Μετά το πρόσφατο, άκρως δυναμικό ξεκίνημα με πέντε καινοτόμα νέα καταστήματα στην Αθήνα, ο Οκτώβριος για τη ΔΕΗ συνεχίζεται ακόμη πιο δυναμικός, αφού για πρώτη φορά εγκαινιάζει τη μέθοδο του franchise στην ανάπτυξη του δικτύου της. Γιατί η ΔΕΗ δεν αποφάσισε να αλλάξει μόνο design αλλά ολόκληρη τη φιλοσοφία της και ακολουθώντας τις πιο σύγχρονες τάσεις στον σχεδιασμό δημιούργησε το πιο εντυπωσιακό ενεργειακό market place. Και τώρα δίνει τη δυνατότητα σε ιδιώτες να γίνουν κομμάτι αυτής ακριβώς της νέας εποχής ενέργειας, αποκτώντας δικό τους κατάστημα ΔΕΗ σε Κηφισιά και Πετρούπολη.
Τα νέα καταστήματα που έχουν ανοίξει ήδη σε Άνω Πατήσια, Άγιο Δημήτριο, Στουρνάρη, Κηφισιά και Αιγάλεω είναι, άλλωστε, η απόδειξη πως η ΔΕΗ θα βάζει πάντα στο επίκεντρο τους πελάτες της, αφού, εκτός από εξαιρετικό design, παρέχουν επίσης μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης. Ωστόσο αλλαγή «εικόνας» δεν σημαίνει και αλλαγή στον πυρήνα της φιλοσοφίας της εταιρείας που όλα δείχνουν ότι έχει περάσει το κατώφλι της νέας εποχής, μεταβαίνοντας πλέον από την εξυπηρέτηση στη συνεργασία μέσω του προγράμματος «ΔΕΗ myStore». Πρόκειται για ένα μοντέλο επιχειρηματικής ανάπτυξης το οποίο, σε συνδυασμό με τον καινοτόμο σχεδιασμό των καταστημάτων ΔΕΗ, δημιουργεί ένα ιδιαίτερα ελκυστικό και προσοδοφόρο όφελος για τον συνεργάτη-franchisee.
Ενσωματώνοντας απόλυτα την πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας, τα νέα καταστήματα ΔΕΗ έχουν σχεδιαστεί σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες τάσεις για να προσφέρουν όχι μόνο ολοκληρωμένες υπηρεσίες ενέργειας αλλά και την πιο γρήγορη εξυπηρέτηση.
Και επειδή πρόκειται προφανώς για ένα απόλυτα μελετημένο portfolio συνεργασίας franchise, η ΔΕΗ έχει φροντίσει να περιλαμβάνει πλήρη υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας του καταστήματος και της εξυπηρέτησης των πελατών, συνεχή εκπαίδευση του συνεργάτη-franchisee και του προσωπικού του, συμβουλευτική από εξειδικευμένη ομάδα, εγχειρίδια λειτουργίας αλλά και διαφημιστική επικοινωνία εστιασμένη στα καταστήματα ΔΕΗ.
Το κατάστημα θα λειτουργεί με το μοντέλο δικαιοχρησίας. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι την κατασκευή και διαμόρφωση καταστήματος την αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου η ΔΕΗ που επιλέγει το ακίνητο και την τοποθεσία όπου θα ανοίξει μέχρι την τελική παράδοση «με το κλειδί στο χέρι», ενώ γίνεται υπομίσθωση από τη ΔΕΗ στον δικαιοδόχο. Να σημειωθεί πως η απόσβεση της επένδυσης για τους συνεργάτες υπολογίζεται σε περίπου τρία χρόνια, ανάλογα και με το μέγεθος κάθε καταστήματος.
Πως θα δηλώσετε συμμετοχή για τα νέα καταστήματα
Τα απαραίτητα βήματα για να γίνει κανείς franchisee ενός καταστήματος ΔΕΗ είναι η υποβολή αίτησης μέσω της ψηφιακής υπηρεσίας, η πραγματοποίηση συνέντευξης με εξωτερικό συνεργάτη της ΔΕΗ, συνέντευξη με την ομάδα franchise της ΔΕΗ, ακολούθως η σύσταση της εταιρείας, η υπογραφή σύμβασης συνεργασίας, η αγορά αποθέματος και εκπαίδευση από την ομάδα franchise της ΔΕΗ και, τέλος, η έναρξη λειτουργίας καταστήματος. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για τη λειτουργία των νέων καταστημάτων ΔΕΗ στην Κηφισιά (Παπαδιαμάντη 3 & Διονύσου) και στην Πετρούπολη (25ης Μαρτίου 71) μέχρι τις 16 Οκτωβρίου.
Νέα καταστήματα ΔΕΗ για την νέα εποχή της ενέργειας
Ενσωματώνοντας απόλυτα την πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας, τα νέα καταστήματα ΔΕΗ έχουν σχεδιαστεί σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες τάσεις για να προσφέρουν όχι μόνο ολοκληρωμένες υπηρεσίες ενέργειας αλλά και την πιο γρήγορη εξυπηρέτηση. Η μεγαλύτερη και πιο αισθητή διαφορά, ωστόσο, είναι πως πλέον χωρίζονται σε τρεις ζώνες, γρήγορης εξυπηρέτησης, εξυπηρέτησης από εξειδικευμένους συμβούλους ενέργειας και, τέλος, ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης myΔΕΗ ServicePoint. Εκεί μπορείτε να εγγραφείτε, να διαχειριστείτε και να εξοφλήσετε λογαριασμούς, να υποβάλετε αιτήματα και να εξυπηρετηθείτε ηλεκτρονικά ή να προγραμματίσετε το ραντεβού σας σε ημέρα και ώρα της επιλογής σας. Επίσης, διαθέτουν διευρυμένο ωράριο, λειτουργώντας καθημερινά από τις 7:30 έως τις 20:00, αλλά και όλο το 24ωρο για πληρωμές λογαριασμών μέσω του myΔΕΗ 24/7.
Νέες υπηρεσίες, προϊόντα smart living και μοναδικές προσφορές
Δεδομένου πως όλα τα νέα καταστήματα ΔΕΗ έχουν τον πελάτη, τις ανάγκες και την εμπειρία του στο επίκεντρο, δεν θα μπορούσαν να μην προσφέρουν όλα τα νέα προϊόντα ενέργειας της ΔΕΗ, όπως το myHome 4All, το νέο οικιακό κυμαινόμενο πρόγραμμα της ΔΕΗ που δίνει τη δυνατότητα σε νέους και υφιστάμενους πελάτες να μειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα, ενώ τους ανταμείβει σε περίπτωση εξοικονόμησης. Εάν τώρα είστε επαγγελματίες, η ΔΕΗ έχει φροντίσει με δύο νέα ανταγωνιστικά κυμαινόμενα προϊόντα ηλεκτρικής ενέργειας: το ΔΕΗ myBusiness 4All για επιχειρήσεις με κατανάλωση έως 10 MWh τον χρόνο και το ΔΕΗ myBusiness 4All+ για επιχειρήσεις με κατανάλωση μεγαλύτερη από 10 MWh τον χρόνο.
Επίσης, μπορείτε να συναντήσετε τον myEnergy Coach για εξατομικευμένες προτάσεις εξοικονόμησης ενέργειας και να ενεργοποιήσετε νέες υπηρεσίες, όπως το e-SelfMetering για έλεγχο του λογαριασμού σας, αφού καταχωρίζετε οι ίδιοι την πραγματική σας κατανάλωση. Επιπλέον, μπορείτε να ενεργοποιήσετε πρόσθετες υπηρεσίες, όπως το GreenPass, που εγγυάται πως όση ποσότητα ενέργειας καταναλώνεται τόση παράγεται και δεσμεύεται από ανανεώσιμες πηγές, και το FixIt, την πρόσθετη υπηρεσία άμεσης τεχνικής βοήθειας στο σπίτι. Τέλος, στα νέα καταστήματα ΔΕΗ οι επισκέπτες μπορούν να μάθουν και για όλες τις λύσεις ΔΕΗ για φωτοβολταϊκά στο σπίτι και αντλίες θερμότητας.