Αυτά είναι τα ρούχα που όλοι ψάχνουν, σύμφωνα με την Google

Αυτά είναι τα ρούχα που όλοι ψάχνουν, σύμφωνα με την Google Facebook Twitter
3

Eίναι η εποχή του χρόνου, που οι μεγάλες μπουτίκ σε όλο τον πλανήτη, ετοιμάζονται για το Χειμώνα, αλλάζουν μανιωδώς βιτρίνες κάθε λίγες μέρες και προσπαθούν να πείσουν τους καταναλωτές πως αυτό που βλέπουν πάνω στην κούκλα, πρέπει σύντομα να καταλήξει στη ντουλάπα τους. Στη μάχη των trend ρίχνονται επίσης περιοδικά, τηλεοπτικά προγράμματα, social media και όλα τα άλλα μέσα που η βιομηχανία έχει στη διάθεσή της για να προωθήσει τα ρούχα των σχεδιαστών.

Όμως καμιά φορά, η μόδα δεν είναι παντοδύναμη και δεν επιβάλλεται πάντα όταν έρχεται η ώρα για την πραγματικότητα. Τι απ΄όλα αυτά θα αγοράσει και θα φορέσει ο κόσμος; Τι πέτυχε και τι θα ξεχαστεί μέσα σε λίγες εβδομάδες;  

Και εδώ μιλούν οι αριθμοί - και πιο συγκεκριμένα η Google, η οποία έδωσε τη δημοσιότητα την ετήσια αναφορά της για τις φετινές πιο "ψαγμένες" τάσεις. Αυτά πού αγόρια και κορίτσια, άντρες και γυναίκες, ψάχνουν και μάλλον αγοράζουν.

Σύμφωνα με τα ευρήματα του 2016, οι τρεις τάσεις που κυριαρχούν στο αντρικό στιλ είναι το military chic, το free-spirited και τα ready-to-go outfits. Όμως αυτά είναι γενικότερα καθώς υπάρχουν τρία πολύ συγκεκριμένα κομμάτια που σάρωσαν στις αναζητήσεις.

 

Το στιλ που βρίσκεται στην τρίτη θέση ονομάζεται athleisure. Τι σημαίνει αυτό; Φούτερ με κουκούλα, αντιανεμικά, sneakers, αθλητικές φόρμες με πιο κομψή γραμμή και καλά υφάσματα, άνετα, χαλαρά ρούχα που όμως είναι πολύ πιο προσεγμένα (και πιο ακριβά) και ξεχωρίζουν από τα συνηθισμένα του γυμναστηρίου. Οι άντρες ψάχνουν επίσης χρηστικά κομμάτια ενώ την ίδια ώρα, ψηλά στις αναζητήσεις είναι τα t-shirts.

 

Αυτά είναι τα ρούχα που όλοι ψάχνουν, σύμφωνα με την Google Facebook Twitter
athleisure

Στη δεύτερη θέση είναι τα παντελόνια που ξεχωρίζουν, ειδικά τα ντένιμ. Οι άνδρες έχουν δείξει ιδιαίτερη προτίμηση στα σκισμένα και φθαρμένα τζιν και κυρίως σε αυτά που είναι μαύρα. Την ίδια ώρα, το τρεντ με το παντελόνια που είχαν χαμηλό ή πεσμένο καβάλο, αρχίζει να φθείνει.

Αυτά είναι τα ρούχα που όλοι ψάχνουν, σύμφωνα με την Google Facebook Twitter
Tα σκισμένα τζιν του Kanye West ήταν το πιο ψαγμένο της τάσης στη Google

Αλλά ο μεγάλος νικητής είναι ένας και οι 30 και κάτι ίσως τον θυμούνται καθώς είναι παλιός γνώριμος στις ντουλάπες τους: Το bomber jacket το οποίο αυτή τη στιγμή είναι 500% πιο δημοφιλές σε σχέση με πέρυσι.

Αυτά είναι τα ρούχα που όλοι ψάχνουν, σύμφωνα με την Google Facebook Twitter
Tα νέα bomber jackets

Tι γίνεται όμως με τις γυναίκες;

 

Εδώ η μόδα δείχνει πως το απλό στιλ επιστρέφει. Ονομάζονται rompers και είναι οι ολόσωμες φόρμες σε μίνι ή πιο μακριά εκδοχή και κυρίως μονόχρωμες. Και ναι, η τάση δεν ξεκίνησε τώρα, αλλά αυτή τη στιγμή κορυφώνεται. 

 

Αυτά είναι τα ρούχα που όλοι ψάχνουν, σύμφωνα με την Google Facebook Twitter
Τα rompers

Το bomber jacket είναι και εδώ ψηλά στις αναζητήσεις, κάτι που δείχνει πως η αντρική και η γυναικεία μόδα συναντώνται όλο και πιο πολύ φέτος. Απλά τα κορίτσια τολμάνε σε χρώμα και λεπτομέρειες.

Αυτά είναι τα ρούχα που όλοι ψάχνουν, σύμφωνα με την Google Facebook Twitter
Kαι τα κορίτσια ψηφίζουν bomber jackets

Όμως το στιλ που οι γυναίκες έψαξαν πιο πολύ είναι τα Off-shoulder - τα έξωμα. Τα τοπς και τα φορέματα που αφήνουν ακάλυπτους τους ώμους είναι όπως φαίνεται το αγαπημένο ρούχο των γυναικών. Οff shoulder πάντως θεωρούνται και τα φορέματα που αφήνουν ακάλυπτο το σημείο αυτό τα οποία επίσης ήταν ψηλά στις πιο εξειδικευμένες αναζητήσεις.

Αυτά είναι τα ρούχα που όλοι ψάχνουν, σύμφωνα με την Google Facebook Twitter
Έξω οι ώμοι
Μόδα & Στυλ
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ