Τα ηλεκτρικά πατίνια, η ιταλική συμμετοχή στη Eurovision και ο Βασίλης Ζούλιας

Τα ηλεκτρικά πατίνια, η ιταλική συμμετοχή στη Eurovision και ο Βασίλης Ζούλιας Facebook Twitter
Η συμμετοχή της Ιταλίας στον φετινό διαγωνισμό της Eurovision με τον Ιταλοαιγύπτιο Mahmood φαίνεται να αποτελεί ένα δυνατό πολιτικό statement
0

Αθηναίος της προηγούμενης εβδομάδας ήταν ο σχεδιαστής μόδας Βασίλης Ζούλιας. Με αφορμή την εξομολογητική συνέντευξη που έδωσε στον M. Hulot, η Vivi L. σχολιάζει: «Πάντα χαίρεσαι όταν ένας άνθρωπος βρίσκει την περπατησιά του και ειδικά όταν αυτός ο άνθρωπος έχει τόσο ταλέντο! Δυστυχώς, αν και οι δημιουργίες του είναι χάρμα οφθαλμών, είναι δυσπρόσιτες έως απρόσιτες ως προς την τιμή τους. Ο κ. Ζούλιας, όμως, ξανάφερε τον αέρα μιας αλλοτινής αισθητικής και γι' αυτό τον ευχαριστούμε. Κύριε Hulot, για μία ακόμα φορά ευφράνατε την ψυχή μας!».


☛ Με τη συνέντευξη του Κώστα Μπακογιάννη στον Γιάννη Πανταζόπουλο έκλεισε ο κύκλος των συνεντεύξεων της LiFO με τους υποψηφίους για τον δήμο Αθηναίων. Ο/Η sonath σημειώνει: «Νομίζω πως αυτή η εμμονή με τα τζάκια έχει καταλήξει σε ένα ιδιότυπο αντανακλαστικό που μας κάνει να απορρίπτουμε άκριτα οποιονδήποτε υποψήφιο έχει από πίσω του μια οικογένεια με πολιτικό παρελθόν. Ο Μπακογιάννης υπήρξε όντως τυχερός (το επισημαίνει στη συνέντευξή του), αλλά εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τις δυνατότητες που του δόθηκαν, σπούδασε, δούλεψε, αξιοποίησε τις διασυνδέσεις του και κατάφερε να αναπτύξει ένα δικό του προσωπικό πολιτικό προφίλ που και νέο είναι και αποτελεσματικό.

»Οι ερωτήσεις που θα πρέπει να απευθύνουμε στον εαυτό μας ως πολίτες και ψηφοφόροι είναι: (α) ποιο είναι το σχέδιο και οι προτάσεις του; Συμφωνούμε ή διαφωνούμε με αυτές; (β) Τι σχετικό έχει πράξει έως τώρα; Διαθέτει την κατάλληλη εμπειρία; Μέχρι εκεί. Τα υπόλοιπα καλό είναι να λαμβάνονται υπόψη, αλλά δεν μπορούν να αποτελούν μοναδικό κριτήριο για την άποψη ή την απόφασή μας. [...] Προσωπικά, προτιμώ ξεκάθαρα έναν πολιτικό που κατάγεται από τζάκι, αλλά έχει αποδείξει την αξία του, από έναν που από τα μαθητικά του χρόνια υπηρετεί πιστά το κόμμα και εξαργυρώνει την αφοσίωσή του με την πολιτική του ανέλιξη. Α, και να μην ξεχάσω: δεν τρέχουν αυθορμήτως να μας σώσουν οι πολιτικοί. Διεκδικούν την ψήφο μας κι εμείς τους επιλέγουμε για να διαχειριστούν την καθημερινότητά μας».


☛ Αποκαλυπτικό ήταν το ρεπορτάζ του Άκη Κατσούδα για τα ηλεκτρικά πατίνια σχετικά με τις παραβιάσεις του ΚΟΚ και τα κενά στις προϋποθέσεις χρήσης τους. Ο/Η ομόκεντρα γράφει: «Μέσα στην άναρχη Αθήνα της χαώδους κυκλοφορίας, να σου και τα πατίνια... Θα θρηνήσουμε πολλές ζωές με αυτόν τον τροχήλατο μίνι δούρειο ίππο, αν δεν υπάρξουν ειδικές λωρίδες/διαδρομές για πατίνια και ποδήλατα και αν η χρήση τους δεν ενταχθεί σε έναν νέο ΚΟΚ, προσεκτικά μελετημένο για τη νέα αυτή πραγματικότητα στις μετακινήσεις. Ας κάνουν π.χ. πεζοδρόμηση στην Πανεπιστημίου, όπως λένε χρόνια τώρα, με λωρίδα για πατίνια και ποδήλατα, κι ας επεκτείνουν την ιδέα αυτή και σε άλλους δρόμους του κέντρου. Ή ό,τι άλλο τους φωτίσει... Μέχρι τότε, και τουλάχιστον για την Αθήνα, επιβάλλεται να απαγορευτούν τα πατίνια, ώστε να μη χυθεί κι άλλο αίμα αθώων στην άσφαλτο μιας παρηκμασμένης τερατούπολης που έχει καταντήσει ανεξέλεγκτα εχθρική απέναντι στους κατοίκους της».


Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας έγραψε για την ιταλική συμμετοχή στον φετινό διαγωνισμό της Eurovision, με την επιλογή του Ιταλοαιγύπτιου Mahmood να αποτελεί δυνατό πολιτικό statement. O/H Dry Salami συμφωνεί: «Έτυχε να τον ακούσω στο ραδιόφωνο και μου έμεινε όλη την ημέρα. Μου κίνησε την περιέργεια, είδα το βίντεο, το οποίο είναι εξαιρετικό, και μετά διάβασα σχεδόν τα πάντα γι' αυτόν. Οι δε στίχοι είναι αυτοβιογραφικοί και μιλάνε για τη σχέση του με τον πατέρα του, ο οποίος τους εγκατέλειψε και επέστρεψε μόνο όταν χρειάστηκε χρήματα (soldi). Ο Mahmood έχει άστρο, έχει φωνή (σε πολλά σημεία θυμίζει Ραμαζότι), ωραία, μετρημένη σκηνική παρουσία και, ενώ είναι ένας κούκλος, δείχνει να μην το ξέρει ή να μην τον νοιάζει και τόσο.

»Στις συνεντεύξεις του είναι ιδιαίτερα συνεσταλμένος και όταν κέρδισε στο San Remo ήταν σαν να μην το πίστευε ούτε ο ίδιος. Το δε τραγούδι του διαφέρει μακράν από τα υπόλοιπα "γιουροβιζιονέζικα" και θα παιχτεί πολύ και παντού το φετινό καλοκαίρι, ασχέτως του αν θα νικήσει». Ο Χαρμίδης έχει αντίθετη άποψη: «Σοβαρά τώρα, ακούσατε το ζωντανό βίντεο που συνοδεύει αυτό το άρθρο και η φωνή σάς θύμισε... Ραμαζότι; Το τραγούδι είναι πιασάρικο και ραδιοφωνικό, αλλά το παιδί δεν τα λέει, ούτε έχει καμιά παρουσία πάνω στη σκηνή. Και η Eurovision είναι ζωντανός διαγωνισμός πρώτα απ' όλα. Αυτός ήταν και ο λόγος που το ιταλικό κοινό τού γύρισε την πλάτη και κέρδισε χάρη σε μια επιτροπή από δημοσιογράφους».

To άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO

Στήλες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Eurovision 2019: Γιατί μια νίκη του Ιταλοαιγύπτιου Mahmood θα έχει πραγματικό ενδιαφέρον

Eurovision 2019 / Eurovision 2019: Γιατί μια νίκη του Ιταλοαιγύπτιου Mahmood θα έχει πραγματικό ενδιαφέρον

Η –«γιουροβιζιονικά» εκτός τόπου και χρόνου, εδώ και καιρό– Ιταλία κατεβαίνει φέτος με ένα δυνατό R&B κομμάτι του Ιταλοαιγύπτιου Mahmood, του οποίου μια πιθανή νίκη μέσα στο Τελ Αβίβ θα είναι το καλύτερο πολιτικό statement, ενώ η επιλογή του έχει ήδη ξεσηκώσει την καθολική ακροδεξιά πτέρυγα της χώρας του.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Ηλεκτρικά πατίνια στην Αθήνα: Κόντρες στη Συγγρού, παραβιάσεις του ΚΟΚ, έλλειψη ασφάλισης

Ελλάδα / Ηλεκτρικά πατίνια στην Αθήνα: Κόντρες στη Συγγρού, παραβιάσεις του ΚΟΚ, έλλειψη ασφάλισης

Ρωτήσαμε τον αντιδήμαρχο Αθηναίων και έναν ασφαλιστή σε ποιες ενέργειες σκοπεύουν να προβούν προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν για όλους οι κίνδυνοι από τη χρήση του εξαιρετικά δημοφιλούς νέου μέσου μετακίνησης
ΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΔΑΣ
Κώστας Μπακογιάννης: «Νομίζαμε ότι έχουμε το νέο Βερολίνο, αλλά δημιουργήσαμε το νέο Κάιρο»

Εκλογές 2019 / Κώστας Μπακογιάννης: «Νομίζαμε ότι έχουμε το νέο Βερολίνο, αλλά δημιουργήσαμε το νέο Κάιρο»

Ο υποψήφιος για τον δήμο της Αθήνας αποκαλύπτει ότι θέλει να γίνει δήμαρχος οκταετίας, αναλύει τις θέσεις του κι εξηγεί πώς μπορεί να γίνει μια πόλη καθαρή
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Θοδωρής Αντωνόπουλος / Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Αν θεωρήσουμε την ομοφυλοφιλία επάγγελμα, αξιότιμε κ. συνήγορε, τότε σίγουρα αυτό θα πρέπει να ενταχθεί στα βαρέα ανθυγιεινά. Τουλάχιστον για όσο μπορούν να δηλητηριάζουν τον δημόσιο λόγο κακοποιητικές απόψεις, αντιλήψεις και πρακτικές, σαν αυτές που είτε εκφέρετε είτε ενθαρρύνετε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Δημήτρης Π. Σωτηρόπουλος / Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Αντί να διαφωνήσουμε για το ένα ή το άλλο θέμα, όπως και είναι θεμιτό και αναμενόμενο σε μια δημοκρατία διαλόγου, το μόνο που ξέρουμε να κάνουμε είναι να εξευτελιζόμαστε οι ίδιοι και να εξευτελίζουμε τους άλλους, ωσάν να ήταν οι χειρότεροι εχθροί μας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Π. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
O βούρκος των ημερών

Στήλες / O βούρκος των ημερών

Σήμερα: Μηνύματα στο αλεξίπτωτο • • • βουλευτική ηπιότητα • • • περιβαλλοντικη καταστροφή στο Ισραήλ • • • δύσκολες μέρες για τον Μακρόν • • • εμβολιαστική ευνοιοκρατία • • • ένας γενναιόδωρος πρώην οδηγός νταλίκας • • • η περιπέτεια της «μυστικής ομιλίας»
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Αρετή Γεωργιλή / Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Γιατί όλη αυτή η πολιτική χυδαιότητα που αποπροσανατολίζει την κοινή γνώμη από το πραγματικό πρόβλημα και στρέφει τη συζήτηση σε μια στείρα κομματική αντιπαράθεση, στις πλάτες όλων αυτών των παιδιών, που το μόνο που ζητούν είναι δικαίωση και γαλήνη;
ΑΡΕΤΗ ΓΕΩΡΓΙΛΗ
Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Τι διαβάζουμε σήμερα: / Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Σήμερα: Τα Ζεν της Βαϊκάλης • • • νίκη μεγαλοψυχίας • • • η βία δεν πτοεί (ακόμη) τους Βιρμανούς • • • μια πρώτη δικαίωση • • • οι επίμονοι Ινδοί αγρότες • • • δημοκρατία και πίτσα • • • ένας τιτάνας
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ