Διαβάστε το νέο τεύχος της LIFO αρ. 522, ακριβώς όπως τυπώθηκε

1

Ξεφυλλίστε το τεύχος:

Επίσης, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας κοινοποιήσουμε τα πρώτα στοιχεία από την νέα μέτρηση της BARI-Focus (Ιούνιος - Δεκέμβριος 2016) για τις αναγνωσιμότητες των ελληνικών media brands που δραστηριοποιούνται ταυτόχρονα στα έντυπα και στο διαδίκτυο.

Η LIFO εξακολουθεί να ηγείται στην κατηγορία της τόσο στο έντυπο, όσο και στη συνδυασμένη αναγνωσιμότητα print/digital, με μεγάλη διαφορά από τους επόμενους.

Το σημαντικό νέο στοιχείο της έρευνας είναι ότι η LIFO αναδεικνύεται ως το τέταρτο ισχυρότερο media brand της Ελλάδας, μεταξύ όλων όσων έχουν και έντυπη και ψηφιακή έκδοση (κυριακάτικων, εβδομαδιαίων και ημερησίων).

ΟΙ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Στην συνδυασμένη αναγνωσιμότητα τίτλων των εβδομαδιαίων, η LIFO αναδεικνύεται ως το κορυφαίο ελληνικό brand με μεγάλη διαφορά από τον επόμενο δημοσιογραφικό τίτλο. Η λίστα των πρώτων:

 

LIFO.................................931.200

ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ.............817.200

ATHENS VOICE.................533.300

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ.375.200

ΤΑ ΝΕΑ ΣΑΒ/ΚΟ................375.100

ΗΜΕΡΗΣΙΑ.......................254.000

Στην συνδυασμένη αναγνωσιμότητα τίτλων με εβδομαδιαίο έντυπο και σάιτ, η LIFO αναδεικνύεται στο κορυφαίο ελληνικό brand με μεγάλη διαφορά από τον επόμενο δημοσιογραφικό τίτλο. Και με εξαιρετικά ποιοτικά στοιχεία.



Ιδού ενδεικτικά ορισμένες από τις επίσημες κάρτες της έρευνας, για την κατηγορία των εβδομαδιαίων, με αναλυτικότερα στοιχεία:

Διαβάστε το νέο τεύχος της LIFO αρ. 522, ακριβώς όπως τυπώθηκε Facebook Twitter
Πηγή: Focus Bari
Διαβάστε το νέο τεύχος της LIFO αρ. 522, ακριβώς όπως τυπώθηκε Facebook Twitter
Πηγή: Focus Bari
Διαβάστε το νέο τεύχος της LIFO αρ. 522, ακριβώς όπως τυπώθηκε Facebook Twitter
Πηγή: Focus Bari
Διαβάστε το νέο τεύχος της LIFO αρ. 522, ακριβώς όπως τυπώθηκε Facebook Twitter
Πηγή: Focus Bari

ΠΡΩΤΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ

Η έντυπη LIFO εξακολουθεί να κατέχει την πρώτη θέση και στην κατηγορία των εβδομαδιαίων εντύπων εφημερίδων, αποκλειστικά- αποτέλεσμα της πίστης της στην ποιότητα και της σταθερής σχέσης της με τους αναγνώστες. Οι τέσσερις πρώτοι:

LIFO.................................. 136.886

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ... 133.196

ATHENS VOICE................... 126,925

TA ΝΕΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ...93.400

Διαβάστε το νέο τεύχος της LIFO αρ. 522, ακριβώς όπως τυπώθηκε Facebook Twitter
Σταθερά πρώτη η έντυπη LIFO στην κατηγορία της

Το σημαντικό νέο στοιχείο της έρευνας είναι ότι η LIFO αναδεικνύεται ως το τέταρτο ισχυρότερο media brand της Ελλάδας, μεταξύ όλων (κυριακάτικων, εβδομαδιαίων και ημερησίων). Η λίστα με τους 10 πρώτους

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕDIA BRANDS

 

1. ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ....... 1.144.300
2. REAL.................... 1.022.400
3. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ......... 952.800
4. LIFO........................931,200
5. ΧΡ. ΕΥΚΑΙΡΙΑ.........817.200
6. ΒΗΜΑ ΚΥΡΙΑΚΗΣ......788.100
7. ΕΘΝΟΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ....602.500

8. ATHENS VOICE........ 533.300

9. EΦ.ΣΥΝ. ΣΑΒ/ΚΟ..... 375.200

10. ΤΑ ΝΕΑ ΣΑΒ/ΚΟ.... 375.100

 

Σας ευχαριστούμε όλους!

Θα προσπαθήσουμε να γίνουμε αντάξιοι της εμπιστοσύνης που μάς δείχνετε!

 

 

_______

Ενημέρωση της Focus Bari: H παρούσα έκθεση αφορά σε αποτελέσματα μέτρησης που διεξήχθη από την FOCUS BARI A.E. στο διάστημα Ιούνιος - Δεκέμβριος 2016 σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές που αναφέρονται στη συνέχεια.

Περίοδος διεξαγωγής: Ιούνιος - Δεκέμβριος 2016 Δείγμα: 8.125 άτομα Μεθοδολογία: η συλλογή των στοιχείων γίνεται σε 2 στάδια συνέντευξης Α. CATI: Διερεύνηση Αναγνωσιμότητας Εφημερίδων & Δημογραφικά Β. CAWI: Διερεύνηση Επισκεψιμότητας Websites Εντύπων & Καταναλωτικές Συνήθειες Για τη διερεύνηση της αναγνωσιμότητας των τίτλων & της επισκεψιμότητας των Websites χρησιμοποιείται η τεχνική του Recency (της τελευταίας φοράς ανάγνωσης). Καλυπτόμενος πληθυσμός: Μόνιμοι κάτοικοι ηλικίας 13-74 χρονών στους Νομούς Αττικής, Θεσσαλονίκης και τους λοιπούς Νομούς Ηπειρωτικής Ελλάδος και Κρήτης. Στο νομό Αττικής η κάλυψη περιλαμβάνει το σύνολο των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων της Περιφέρειας Αττικής εξαιρουμένων των περιοχών Αγκιστρίου, Αντικυθήρων, Κυθήρων, Μεθάνων, Πόρου, Σπετσών, Τροιζήνος και Ύδρας. Για την Περιφέρεια, σε κάθε νομό καλύπτεται η πρωτεύουσα, τα αστικά 10,000+ κατοίκων και τα λοιπά αστικά / αγροτικά σε ακτίνα 25 χλμ. από αυτά. Εκτίμηση πληθυσμού αναφοράς σε '000 (ΕΛ.ΣΤΑΤ. Απογραφή 2011): 6.862,1 Δειγματοληψία: Τυχαία επιλογή σταθερών τηλεφωνικών αριθμών που σχηματίζονται από ειδικό λογισμικό με βάση τα προθέματα που έχουν εκχωρηθεί από την ΕΕΤΤ στους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, αναλογικοί ως προς γεωγραφική περιοχή βάσει των πληθυσμιακών στοιχείων και αναλογικοί ανά πρόθεμα και πάροχο βάσει του δυνητικού πλήθους τους ανά γεωγραφική περιοχή. Λήψη μίας συνέντευξης ανά νοικοκυριό με ποσοστώσεις ως προς φύλο, ηλικία και στρώμα περιοχών ανά ημέρα της εβδομάδας. Στάθμιση: Ως προς φύλο, ηλικία (7 ηλικιακές ομάδες), γεωγραφική περιοχή και στρώματα περιοχών για τους Ν. Αττικής & Θεσσαλονίκης / αστικότητα για την Περιφέρεια, βάσει των στοιχείων της ΕΛ.ΣΤΑΤ. για τον πληθυσμό αναφοράς Η έρευνα καταγράφει αναλυτικές πληροφορίες για την αναγνωσιμότητα των πανελλήνιων εφημερίδων & των αντίστοιχων websites τους καθώς και για το προφίλ των Ελλήνων αναγνωστών Αποτελέσματα: Τα αποτελέσματα που παρουσιάζονται στην παρούσα μέτρηση αφορούν στις ημερομηνίες 28/6 - 19/12/2016

Στήλες
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Θοδωρής Αντωνόπουλος / Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Αν θεωρήσουμε την ομοφυλοφιλία επάγγελμα, αξιότιμε κ. συνήγορε, τότε σίγουρα αυτό θα πρέπει να ενταχθεί στα βαρέα ανθυγιεινά. Τουλάχιστον για όσο μπορούν να δηλητηριάζουν τον δημόσιο λόγο κακοποιητικές απόψεις, αντιλήψεις και πρακτικές, σαν αυτές που είτε εκφέρετε είτε ενθαρρύνετε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Δημήτρης Π. Σωτηρόπουλος / Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Αντί να διαφωνήσουμε για το ένα ή το άλλο θέμα, όπως και είναι θεμιτό και αναμενόμενο σε μια δημοκρατία διαλόγου, το μόνο που ξέρουμε να κάνουμε είναι να εξευτελιζόμαστε οι ίδιοι και να εξευτελίζουμε τους άλλους, ωσάν να ήταν οι χειρότεροι εχθροί μας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Π. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
O βούρκος των ημερών

Στήλες / O βούρκος των ημερών

Σήμερα: Μηνύματα στο αλεξίπτωτο • • • βουλευτική ηπιότητα • • • περιβαλλοντικη καταστροφή στο Ισραήλ • • • δύσκολες μέρες για τον Μακρόν • • • εμβολιαστική ευνοιοκρατία • • • ένας γενναιόδωρος πρώην οδηγός νταλίκας • • • η περιπέτεια της «μυστικής ομιλίας»
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Αρετή Γεωργιλή / Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Γιατί όλη αυτή η πολιτική χυδαιότητα που αποπροσανατολίζει την κοινή γνώμη από το πραγματικό πρόβλημα και στρέφει τη συζήτηση σε μια στείρα κομματική αντιπαράθεση, στις πλάτες όλων αυτών των παιδιών, που το μόνο που ζητούν είναι δικαίωση και γαλήνη;
ΑΡΕΤΗ ΓΕΩΡΓΙΛΗ
Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Τι διαβάζουμε σήμερα: / Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Σήμερα: Τα Ζεν της Βαϊκάλης • • • νίκη μεγαλοψυχίας • • • η βία δεν πτοεί (ακόμη) τους Βιρμανούς • • • μια πρώτη δικαίωση • • • οι επίμονοι Ινδοί αγρότες • • • δημοκρατία και πίτσα • • • ένας τιτάνας
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ