώντας τον μισογυνισμό

Διεθνή / «Βοηθήστε το κορίτσι»: Πώς τα παιχνίδια για κινητά τηλέφωνα βγάζουν κέρδος προωθώντας τον μισογυνισμό

Οι διαφημίσεις παιχνιδιών για κινητά φαίνεται να χρησιμοποιούν θέματα ενδοοικογενειακής κακοποίησης, εξευτελισμού και μισογυνισμού για να προωθήσουν τα downloads
LIFO NEWSROOM