Eίμαστε στην ευχάριστη θέση να σας κοινοποιήσουμε τα πρώτα στοιχεία από την νέα μέτρηση της BARI-Focus (Ιούνιος - Δεκέμβριος 2016) για τις αναγνωσιμότητες των ελληνικών media brands που δραστηριοποιούνται ταυτόχρονα στα έντυπα και στο διαδίκτυο.
Η LIFO εξακολουθεί να ηγείται στην κατηγορία της τόσο στο έντυπο, όσο και στη συνδυασμένη αναγνωσιμότητα print/digital, με μεγάλη διαφορά από τους επόμενους.
Το σημαντικό νέο στοιχείο της έρευνας είναι ότι η LIFO αναδεικνύεται ως το τέταρτο ισχυρότερο media brand της Ελλάδας, μεταξύ όλων όσων έχουν και έντυπη και ψηφιακή έκδοση (κυριακάτικων, εβδομαδιαίων και ημερησίων).
ΟΙ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
Στην συνδυασμένη αναγνωσιμότητα τίτλων των εβδομαδιαίων, η LIFO αναδεικνύεται ως το κορυφαίο ελληνικό brand με μεγάλη διαφορά από τον επόμενο δημοσιογραφικό τίτλο. Η λίστα των πρώτων:
LIFO.................................931.200
ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ.............817.200
ATHENS VOICE.................533.300
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ.375.200
ΤΑ ΝΕΑ ΣΑΒ/ΚΟ................375.100
ΗΜΕΡΗΣΙΑ.......................254.000
Στην συνδυασμένη αναγνωσιμότητα τίτλων με εβδομαδιαίο έντυπο και σάιτ, η LIFO αναδεικνύεται στο κορυφαίο ελληνικό brand με μεγάλη διαφορά από τον επόμενο δημοσιογραφικό τίτλο. Και με εξαιρετικά ποιοτικά στοιχεία.
Ιδού ενδεικτικά ορισμένες από τις επίσημες κάρτες της έρευνας, για την κατηγορία των εβδομαδιαίων, με αναλυτικότερα στοιχεία:
ΠΡΩΤΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ
Η έντυπη LIFO εξακολουθεί να κατέχει την πρώτη θέση και στην κατηγορία των εβδομαδιαίων εντύπων εφημερίδων, αποκλειστικά- αποτέλεσμα της πίστης της στην ποιότητα και της σταθερής σχέσης της με τους αναγνώστες. Οι τέσσερις πρώτοι:
LIFO.................................. 136.886
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ... 133.196
ATHENS VOICE................... 126,925
TA ΝΕΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ...93.400
Το σημαντικό νέο στοιχείο της έρευνας είναι ότι η LIFO αναδεικνύεται ως το τέταρτο ισχυρότερο media brand της Ελλάδας, μεταξύ όλων (κυριακάτικων, εβδομαδιαίων και ημερησίων). Η λίστα με τους 10 πρώτους
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕDIA BRANDS
1. ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ....... 1.144.300
2. REAL.................... 1.022.400
3. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ......... 952.800
4. LIFO........................931,200
5. ΧΡ. ΕΥΚΑΙΡΙΑ.........817.200
6. ΒΗΜΑ ΚΥΡΙΑΚΗΣ......788.100
7. ΕΘΝΟΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ....602.500
8. ATHENS VOICE........ 533.300
9. EΦ.ΣΥΝ. ΣΑΒ/ΚΟ..... 375.200
10. ΤΑ ΝΕΑ ΣΑΒ/ΚΟ.... 375.100
Σας ευχαριστούμε όλους!
Θα προσπαθήσουμε να γίνουμε αντάξιοι της εμπιστοσύνης που μάς δείχνετε!
_______
Ενημέρωση της Focus Bari: H παρούσα έκθεση αφορά σε αποτελέσματα μέτρησης που διεξήχθη από την FOCUS BARI A.E. στο διάστημα Ιούνιος - Δεκέμβριος 2016 σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές που αναφέρονται στη συνέχεια.
Περίοδος διεξαγωγής: Ιούνιος - Δεκέμβριος 2016 Δείγμα: 8.125 άτομα Μεθοδολογία: η συλλογή των στοιχείων γίνεται σε 2 στάδια συνέντευξης Α. CATI: Διερεύνηση Αναγνωσιμότητας Εφημερίδων & Δημογραφικά Β. CAWI: Διερεύνηση Επισκεψιμότητας Websites Εντύπων & Καταναλωτικές Συνήθειες Για τη διερεύνηση της αναγνωσιμότητας των τίτλων & της επισκεψιμότητας των Websites χρησιμοποιείται η τεχνική του Recency (της τελευταίας φοράς ανάγνωσης). Καλυπτόμενος πληθυσμός: Μόνιμοι κάτοικοι ηλικίας 13-74 χρονών στους Νομούς Αττικής, Θεσσαλονίκης και τους λοιπούς Νομούς Ηπειρωτικής Ελλάδος και Κρήτης. Στο νομό Αττικής η κάλυψη περιλαμβάνει το σύνολο των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων της Περιφέρειας Αττικής εξαιρουμένων των περιοχών Αγκιστρίου, Αντικυθήρων, Κυθήρων, Μεθάνων, Πόρου, Σπετσών, Τροιζήνος και Ύδρας. Για την Περιφέρεια, σε κάθε νομό καλύπτεται η πρωτεύουσα, τα αστικά 10,000+ κατοίκων και τα λοιπά αστικά / αγροτικά σε ακτίνα 25 χλμ. από αυτά. Εκτίμηση πληθυσμού αναφοράς σε '000 (ΕΛ.ΣΤΑΤ. Απογραφή 2011): 6.862,1 Δειγματοληψία: Τυχαία επιλογή σταθερών τηλεφωνικών αριθμών που σχηματίζονται από ειδικό λογισμικό με βάση τα προθέματα που έχουν εκχωρηθεί από την ΕΕΤΤ στους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, αναλογικοί ως προς γεωγραφική περιοχή βάσει των πληθυσμιακών στοιχείων και αναλογικοί ανά πρόθεμα και πάροχο βάσει του δυνητικού πλήθους τους ανά γεωγραφική περιοχή. Λήψη μίας συνέντευξης ανά νοικοκυριό με ποσοστώσεις ως προς φύλο, ηλικία και στρώμα περιοχών ανά ημέρα της εβδομάδας. Στάθμιση: Ως προς φύλο, ηλικία (7 ηλικιακές ομάδες), γεωγραφική περιοχή και στρώματα περιοχών για τους Ν. Αττικής & Θεσσαλονίκης / αστικότητα για την Περιφέρεια, βάσει των στοιχείων της ΕΛ.ΣΤΑΤ. για τον πληθυσμό αναφοράς Η έρευνα καταγράφει αναλυτικές πληροφορίες για την αναγνωσιμότητα των πανελλήνιων εφημερίδων & των αντίστοιχων websites τους καθώς και για το προφίλ των Ελλήνων αναγνωστών Αποτελέσματα: Τα αποτελέσματα που παρουσιάζονται στην παρούσα μέτρηση αφορούν στις ημερομηνίες 28/6 - 19/12/2016
σχόλια