Απογοήτευσε ο κύριος Λάτσιος με την πρώτη του τηλεοπτική εμφάνιση τους στοχαστικούς τηλεκριτικούς της Ελλάδος. Από έναν άνδρα ο οποίος γεννήθηκε στον Ελικώνα του ΑΝΤ1 και μέστωσε στην πνευματική σκιά της Μενεγάκη, ασφαλώς θα περίμενε κανείς περισσότερη σοβαρότητα. Δυστυχώς ούτε η γειτνίαση με τον Κωστάλα τον διέσωσε. Θρηνούν οι μούσες στον Παρνασσό και τα σκυλιά στον Μπίθουλα • Αδιάφορη είναι τελικά η ελληνική εκδοχή του «People» - με τα ίδια ληγμένα σελέμπριτι που εκτίθενται σαν το λείψανο του Λένιν στο βαλκανικό λάιφστάιλ • Καλός στο ρόλο του Παπαφλέσσα ο Θέμος Αναστασιάδης, αρκεί ο πολύς ηρωισμός να μη τον παρασύρει στο ντιλ που προσπαθεί να κλείσει • Ξανάκλεισε το «Ποπ και Ροκ» - αυτήν τη φορά από τον κύριο Γιαννίκο. Ετάφη με συνοπτικές διαδικασίες • Συγκινητική ειναι η προσπάθεια της κυρίας Έλενας Κατρίτση να στραφεί στο κοινωνικό ρεπορτάζ, με μετανάστες κ.λπ. Πολύ ορθά, μάλιστα, έχει υιοθετήσει απαλά, γαιώδη χρώματα στο φετινό μακιγιάζ της, αλλά για τη μάσκαρα ίσως θα ταίριαζε περισσότερο η σειρά La Roche-Posay, που δίνει έμφαση στο έντονο βλέμμα με ελαφρώς smoky εφαρμογή γύρω από τα μάτια, ενώ η γκρι σκιά Respectissime Ombre Douce 01 προσδίδει ένα πέπλο μυστηρίου • Ο Σεραφείμ Κοτρώτσος θα εκδώσει εφημερίδα. Πρόκειται για εξαιρετικά αισιόδοξο άνθρωπο • 9% ήταν πεσμένα τα μεικτά αποτελέσματα των ελληνικών διαφημιστικών εταιρειών το 2009, αν και οι προβλέψεις ομιλούσαν για -15% τουλάχιστον. Στην κορυφή της λίστας η Bold Ogilvy με 19.049 εκατομμύρια ευρώ, δεύτερη η Spot με 14.548, τρίτη η Leo Burnett με 13.000 • Κάποτε η Σίβυλλα του «Βήματος» εξερέθιζε τον κοινωνικό φθόνο των Ελλήνων με τρόπο που δημοσιογραφικά ήταν καινοφανής. Αυτή η μείξη κοσμικότητας και μοντερνισμού δημιούργησε και την επιτυχία της. Αλλά τώρα που φαίνεται σαν παλιοκαιρινή ψαροκασέλα που ακκίζεται (γλώσσα λοβοτομημένης τρανσέξουαλ και αστεία κρύα σαν το θάνατο), ενδιαφέρει μόνο τα γραΐδια της Λυκόβρυσης και τα καρδιοπαθή γεροντοπαλίκαρα της Αθηναϊκής Λέσχης. Ουδείς κάτω των πενήντα καταδέχεται να τη διαβάσει - και για λόγους προσωπικής υγιεινής • Αντίθετα, μπορεί να ισχυριστεί κανείς με βεβαιότητα ότι το πιο επιτυχημένο ένθετο των ελληνικών εφημερίδων είναι ο «Γαστρονόμος» της «Καθημερινής» - ένα ψύχραιμο περιοδικό που ταιριάζει στο πνεύμα της εφημερίδας, συμπληρώνει την ύλη της με θέματα που δεν βρίσκεις αλλού, γράφεται με ενδιαφέρον και γνώση και ακριβώς επειδή δεν βγήκε ως αρπαχτή προσθέτει κάθε Κυριακή που εντίθεται 30-35.000 φύλλα, εκτοξεύοντας την προσεκτική εφημερίδα των Αλαφούζων στην κορυφή των κυκλοφοριών.
Στον ιστό της αράχνης
Ο Άρης Τερζόπουλος δεν είχε ποτέ μιλήσει ανοιχτά για το τι είχε γίνει όταν σύσσωμη η ομάδα του «Κλικ» υπό τον Πέτρο Κωστόπουλο έφυγε μέσα σε μια νύχτα απο τις εκδόσεις Τερζόπουλος και μετακόμισε δίπλα, δημιουργώντας τη σημερινή Ιμάκο, με τη συνδρομή των Ιωάννου - Μαρινόπουλου. Για πρώτη φορά, απαντώντας στις «ανακρίβειες» που έγραψε ο Θέμος Αναστασιάδης στο «Θέμα», ισχυρίζεται ότι ήταν ένα σχεδιο πολιτικό, εκτοξεύοντας και άλλες βαρύτατες κατηγορίες.
(...) Aν καθόμουν να υπογραμμίσω με κόκκινο τις ανακρίβειες που περιέχει το κείμενο του Αναστασιάδη, στο τέλος θα έμοιαζε με τη φανέλα της Λίβερπουλ. Αν καθόμουν πάλι να το εντάξω στα παραμύθια της θείας Λένας, θα είχε κάποιο νόημα, αλλά θα υποτιμούσα τον ανδρισμό της θείας Λένας.
Για το μυαλό του Θέμου, η εν ψυχρώ επιχειρηματική και εκδοτική «δολοφονία» ενός ανθρώπου μόνου του, που είχε απέναντί του το πιο δυναμικό μέρος του ΠΑΣΟΚ, δυο επιχειρηματίες με άπειρη ρευστότητα και τους 96 από τους 100 ανθρώπους που εργάζονταν για τον ίδιο, προφανώς αποτελεί μεγάλο κατόρθωμα. Η ιστορία της απόπειρας εκδοτικής εξόντωσής μου έχει να κάνει μόνο με το πολιτικό σκηνικό της εποχής και συγκεκριμένα με τη διαδοχή του Ανδρέα Παπανδρέου και με καμία κόντρα προσωπική ανάμεσα σε μένα και τον Πέτρο Κωστόπουλο. Φυσικά και έχασα, μια και ήμουν τελείως μόνος, αλλά είναι και πολύ λάθος τη μεγαλύτερη ίσως ιστορία ανανδρίας στον περιοδικό Τύπο να την περιγράφουμε και ως κατόρθωμα. Δεν ασχολήθηκα ποτέ ως τώρα μ' αυτό το θέμα. Ούτε και έχω σκοπό να το κάνω, παρόλο που έχει μεγάλο, πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Αν θέλει ο ίδιος ο Θέμος να του θυμίσω ποιος του υπαγόρευε τα άρθρα του εκείνης της εποχής στο «Νίτρο» και γιατί -ή, εν πάση περιπτώσει, ποιος του έδινε τις πληροφορίες για να τα γράψει-, δεν έχει παρά να μου το ζητήσει.
(Ολόκληρο το άρθρο στο www.klik.gr)
σχόλια