Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry Facebook Twitter
Η Debbie Harry, συνιδρύτρια και frontwoman των Blondie, συνεχίζει με το επαναστατικό πνεύμα, το πρωτοποριακό στυλ και τη μουσική επιρροή της να εμπνέει γενιές και γενιές.
0

Ο οίκος Gucci αποκαλύπτει τη νέα καμπάνια «We Will Always Have London» του δημιουργικού διευθυντή Sabato De Sarno για την παρουσίαση της τσάντας Gucci Blondie και της συλλογής Cruise 2025. Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών. Πρόκειται για μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.

Η βραβευμένη φωτογράφος και κινηματογραφίστρια Nan Goldin φέρνει το ξεχωριστό της όραμα στην καμπάνια. Με τιμητικές διακρίσεις, όπως το διάσημο Commandeur des Arts et des Lettres της Γαλλίας το 2006 και μια υποψηφιότητα για Όσκαρ 2023 για το ντοκιμαντέρ της All the Beauty and the Bloodshed, η Goldin θεωρείται ευρέως ως μια από τις πιο επιδραστικές φωτογράφους της εποχής μας.

Για το «We Will Always Have London», η προσέγγισή της σε στυλ ντοκιμαντέρ εμπλουτίζει τις εικόνες με μια οικεία, σπάνια δύναμη. Η καμπάνια ακολουθεί τους πρωταγωνιστές της σε διάφορες τοποθεσίες της πόλης κάτω από μια μυστηριώδη νυχτερινή ατμόσφαιρα, δημιουργώντας μια κινηματογραφική αφήγηση που συνδυάζει διαχρονικές επιρροές με μια σύγχρονη αιχμή.

Η Debbie Harry, συνιδρύτρια και frontwoman των Blondie που συνεχίζει να εμπνέει με το επαναστατικό πνεύμα και το πρωτοποριακό στυλ της, πρωταγωνιστεί με μία από τις πιο αξιόλογες τσελίστριες και συνθέτριες του σήμερα, την Kelsey Lu. Αυτές οι δύο γυναίκες, αν και προέρχονται από διαφορετικές γενιές, μοιράζονται ένα αναμφισβήτητο δημιουργικό πνεύμα.

Η καμπάνια περιλαμβάνει στιγμές στα εμβληματικά ταξί και τους ατμοσφαιρικούς χώρους του Λονδίνου. Μαζί τους είναι η Alaato Jazyper, το πρόσωπο της καμπάνιας της Gucci για το Φθινόπωρο Χειμώνα 2024, και η Yanan Wan, η οποία άνοιξε την πασαρέλα της Cruise 2025 στην Tate Modern. Καθώς εξερευνούν τους χώρους του σπιτιού της σύγχρονης τέχνης του Λονδίνου, ζωντανεύουν την αφήγηση της συλλογής.

We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry Facebook Twitter
Στο επίκεντρο της καμπάνιας βρίσκεται η τσάντα Gucci Blondie
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry Facebook Twitter
Η τσάντα που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στις αρχές της δεκαετίας του 1970 απηχεί το απελευθερωμένο πνεύμα της εποχής, ενώ η κομψή, ευρύχωρη σιλουέτα της μιλάει για τη σημερινή αισθητική.
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry Facebook Twitter
We Will Always Have London/Gucci
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry Facebook Twitter
We Will Always Have London/Gucci
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry Facebook Twitter
We Will Always Have London/Gucci
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry Facebook Twitter
We Will Always Have London/Gucci
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci Facebook Twitter
Η Ντέμπι Χάρι φωτογραφίζεται με τη Gucci Blondie
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci Facebook Twitter
Η Μαρία Ολυμπία Γλύξμπουργκ στην παρουσίαση της νέας συλλογής για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025.

We Will Always Have London

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Matthieu Blazy

Μόδα & Στυλ / Matthieu Blazy: Ποιος είναι ο ιδιοφυής designer που επέλεξε η Chanel να την πάει στο μέλλον;

Ανακοινώθηκε επιτέλους πως ο νεαρός Γαλλοβέλγος σχεδιαστής είναι ο εκλεκτός του οίκου Chanel για την (ακέφαλη επί 6 μήνες) κορυφή της υψηλής μόδας, διαψεύδοντας και τα πιο τολμηρά προγνωστικά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Μόδα & Στυλ / Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Οι «Ιστορίες και Αφηγήτριες», το καλλιτεχνικό δρώμενο που παρουσίασε τέλη Οκτωβρίου στο Παρίσι η Miu Miu ως official partner της Art Basel Paris, αποτελούν το πιο πρόσφατο δείγμα της επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ του ομίλου Prada στη διεθνή αγορά μόδας, η οποία συνδυάζει παιχνιδιάρικο νεο-φεμινισμό με μπόλικη πολιτιστική ευαισθησία. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ